FRIENDS & FAMILY 2016

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Christian Larsen, 10/3/16.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,249
    "Synes godt om" modtaget:
    6,507
    Point:
    113
    Michael Wahl, Schwert, Rikke Haugen Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    260
    "Synes godt om" modtaget:
    546
    Point:
    93
    Hej, jeg har som tidligere nævnt købt en tur ud til San fran og hjem fra Lax på SAS plus via dette tilbud.

    Dog når jeg prøver at bruge plusgrade så koster det minimum 410 euro pr person for opgradering til biz. Normalt syntes jeg tilbuddene ligger på omkring 250 euro pr Pers. Jeg ville derfor høre om der er andre der har prøvet, da det virker som om opgraderingen koster det det normalt ville fra eco til biz.

    Hvis jeg vælger point er minimum 20.000 pr Pers hvilket er meget fair.
     
  3. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Jeg bookede en PLUS tur til LAX til september, i vinter ved forrige F&F, og mindste buddet var vist 225 € i begyndelsen af PLUSGRADE, nu er prisen steget til over 400€, men der er også solgt flere pladser på PLUS siden da.
     
    E02zar "Synes godt om" dette.
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Blot til info:

    Er lige blevet kontaktet af SAS, som bad mig poste her, at denne kampagne er forbeholdt venner og familie til SAS ansatte. Så det er kun lovligt at benytte sig at denne kode, hvis man rent faktisk kender en som arbejder i SAS.

    Så må det være op til hver enkelt, hvor godt de kender en SAS ansat eller i hvor fjern familie man er ;-)

    Men nu er I advaret...
     
    THammer "Synes godt om" dette.
  5. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    FNYS - nå de læser med her......

    SÅ TAG DEN HER: I SKYLDER MIG FORTSAT ET SVAR PÅ MIN M E G E T GAMLE SAG VEDR. JERES "TYVERI" VED HØJLYS DAG DA I SATTE MIG I ECO KABINEN PÅ AUSTRIAN MEN RASK VÆK TOG BETALING FOR EN PLUS BILLET..... :mad::mad::mad:

    /Den sure gamle mand
     
    Schlandy "Synes godt om" dette.
  6. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Du må nok brokke dig lidt på deres Facebook side, Twitter eller måske chatten. Det plejer at få dem til at reagere.
     
    Schwert "Synes godt om" dette.
  7. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Til ære for SAS, har jeg nu ændret mit profil billede frem til at jeg igen kan sætte EBG på med god samvittighed...... (Og måske gør jeg det så bare på dette o_Oo_Oo_O )
     
    asf, Henry, Rikke Haugen Olsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Man må så kunne udlede af SAS henvendelse til Flemming at de ikke vil være venner med os....
     
    Ulrik, obs og Schwert "Synes godt om dette"
  9. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Et juridisk spørgsmål til @Beaglen
    Er det i overensstemmelse med div regler og love at et delvist statsejet selskab kan give rabatter og særlige priser til "venner og familie" og således udelukke en stor gruppe?
    Set i mine øjne forekommer det at være noget nepotisme især fordi SAS jo delvist er ejet af skatteyderne. Var det et privat firma er regler jo nok ganske anderledes.
     
    Michael Wahl, jakobv84 og tbh "Synes godt om dette"
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Interessant spørgsmål. SAS anses dog ikke som værende hverken et statsligt aktieselskab (som f.eks. Danske Spil er) eller en selvstændig offentligt virksomhed (som f.eks. DSB er). Derimod er de blot et selskab med en statslig ejerandel og jeg kan derfor ikke se statens delvise ejerforhold har nogen betydning for hvad selskabet kan gøre.
     
    *flyer, THammer og Kenneth K "Synes godt om dette"
  11. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,249
    "Synes godt om" modtaget:
    6,507
    Point:
    113
    DSB har rabatter til studerende, militærnægtere, soldater, politikere, skoleklasser og sikkert mange andre. Det er der vist ingen problemer i...

    Men jeg kan ikke huske, om der er noget med, at man skal skilte med det. Synes jeg har set butikker, der skriver noget i den retning...
     
    Kenneth K "Synes godt om" dette.
  12. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Tak Jakob, det kom jeg også efterfølgende i tanke om.
     
  13. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Du må lige sige dem et par 'borgerlige ord' med meget store bogstaver ;)

    Apropos, så tror jeg også at jeg lige vil 'fare i blækhuset' og skrive en lille klage til dem. Ikke at jeg tror at det nytter noget. Men nu har de, uden at fortælle om det, af 2 omgange inddraget min exit row-plads i bussen på vej hjem fra AAL fordi de har formindsket Plus kabinen. Først havde jeg 10F med tonsvis af benplads (A321). Så flyttede de mig til 9C hvor der også er ekstra meget plads, og nu er jeg så blevet flyttet til række 8! Tror bare at jeg rykker helt frem i bussen hvis det skal være på den måde, så kan det da være at man kan få lov at beholde sin plads...
     
    Kenneth K "Synes godt om" dette.
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    32 minutter igen til dem der er sent oppe!
    Synes vi for et stykke tid siden snakkede om et 'subforum' til at dele ting der ikke skulle deles helt offentligt. Det kan være jeg er for optimistisk, men jeg synes det her var en anledning til at spørge om det, igen!
     
    Michael Wahl, Schwert, asf og 10 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side