Forær et SAS Sølv/Guld kort væk

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 1/4/14.

  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    I bund og grund er det vel også hvad man kan forvente, tror egentligt det før blot har været en “SKIT GLITCH” der nu er rettet. (De har nok haft andre fejl der var mere presserende at få styr på)

    Jeg har undret mig over at det var muligt, begge gange jeg kom i EBD klubben, hvilket typisk skete ret tæt på min kval periodes udløb.

    /DSGM
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Prøver sgu lige igen... :) det kunne jo være, at der tilfældigvis var en EBD med et guldkort giveaway lige her før jul som de ikke ved hvad de skal gøre med? :cool:
    Min status som guld udløb desværre 31/9 efter en lang periode med sygdom og operation - og jeg savner virkelig loungeadgang, fasttrack, gratis sædevalg og alle de fantastiske goder der nu engang er :(

    Jeg har netop booket en tur til NYC i februar og skal have kæresten med til USA for første gang. Vi har dog en del ventetid i Oslo på 5 timer(!!!) og der ville det især være lækkert med lounge. :rolleyes:
    Derudover planlægger vi lige nu en upcoming tur til New Zealand og Australien hvor det selvfølgelig også ville være lækkert.
    Jeg lover, at jeg nok skal passe på kortet og udnytte det fuldt ud samt ligge et par billeder på IF :p Og selvfølgelig også give et sølvkort videre til en her på IF ;)
    Send mig en besked hvis du kan hjælpe. Jeg lover et par flasker vin (eller hvad du nu er til) og en masse smil og glæde herfra :D
     
    Martin81, Calle77, MortenS og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. DelinquentDingo

    DelinquentDingo Medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    85
    Point:
    18
    Hvis det lykkes dig, er jeg den glade modtager af dit sølvkort.
     
    Henrik Olsen, Martin81, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. rasmus.emil

    rasmus.emil VIP medlem

    Beskeder:
    163
    "Synes godt om" modtaget:
    344
    Point:
    63
    Ved ikke om nogle har mulighed for, at hjælpe, men nu prøver jeg alligevel...

    Jeg står i den situation, at jeg netop er gået ind i en ny periode som Diamond medlem pr. 1. november. Her ville jeg benytte mig, af muligheden for, at forære et guld kort væk. Men SAS har åbentbart ændret deres system, så denne mulighed først er tilgængelig efter grace perioden på 3 måneder...

    Jeg havde egentlig lovet kortet til min moster som skal rejse med sin familie, over jul/nytår på en længere rundtur i Asien med diverse *A selskaber. Da hendes mand allerede, har et guldkort, kunne hele familien dermed få lounge adgang.
    Desværre har jeg endnu ikke mulighed for, at give kortet væk, så jeg vil høre om der sidder et andet diamond medlem derude, som ikke selv har nogen, at forære deres guld kort til lige nu, måske kunne hjælpe.

    Når min grace periode er ovre (1. februar 2019) vil jeg så til gengæld kunne tilbyde, at forære et guldkort til en modtager du vælger (så længe det ikke bliver solgt!).

    Jeg håber, at høre fra en af jer andre IF'ere, såfremt i har mulighed for at hjælpe... TAK!

    Venlig hilsen Rasmus :)
     
    MaleneChristensen, Henrik Olsen, jtraveler og 5 andre "Synes godt om" dette.
  5. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Jeg ligger inde med muligheden for at kunne forære et sølv kort væk, da der ikke umildbart er nogen i min omgangskreds der kan få nytte af det. På tænker jeg at give det væk her.
    Beskriv jeres rejsemønster samt hvilke fordele i forventer at bruge, så vælger jeg den jeg mener der har mest behov for det!
    Deadline er 22/12, jeg finder vinderen 23/12 :)
     
    MR_Carl, Henrik Olsen, jtraveler og 7 andre "Synes godt om" dette.
  6. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Har du prøvet at skrive til Diamant-mailen? De kan som regel godt hjælpe med at få sendt guld-kort afsted.
     
    Henrik Olsen, SebastianBruun og Henry "Synes godt om dette"
  7. rasmus.emil

    rasmus.emil VIP medlem

    Beskeder:
    163
    "Synes godt om" modtaget:
    344
    Point:
    63
    Jep, de skriver at mine fordele som Eurobonus medlem ikke følger min optjeningsperiode, så min nye periode som diamond medlem først starter 1. februar og først herefter vil jeg kunne forære et kort væk... (selvom min nye optjeningsperiode startede 1. november)...
     
