Tror også det vil bringe stur stur lykke. Er faktisk lidt æv over at give den fra mig. Men skal ombord Thai first igen om en måned, så der får jeg den "tilbage"
Pas nu på, det ender bare med at Henrik invitere dig til Jul næste år Rigtig glædelige jul alle sammen.
Glædelig jul til jer alle! Hvor holdes julen i år? Min jul holdes (noget så eksotisk) i O´ense - danser andre rundt om juletræet på lidt mere spændende steder?
Glædiglig jul til alle. Jeg er endelig flyttet ind i mit nybygget hus. Har familie på besøg fra Norge. Så hele den pukkelrygget er hos os i år. Derfor jeg har mega travlt og ikke så meget tid til at følge i gruppen. Men glædelig jul til alle.
En glædelig jul til alle her fra København, hvor jeg tilbringer både jul og nytår. Men så kan jeg også se frem til 4 uger i Sydafrika i januar.
Også glædelig jul fra Moldova til alle IF-ere. Her i det ortodokse Moldova er julen jo 7. januar. Så vi kan fejre jul 2 gange om året. Ikke så ringe, hvis man er glad for højtiden.
Glædelig jul herfra også. Jeg har fået lov til at medbringe den bærbare til juleaften så jeg kan få skrevet noget opgave i mellem mad og juletræ Glæder mig til 2018...
Glædelig jul til alle IF’ere. Er lige landet i AAL. Afventer bagage. Var med SK fra CPH. Ikke ligefrem en hvid jul (heller ikke i år!)
8 år siden jeg skrev speciale i julen men sgu ikke selve juleaften. Den havde min familie afskrevet med at min dårlige planlægning da virkeligt ikke kunne være deres problem... Måske du skulle fejre Festivus istedet???? Nå men glædelig jul derude til det rejsende folk. Her er søster og svoger (nødtvunget qua udløb af positiv bankkonto) returneret fra Miami på billetter doneret af storebror så julen fejres i 2840.
Glædelig jul alle her og der. Så må vi jo ikke glemme ham her: https://fr24.com/R3DN053/abcde1 Han er igang i Australien lige nu
Jo men vi holdt da jul i Moldova i januar 2017. Og der var da et pyntet grantræ med gaver under på hotellets reception i Ankara for en uges tid siden. Nu kender jeg jo ikke de tyrkiske traditioner, så det er muligt, det slet ikke havde noget med julen at gøre .
I stand corrected Formentlig et simpelt regnestykke fra hotellets side: Flertallet af gæsterne kommer fra lande med juletradition, så der er merværdi i at please dem lidt.
Det var nu et meget traditionelt tyrkisk hotel (bestilt af den tyrkiske samarbejdspartner). Så 5 forskellige slags oliven til morgenmad, gedeost, tyrkisk brød (+ en blanding af røræg og omelet. Og der var skam også yoghurt). Jeg tror, jeg var den eneste udlænding på hotellet. Måske havde vores samarbejdspartner også bestilt juletræet
Den er vist helt galt dernede i UAE, mega tåge og masser af fly der er omdirigeret og aflyste fly... vist mest i Abu Dhabi dog http://gulfnews.com/news/uae/weather/flight-delays-as-more-fog-forecast-in-uae-1.2145553