Frokost med Eurobonuschefen i dag - Hvad er din feedback til det nye Eurobonus?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 18/2/14.

  1. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    En anden ting, som Eurobonus-chefen gerne må tage med sig tilbage til kontoret, er at de skal blive MEGET bedre til at specificere, præcist hvilke betingelser der gælder for eks. de EB-kampagner som de søsætter med jævnlige mellemrum. Jeg synes at stort set hver gang man modtager et eller andet tilbud fra SAS, så er betingelserne så vagt formuleret at man bliver i tvivl, og derfor vælger enten at afstå fra at benytte tilbuddet, eller skabe endnu større kø på telefonen til deres kundeservice.

    Jeg synes det vil være god stil af SAS, hvis de blev bedre til at specificere betingelserne for deres tilbud.
     
    Senest redigeret: 20/3/14
    Kristian, Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Den idé er allerede oprettet på My SAS Idea: https://mysasidea.flysas.net/idea/plus-service-should-be-allowed-book-seat-everywhere

    Så stem, stem, stem :)
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Jeg fik en tanke forleden, som jeg ikke helt kan gennemskue om er en god eller dårlig ide.

    I dag sker optjening af point i faste 12-måneders intervaller, som er temmelig arbitrært valgt, idet det afhænger af, hvornår på året man tilfældigvis meldte sig ind i EB.
    Ville det ikke være bedre (for mig som kunde, måske ikke for SAS), hvis optjeningen - og dermed muligheden for opgradering til EBS,G,D,P - var baseret på en rullende 12 måneders periode?
    Så uanset hvornår på året vi er, så bliver jeg rykket op til næste niveau, hvis jeg inden for de sidste 12 måneder har optjent tilstrækkelige miles?
     
    jefi99 og alexanderln "Synes godt om" dette.
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Helt enig. Jeg har netop opnået 50.500 Basis Points på 12 måneder, men kun 37K i min periode som slutter 30. april! Hmmpphh :/
    Så forbliver Silver igen i år, og med 15 % færre points bliver det en svær kamp mod guld!
     
  5. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Kristian "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,639
    Point:
    113
    God pointe Freqie - dette kan klares over stort set to dage og for under dkk 5000,- i alt.
     

Del denne side