God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

1. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,980
    "Synes godt om" modtaget:
    7,542
    Point:
    113
    God fredag fra et støvregnende Hamborg. Dagens kontorudsigt fra Senator loungens terrasse. God weekend til alle.
    20170505_085938.jpg

Calle77, MaleneChristensen, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,749
    27,066
    Point:
    113
    God fredag.

Gårsdagens gode vejr er ikke blevet til en genganger i dag. Det er gråt og trist på Vestegnen.

Dagen forgår på hjemmekontoret, hvor jeg skal følge op på flere opgaver som lige mangler lidt TLC.

Dertil forberedelsen til en vendor telco i aften kl 17:30 med en kunde i San Francisco området. Så nok at se til.

Det er så godt med de lufthavne og lounges især, hvor man kan komme udenfor og tæt på flyene.

Lige som jeg tænker så er der:

Lounges:
    Hamborg
    Zurich

Uden for lounges:
    Amsterdam
    Berlin Tegel
    København (rygerdelen, men lukket lige nu)

Hvad kender i?

Jeblin, Henry, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    AAR? :p

http://www.aar.dk/MytologiensHave

Calle77, Schwert, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN SK/LTG - LH/Senator - TG/Royal Gold

Beskeder:
    1,664
    7,017
    Point:
    113
    LAX : (oppe på 6. etage tror jeg det var) og pludselig landede sas lige for næsen af en.

Et sug i mellemgulvet for jeg tænker helt automatisk `hvor mange load plannings og vægt- og balanceberegninger mon jeg har foretaget på netop den registrering`. Det kan man vist aldrig smide af sig.

Senest redigeret: 5/5/17
    Schwert, Peter F., Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    1,013
    3,014
    Point:
    113
    Godt nok ikke en lounge, men i Barcelona T1 kan man også sidde udendørs på terasse. Og jo endnu mere relevant nu, hvor der ikke er adgang til lounge med SAS...

PENSIONISTEN, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. MaleneChristensen

MaleneChristensen VIP medlem

Beskeder:
    495
    1,644
    Point:
    93
    God fredag herfra ARN! :) Turen går hjem på weekend og tilbage søndag aften..
    lidt svensk viaplay, et glas bobler og en fantastisk gadge fra @Henrik Olsen .. vidste slet ikke at jeg manglede den så meget som nu :D:D

Attached Files:

SophieHendriksen, isolCBflyer, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,911
    Point:
    113
  8. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Ja ja, om man kan lide det eller ej, så er det sgu overbevisende!!!

FORZA FREMAD!!! ;);)

Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,749
    27,066
    Point:
    113
    Selvom det var meget overbevisende og stort tillykke med mesterskabet - så er jeg lidt i tvivl om dette opslag ikke er spam? :) :)

isolCBflyer og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,749
    27,066
    Point:
    113
    God fredag og god bededag.

Glemte de der hveder igen - hvor mange var i samme situation?

Fredagen står på lidt forberedelse til familien kommer på besøg igen. Der er fødselsdag igen i denne weekend. April, maj og juni er spækket med fødselsdage i familien, så nogle må have haft travlt i det tidlige efterår for en 40-45 års tid siden :)

Ellers glæder jeg mig over vejret og en ekstra fridag. Der er en laaaang todo liste som ikke har bevæget sig så meget grundet vejret de sidste mange uger.

Er I hjemme eller på tur i denne bededagsferie?

SophieHendriksen, Calle77, MaleneChristensen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  11. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,980
    7,542
    Point:
    113
    Hjemme, glemte ikke hvederne, men har aldrig rigtig brugt det med de der hveder.
    Startede dagen med en løbetur og et efterfølgende koldt dyp i Pløresund. Vores søn bliver 19 i morgen og meddelte her forleden at godt kunne ønske sig at vi holder en fødselsdag med boller og lagkage for de nærmeste. Jeg tror han fandt ud af han mangler penge til Roskilde, det er det eneste han ønsker sig. De nærmeste er 35 og alle kan komme trods den korte varsel og konfirmationsweekend. Så der tryk på kedlerne i dag med forberedelser.

SophieHendriksen, Calle77, Henry og 5 andre "Synes godt om" dette.
  12. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,278
    6,790
    Point:
    113
    God formiddag fra Aspire loungen. Det bliver en lang weekend i "kun" 28 grader i Madrid med ikke mindre end to konferencer over 3 dage.

