Jeg har mulighed for at uddele et guldkort. Jeg har tidligere uddelt både guld- og sølvkort kvit og frit, men hvis du står og mangler et guldkort og kan byde ind med et eller andet til gengæld for dette guldkort (jeg er ublu, så oplevelser, noget kreativt, monetas etc) - så kom frit frem - og skriv en personlig besked til mig. @Administrator - sig lige til, hvis dette overskrider retningslinjerne her på siden - så sletter jeg indlæg.
hvis der er nogle der er interesserede i at sælge et guldkort, så er jeg interesseret i at købe et seng evt en PM
Hej alle. Hvis du nu sidder, og tilfældigvis har et guldkort du kan give væk, så giv mig endelig besked – vores lille familie har mange SAS rejser det næste år, og måske kan vi finde noget jeg kan hjælpe dig med for et guldkort?
Jeg har mulighed for at uddele et sølvkort. Jeg ved godt, det ikke var det, du spurgte om - men send en privat besked, hvis det måtte have interesse.
Tusinde tak, Henry. Jeg har optjent et sølvkort, og troede fejlagtigt, at sølvkortet dermed ville give adgang til lounge i ferier. Det gjorde det i hvert fald tidligere, men er nu fjernet fra Eurobonus Sølv fordele. Så jeg vil lade dit tilbud gå videre, men igen tak
Jeg troede faktisk, at sølvkortet gav adgang til lounge i ferien - det står der i hvert fald på siden, hvor jeg kan forære kortet væk. Men kan se, det ikke er tilfældet på siden, hvor alle fordele listes. Hvor langt er du fra guld? Er det værd at lave et mileage run eller købe status point?
Hej alle Hvis en skulle have et guld kort som kan gives væk - jeg meget interesseret! Giver gerne noget den anden vej $$$ Så please smid mig en PB
Jeg er meget interesseret i et guldkort, hvis der sidder en derude, som har muligheden for at "give" et væk. På forhånd tak