God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

  1. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,558
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    WP_20170526_11_32_49_Rich.jpg god fredag, tager en dag paa hjemmekontoret med en cappuccino.
     
    Henry, Baadsgaard, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg er også på kontoret. Fik arbejdet godt 10 timer i går men regner også men en kort 8-9 timers dag i dag. Det er hårdt at arbejde nok til at få 3 ugers ferie... Har egentligt arbejdet mere end det dobbelte af normalt denne måned men når jeg skal væk er der sjovt nok meget at lave!
    Fik besked om en endags OBC tur i går. Den blev desværre aflyst, men til gengæld lovede de at give besked om pengene fra den sidste tur snart kommer :)
     
    Senest redigeret: 26/5/17
  3. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Nej, @Kristian @tbh @PENSIONISTEN , i er ikke de eneste der arbejder i dag. Jeg er dog den eneste på kontoret i dag, og det har været det hele værd, jeg har lige kvitteret for en TNT konvolut - det eneste jeg ikke kunne gøre hjemmefra :) Valgte ligesom @Kristian at cykle fra reservatet til Greve (41.7 km) og regner med at returnere på samme vis senere. Var til konfirmation i går med rigelige mængder mad og vin.

    Ellers har jeg lige bestilt en t/r til Turku/ Åbo til om et par uger, men inden da til Hamborg i næste uge med ATR ekspressen, tror stadig at det er Jet Time.

    Dagens udsigt ligner 1000vis af andre posts, dog denne gang med beviset på min cykeltur og en glad gris som nu 22 årige datter lavede i 1.klasse.
    20170526_130340.jpg
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Hvordan er den? Er der godt internet, printer og kaffe?
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Ulrik - så må jeg også bevise, at jeg kan cykle 11,52km...

    2017-05-26 13.44.30.png
     
    PENSIONISTEN, Henry og clager "Synes godt om dette"
  6. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Har aldrig været i tvivl :)
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  7. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    God fredag fra Samsø internationale terminal gate 1, nej 2 eller var det låge 3 jeg kom ind ad???:D:D
    IMG_0665.JPG

    IMG_0664.JPG

    Sommeren må da være over os :cool::cool:
     
    Peter F., PENSIONISTEN, Nicki Lolk Sørensen og 9 andre "Synes godt om" dette.
  8. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    God fredag - dagens "kontor" udsigt:

    IMG_1190.JPG

    Go' weekend - and may the force be with you!

    /DSGM
     
    PENSIONISTEN, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Jeg var skam også på arbejde. Et par hurtige møder - og så en rask flyvetur til Danmark: Chisinau-Wien-København. Der er ikke flere afgange til Aarhus i dag, så jeg må tage en overnatning (og det var enten udsolgt eller rigtigt dyrt, da jeg ville bestille for en uges tid siden). Så endte med et værelse på BB-hotel Kastrup (hvor eneste ledige værelse var nr. 13 - så det tog jeg for 560 kr). Andre hoteller kostede enten 4-5 gange så meget, eller også lå de i langt fra lufthavnen.

    Fik inviteret en kollega med i business loungen i Chisinau - det var hun glad for. Havde også planlagt at give hende adgang til senator loungen i Wien - men vi var godt forsinket, så jeg blev hentet af en minibus ved flyet og kørt direkte til Københavnerflyet (med en tur rundt om paskontrol og security). Første gang, jeg har prøvet det i Wien. Vi var 5 personer fra Chisinau, der skulle til København. Så de havde kørt en trappe hen til bagindgangen - og den kunne vi bruge. Ankom naturligvis da boarding var ved at være overstået.

    Blev i øvrigt kaldt hen til bagageservicen i ankomsthallen - de fortalte, at min kuffert ikke var kommet med (fin service). Håber, den kommer med den sidste flyver i aften. Ellers mangler jeg rent tøj + fødselsdagsgave til min gamle kollega Erik, der fylder 60 i morgen - og har inviteret til frokost i Aarhus kl. 12 (lander 10.30 i Tirstrup, skal leje en bil, så jeg kan lige nå at komme frem).
     
