God fredag morgen. Så er det ved at være tid til afgang til Vegas og en del "røven i sædet" miles for at kvalificerede mig til endnu et år som Executive Club Gold. Eller det sker ikke på turen, da jeg lige mangler en lille Qatar tur til Phuket i april. Jeg har en del timer i London hvor jeg har en aftale inden jeg i aften flyer mod New York i en Boeing 747 - jeg elsker at flyve med den af ren nostalgiske grunde. Også selvom det er en ældre kabine i økonomi sektionen. Kontorbilledet kommer senere
God fredag. Tidligt inden på kontoret før weekenden går til VIE. Endnu engang med lidt alternativ routing med et stop på ca. 17 timer i ATH. Den varme middelhavsluft skal da lige nydes sammen med noget græsk mad med Acropolis i baggrunden Hjemad fra VIE bliver noget mere traditionelt med SK
Dagens kontorudsigt fra Nord Polen, nærmere bestemt over kanalerne i Gdansk. Smuk gammel by med mange tyske aner tilbage fra tiden hvor byen hed Danzig.
gider ikke vise fra Herlev Asfaltfabrik, i får udsigten fra privaten i morges mod Christiansborg og gården... - husk, der er ny bar med Mikkelers der åbner i dag, så vi ses vel klokken 17 og får en fredagsøl...
dagens kontorudsigt fra restauranten på Akropolis museet. og det er sandt med fri Wi Fi og et par kopper kaffe fik jeg arbejdet en times tid. @alexanderln en hyggelig Michelin bib restaurant i Kolonaki området, med god græsk mad til yderst rimelige priser er Oikeio hvis det har interesse. I morgen hjem med SAS 321.
Ej for satan! Not again! Det blev et 200krs værelse på AirBnB, hvor jeg samtidig får 1.000 Delta SkyMiles for at benytte dem som partner
Og tak! Det ligger 10 mins fra hvor jeg bor. Må ringe og høre om de har plads måske hvis man spiser *tidligt* hvilket sikkert er før kl 20
Hehe, du må endelig fortælle om det er godt—ender altid med at booke Holiday Inn til A3 genkvali-tur og det er aaaalt for dyrt (for ikke at tale om Sofitel). Et billigt alternativ ville ikke være af vejen... Dog en lang tur fra byen og ud til lufthavnen tidligt om morgenen hvis ens fly afgår kl 08:30 som afgangen til CPH.
Vi spiste faktisk "tidligt" 20:30 og da vi gik ved 22:45 tiden var der fyldt. Tlf nummer er 210 725 9216
God fredag fra Oslo, foråret står for døren og temperaturen er ved at være til at leve med. 1000 ting at gøre på kontoret i dag før turen går med BA til Boston i morgen i CW. Første BA skal prøves over dammen, så håber på en positiv oplevelse. God fredag til alle
Mit fly er 9.10 så modbydeligt tidligt op i Morgen. Til gengæld koster bussen kun 3 € til lufthavnen som studerende... ikke værst
God weekend fra byernes by med denne udsigt fra hvor vi bor Sk559 tilbød mad/drikke med 15% rabat til eurobonus medlemmer. Jeg holdte mig til gratis sparkling wine
lille update: Fik over 1.000 SkyPesos for 200 kr AirBnb, hvor jeg havde et rent værelse med en ganske udemærket seng centralt i byen. X95 bussen er super hurtig ind til byen, så det gør jeg gerne igen desværre er de 1.000 pts vidst nok desværre kun en personlig kampagne som jeg er med i hvor jeg får 1.000 pts for hver ny Delta partner jeg anvender.
God morgen! Eller goood morning Saigon... Er Ikke lige helt sikker på i hvilken rækkefølge indholdet af minibaren på hotellet skal bruges?