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,122
    "Synes godt om" modtaget:
    8,172
    Point:
    113
    Min erfaring er også at de laver regler som det lige passer dem.... Og de vil helst ikke oplyse dem officielt.
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Fjeldabe

    Beskeder:
    6
    "Synes godt om" modtaget:
    17
    Point:
    3
    Davs mine danske venner :)
    En fjeldabe fra Trondheim søker lykken på vår danske søsterside. Jeg er moderator på IF.no og har ulykkeligvis falt ned til sølv, der grace for EBG utgår 31/1-19.
    Forsøker derfor lykken over landegrensene, så dersom noen av våre danske venner kan sende et EBG nordover ville jeg blitt utrolig glad og selvfølgelig gitt et EBS tilbake på IF.dk :)

    På forhånd ydmyk hilsen fra Frode :)
     
    Thorbjoern, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,561
    "Synes godt om" modtaget:
    4,502
    Point:
    113
    I fik olien, I kan ikke også få vores guldkort ;):D:D:cool:
     
    NicklasAnthony, Niclas, Kermit og 19 andre "Synes godt om" dette.
  11. MR_Carl

    MR_Carl Nyt medlem

    Beskeder:
    4
    "Synes godt om" modtaget:
    10
    Point:
    3
    Hej Christian,
    Jeg arbejder i Stockholm 2 dage om ugen, og jeg har været været vant til stort set ikke at flyve, derfor ville det virkelig være en stor hjælp med et silver kort, så jeg kan få lounge-adgang, hvilket ville gøre det hele bare en lille smule sjovere. Jeg krydser fingre og skylder naturligvis en tjeneste! God jul til dig og din kære :)!
     
  12. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg må desværre kaste lidt malurt i bægeret her op til den ellers søde juletid. Men du får ikke en generel adgang til lounge med et Sølvkort. Det er kun i få, korte og udvalgte ferie-perioder. Men du må tage ekstra bagage med medmindre det er en Light billet, og den gode har jeg selv haft glæde af flere gange. Det er jo nok bare ikke så relevant for dig hvis du mest atbejds-pendler mellem CPH og ARN.
     
    jtraveler, Henrik Olsen, Christianbp17 og 6 andre "Synes godt om" dette.
  13. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Udover ovennævnte ferieperioder, som er henover julen og i sommerferien, så giver sølv også adgang på lørdage i den mellemliggende periode, dvs. fra jul til sommer. Læs nærmere her:
    https://www.sas.dk/eurobonus/medlemsniveauer/
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Hej,
    Tænk lige over hvad @SophieHendriksen har skrevet, og hvis du forsat kan se fordele i af have sølvkortet, så et det dit. Skriv en PB til mig, hvis du beslutter det giver dig en værdi :)
     
    MR_Carl, Henrik Olsen, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,603
    "Synes godt om" modtaget:
    26,663
    Point:
    113
    Hvor er det fedt at læse at der forsat gives kort ud. God jul :)
     
  16. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Hej.

    Har brug for et guld kort. Har været en lidt skidt år med hensyn til rejser. Men har en usa tur med kone og 3 børn. Så kan et guld kort være "guld" værd :D Nogen som vil smide noget guld efter mig, kan sende mig privat besked. Så kan vi udveksle info og hvad jeg skal smide i din retning. Godt nytår til alle
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. AllanD

    AllanD Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    7
    Point:
    3
    Hej IF,

    Mistede tidligere mit EBG grundet jobskifte. Nu har jeg fået et nyt job der igen kræver mange flyvninger. Desværre er jeg startet hen mod slutningen af min periode, hvorfor jeg kan se at jeg når 38/45 flyvninger når min periode udløber... Det er næsten ikke til at holde ud, at skulle starte forfra uden at få noget ud af det.

    Så hvis der skulle være et EBD medlem derude der ikke ved hvad de skal med deres gratis EBG, så bytter jeg meget gerne med midler til at få en god middag på restaurant

    Krydser fingre for du er derude
     
    jakobv84, asf, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    Hvor mange point kommer du til at mangle for at kvalificere dig til EBG? Og hvor lang tid har du før din periode udløber?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,414
    "Synes godt om" modtaget:
    12,860
    Point:
    113
    Send mig en private message (jeg kan desværre ikke skrive til dig)
     
    sunebuhl og AllanD "Synes godt om" dette.
  20. AllanD

    AllanD Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    7
    Point:
    3
    Svært ved at sige hvor mange point jeg kommer til at manlge, tror desværre det er en del da jeg primært flyver CPH -> ARN og CPH -> OSL.

    Det skulle være antallet af flyvninger der fik mig til næste niveau.

    Min periode udløber 30/4
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side