En øl i lufthavnen Derudover er glæden ved at hjælpe en anden IF / Frequent Traveller glæde nok i sig selv gav et guldkort væk tidligere i år (godt nok ikke her på IF) og det har bragt mange oplevelser for modtageren af dette hvilket er nok for mig
tænker der er en grund til, at tråden hedder "forær et SAS Sølv/Guld kort væk" - dvs. man sælger det ikke og er vist i strid med reglerne @Henrik Olsen her på sitet...
Hejsa Jeg er meget interesseret i det kort. Hvis der er noget jeg kan gøre for at komme i betragtning må du endelig sende en privat besked. God weekend
Jeg skal til Miami med SAS om et par uger, og vil rigtig gerne prøve den kaffebar i Gold loungen i CPH der snakkes om. Sender gerne et postkort retur fra Miami med en anmeldelse hvis jeg bliver den heldige modtager
Det vil jeg være meget interesseret i. Jeg er begyndt at flyve ugentligt til Oslo med SAS og lounge adgang vil gøre turen meget mindre træls Mvh Henrik PS tillykke med diamant
Korrekt - Vil gerne igen gøre det klart at vi på InsideFlyer forum ikke vil have poster der vil sælge et guld/sølv kort. Det er imod SAS EuroBonus betingelserne og derfor også de regler vi følger. Dette tråd er for de som vi give et guld/sølv kort væk - og dette har vi heldigvis set at der er flere af.
Er der nogen der har en nyere observation ift. hvor længe et foræret guldkort holder? Tidligere var det nuværende + næste periode + grace - nogen der ved om det stadig gælder eller om SAS har ændret det?
Med de ændringer SAS foretager sig i Eurobonus Programmet tør man næsten ikke engang give et bud på hvorledes man skal forholde sig MEN: Det EBB Guldkort jeg forærede væk tidligere på pret dækkede “nuværende” periode ud samt efterfølgende år
Jeg har selv tidligere været heldig at modtage et guldkort fra en storsindet IF'er og jeg vil derfor nu udnytte min egen mulighed for at uddele et simpelt sølvkort til en ligesindet IF'er der skulle have brug for dette. Det er selvfølgelig free of charge og jeg kræver intet til gengæld. Send gerne en PM
Hej IF'ere. Da jeg er begyndt at arbejde i Stockholm 2 dage om ugen, og jeg har været været vant til stort set ikke at flyve, ville det virkelig være en stor hjælp med et gold/silver kort, så jeg kan få lounge-adgang, hvilket ville gøre det hele bare en lille smule sjovere. Jeg krydser fingre og skylder naturligvis en tjeneste! /Carl
Hvis nogen har et EBG de vil forære væk vil jeg blive mægtig glad. I mit arbejde flyver jeg lige nøjagtig ikke nok til at komme på guld niveau og med SAS nye point regler bliver det nok aldrig til noget. På forhånd tak Lars
Nu kan man opnå guld på 2 måder: Antal SAS flyvninger eller antal optjente basis point. Hvis det er basispoint, der skal sikre dig guld, så husk, at guldmedlemmer får 25% ekstra basispoint på SAS flyvninger. Så hvis du allerede har guld, er et guldkort sikret med en optjening på 26.400 basispoint + 25% (6.600 basispoint) + et Eurobonus Premium Mastercard (som giver 1000 statuspoint pr. måned).