Der er i øvrigt også en anden vip kampagne for Plus i Skandinavien og til Finland. http://vip.flysas.net/plusdeal-dk Password: flyplus
En rigtig god pris med cph-lax på vip plus. Og ska det gå stærkt kan man faktisk booke ud den ene dag og hjem den næste.. normal er der ofte min. Antal dage på tilbudsbilletterne
Er der nogen krav til at man er friends & family med nogen fra SAS? Eller at man skal give kontaktinfo på en medarbejder ala Carlson?
nå, iflg SAS chatten gælder hver billet klasse for sig selv. så PLUS bliver refunderet fuldt, mens kun skatter på GO billetten refunderes
Samme med NRT - på vilkårlige datoer koster MIA dkk 3000 NRT dkk3700 hvilket er ca dkk1500 billigere end normal priserne i GO
Til NRT tror jeg bliver det ikke lavere med SK. Synes også 3k til MIA direkte med gode afgangs/ankomst tider før det store rush fra Europa er OK . Jeg har ihvertfald booket MIA og satser på OTU eller point up
På vilkårlige datoer koster VIP plus til MIA dkk4700 også ca 1500dkk billigere end plus saver så sat op imod 2 x OTU til ca €200 hver vej absolut en besparelse at overveje
Har I alle modtaget Friends and Family mailen, eller bruger I blot infos (koden) fra side et i dette link. Jeg har har ikke modtaget mailen, ringede til SAS for at høre, hvorfor. Hun undersøgte det og forklarede, at det er en søgemaskine, det automatisk uden menneske indblanding finder frem til en gruppe, som så får tilbuddet !!! Jeg skulle blot håbe på at være blandt de udvalgte i næste runde !
Nogen der ved hvilken klasse OT upgrade til Plus booker i, Plus Saver eller Plus? Det kunne måske gøre en forskel, idet Plus giver en del mere point.
Man skal tage det man kan, så 4 kr mindre Det altså billigt for en Familie i Plus til Venedig i Juli...