Henry, MaleneChristensen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,406
    5,893
    Point:
    113
    Fruen sagde da vi vågnede: hov er det ikke i dag man spiser hveder? - jov for fanden, afsted til Lagkagehuset og bruge 95 - FEMOGHALVFEMS kroner på 12 hveder, så er det fandme da betalt! o_O
    Men de smagte sgu skønt, på den lidt forbudte måde, ristet med smeltet smør på. Maven føles bare lidt klisteret nu :confused:;)

Tager nok til stranden i den udviddet weekend ;)
    Skal en hurtig tur til MIA med SK. Så får man prøvet den rute:D

Calle77, Henry, MaleneChristensen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,838
    Point:
    113
    Kom hjem i går aftes og ikke de store planer for dagen udover at se familien lidt inden næste rejse. Måske et smut i Fog også der er jo altid noget man mangler

Calle77, MaleneChristensen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN SK/LTG - LH/Senator - TG/Royal Gold

Beskeder:
    1,664
    7,017
    Point:
    113
    God fredag fra Hyatt Regency Riverfront i Jacksonville. Rigtig dejlig morgen buffet, og nu venter golf bussen om 20 minutter. Der var godt nok fyldt op med golfer tilskuerer I restauranten, saa vi er mange, der skal derud. Det er virkelig en fantastisk ordning med de busser, for de sidste gange jeg har vaeret her, var der total P kaos ude I omraadet I Ponte Vedra Beach. Gosh hvor jeg glaeder mig til trods for varmen, de lover 30/35 gr .

16. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,171
    8,309
    Point:
    113
    God fredag efter en lidt for lang tur hjem fra arbejde!
    Inden jeg steg op på cyklen kom jeg lige til at tjekke too good to go app'en og det passede søreme med at hvis jeg skyndte mig kunne jeg nå forbi emmeries på strandvejen og hente lidt brød. Bestilte hurtigt og op på cyklen, og så var der rimelig kraftig medvind... Det havde jeg sku ikke lige regnet med, så der skulle trædes hårdt.
    Nåede 10 ud af 12,5km og så begyndte jeg at kunne føle nogle bump, og den var god nok. Punkteret cykel, 2,5km tilbage kl 17.55 med afhentningstidspunkt 18-18.15..
    Så måtte cyklen blive og så var det i løb.
    Jeg nåede det lige og fortalte ekspedienten om min ulykke, og hun fik medlidenhed og gav en snegl med :)))
    Så nu er jeg også med på hveder, men jeg slap med 39 kr for alt dette:
    IMG_20170512_193430.jpg

Nicki Lolk Sørensen, SophieHendriksen, Henry og 6 andre "Synes godt om" dette.
  17. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,406
    5,893
    Point:
    113
    :p
    Aaaaarrrrjjjjj Det er da løøøøgn!!! jeg føler mig øm bagi, tak Lagkagehus :D:D:D:D:D:D

Ser fin ud den morgenmad. :)
    Nå, den app må jeg vist tjekke, men var nok ikke cyklet efter det dog. Jeg håber din punktering koster 56kr, så lille er jeg. ;)

SophieHendriksen, Henry, alexanderln og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,171
    8,309
    Point:
    113
    Ha, ha! Du fik dem også morgenfriske, jeg kunne først hente her til aften! Og indholdet er heller ikke garanteret, men det er en meget sjov app at prøve når det passe med tid og hvad man har lyst til!

Og det ser ud til at min punktering kommer til at koste langt mere :-( Der er en kæmpe flænge i dækket, så skal nok have investeret i et nyt dæk, måske 2... gummiet så lidt træt ud efter ~5 år med tryk på ~7 bar..

Henry, isolCBflyer, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,980
    7,542
    Point:
    113
    Downloaded den, og faktisk kan jeg se at flere bagerier og en slagter i området havde gode tilbud - godt tip (også i en god sags tjeneste)

tbh, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  20. Calle77

Calle77 EBS, Aeroplan 50K, Radisson Rewards VIP

Beskeder:
    901
    2,030
    Point:
    93
    God fredag fra Kauai. Flyver videre til Oahu om nogle timer. Dermed ingen hveder til mig, men jeg tror jeg overlever ;-).

Nicki Lolk Sørensen, Jeblin, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side