Glædelig jul til jer alle herinde Den sidste julegave blev handlet her til formiddag og nu sidder DSGM #2 så (som sædvanlig) på et forsinket SK-fly på vej mod det jyske via OSL (håber at jeg når bussen videre fra OSL). Men trods alt sidder han godt bænket her i den lille "gris": Glædelig jul ønsker DSGM #2
Årets sidste tur for mit vedkommende blev et smut til New York De af jer som ikke har oplevet NYC i december bør give sig selv denne vidunderlige oplevelse, her er ganske enkelt bare super hyggeligt Rigtig glædelig jul every1, må i få nogle dejlige og fredfyldte juledage. TB
God jul fra Vestegnen - temperaturen er under nul lige nu - så håber på lidt nedbør i nat for så er det dælme hvid jul i morgen
Det altså sjovt at se alle de her sne-billeder, der er ikke et fnug her på Lolland I ønskes alle en dejlig jul her fra
Glædelig jul fra Oberlech! Indtil videre har det været ferie med ski og ikke helt så meget skiferie, det har været lunt i vejret og vi har været dovne - sikke en luksus at dovne den på et dejligt hotel. Eneste problem er at vi spiser så meget god mad og ingen motion får Men så vågnede vi op til denne udsigt i dag og så må man sige det blev en hvid jul: I aften inviterer hotellets værtsfamilie til reception inden middagen, det plejer at være en utrolig hyggelig oplevelse med en østrigsk udgave af en julemand, gaver til børnene og champagne til de voksne. Jeg er ikke så vild med and og traditionel julemad, så den her model med ferie er jeg rigtig glad for.
Glædelig jul fra Fredericia Banegård! Ja jeg har dumt nok kastet mig ud i en oplevelse med DSB! Kørte fra Kbh H til tiden og det er gået godt...indtil nu. Nu er vi så kommet til Fredericia og kan ikke komme videre. Nu er vi så smidt af toget og skal med et andet toget, der består af færre vogne!
Glædelig jul - Har i børn eller barnlige sjæle, så følg Julemanden her: https://www.noradsanta.org/overlay/tracking/map/index.html Link til artikel: https://www.telegraph.co.uk/christm...018-follow-santa-claus-christmas-eve-journey/
Santa i rejected takeoff på Nordpolen. Rudolph manglede.... https://avherald.com/h?article=4c1f668e&opt=0 Glædelig jul.
Rigtig god jul fra Kgs Lyngby, hvor man stadig kan ane sne på græsset ude foran huset Håber alle får en dejlig aften med deres kære.
Glædelig Jul. - Så er den gamle lidt på farten igen. Først morgenhygge buffet på Clarion\CPH, dernæst afgang med LX1267 til ZRH, remote parkering i ZRH, men lidt kongeligt til os 6 biz psgers : ved flyside holdt jo en minibus for os vip's - Swiss busines står der på den, he,he ingen trængsel i en kæmpe bus for folket (lx1267 var fully booked). Nå, videre til GVA, servering på biz en lille lækker ret. a
Fredericia, den ene del af togenes bermuda-trekant... Håber at det trods alt lykkedes at komme videre derfra.
Glædelig (bagh)jul til alle DSGM #2 er stået op til nyheden om at være trådt ind i SAS Diamant klubben, hvilket sikkert også bliver både første og sidste gang at det sker. Men efter 55 segmenter med tanten (plus det løse i form af awardrejser) i løbet af et ikke helt almindeligt år er kortet blevet af en lidt finere karat, selvom jeg tvivler på hvor meget de diamanter egentlig er værd... Har jeg forstået det ret, at alle bookinger som blev lavet før opgraderingen skal opdateres manuelt, hvis min nye status skal fremgå af bookingen? /DSGM #2
Sådan var det i hvert fald tidligere ja. Men det kan jo godt være deres nye IT halløj har klaret den. Tillykke med Diamant kortet og god bag-jul.
Ahh, er det ikke næsten for meget at håbe på... Det er jo SAS og SKIT vi har med at gøre her. Men ønske kan man naturligvis altid Vil man kunne se det noget sted, om status er blevet opgraderet?
Det skulle du da gerne kunne se på dit boarding pass. Der står dit EB nummer som EBG (for guld) eller EBD (for diamant)
Det var mere et spørgsmål om, hvorvidt de bookinger som er lavet før opgradering, skal manuelt ajourføres med den nye status, eller om det sker automatisk? Jeg synes at have hørt at det i hvert fald tidligere ikke skete automatisk, men tingene kan jo ændre sig fra dag til dag (sommetider også uden at vi får besked).
Hvis du logger ind på sas.dk og går ind på mine bookingeer, og så ved hver enkelt booking står der "rejsende". Der er angivet bonusprogram, med nummer og du kan redigere det.