    Peter F., PENSIONISTEN, isolCBflyer og 6 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Så du logger lige 82 km i dag?
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg fik ikke lige kaffe, men fin automat har de dag. Ellers er Starbucks jo lige neden under :)

    Laver et lounge review færdig i morgen så få hele overblikket der. Men et sneak peak af hvor kaffen er får du lige:
    IMG_0924.JPG
     
    Ulrik, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  12. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Så er sidste kvalificerende flyvning i boksen til EB Diamant, så nu skal SAS bare have pointene ind på kontoen :)
    Og de er næsten klar med automater ved Security i Billund.

    Go fredag
     
    SophieHendriksen, Henry, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Allerede fredag - uha ugerne går hurtigt lige nu her op til sommerferien....

    En dejlig start hvor jeg i går fik snakket mere med SAS om et arrangement med dem efter sommerferien. Det er dejligt at se at de gerne vil mødes med os :)

    Ellers står dagens aftaler kø så kontorudsigten bliver den samme fra her fra HQ i Hedehusene.

    IMG_0018.JPG

    @Schwert - rygterne siger at du bruger dagen med at samle IKEA stumper?
     
    SophieHendriksen, Baadsgaard, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  14. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Dagens udsigt fra Luftwaffe Senator Lounge i Hamborg. Den udendørs terrasse er bare perfekt i dette vejr. SAS maskinen ankommer før tid !!!
    20170602_084822.jpg
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Enig - og derfor er jeg også vild med lufthavnen i Zürich. Der er så mange muligheder for at komme "tæt på".

    Også deres ture ud til selve startbanen er helt fantastisk - selv for folk der ikke er så nørdet :)
     
    Kristian, Henry, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. nicolajpaaske

    nicolajpaaske Aktivt medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    Så blev det fredag :) Jeg har et spørgsmål til jer - ville ikke oprette egen tråd til det, og jeg ved ikke hvem der er bedre at spørge end jer.

    Jeg er blevet 'tvunget' :)D) på en endagstur til London med familie (faster og hendes to børn - mine fætre), og de har ikke været i London før. Jeg har været der tre gange, så jeg bliver ligesom 'chefen' der tager beslutningerne for at sikre vi får mest muligt ud af de timer vi har i byen.

    Vi skal med Ryanair. Det var billigst, selvsagt (998,5 for 4 personer retur? What!), og den går til og fra Stansted. Jeg har tidligere benyttet Gatwick og Luton, og her er mit spørgsmål: to timer før? Nej vel. Jeg er bekendt med at man som tommelfingerregel indfinder sig i lufthavnen to timer før, men det virker lidt tosset umiddelbart. Vi har kun håndbagage, og da jeg skulle til Luton i november havde jeg egentlig busbillet så jeg var der to timer før, men den var så forsinket (tak, myldretid) - så jeg var der kun én time før, og det var sådanset også rigeligt. Så vi vurderer, om vi kan indfinde os i Stansted én time før? Jeg har ingen idé om lufthavnens indretning og størrelse - men det er jo ikke Sønderborg Lufthavn, og jo altså heller ikke London Heathrow. Tips?
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  17. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,540
    "Synes godt om" modtaget:
    4,453
    Point:
    113
    Umiddelbart skulle én time være nok kun med håndbaggage, det har gjort flere gange i Stansted, jeg ville dog nok ligge en halv time oveni nu vi går ind i sommerferie månederne.
     
  18. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    God fredag fra bagsædet af Hotel Pajero. Blev downgrated efter mine nattevagt var overstået, men jeg endte med at få min vilje og få vores planlagte 3 dages køretur (der var ved at blive til 4) ned på 2 dage. Der er ca. 2100 km direkte fra Warrnambool til Hervey Bay, men med hjælp fra turist informationen fik vi tilføjet et par ekstra kilometer. Vi fjerner nok så tilsvarende i sidste ende, da vejret ikke er godt nok til at vi vil til Fraser Island nu. Stadig en pæn køretur på et par og 30 timer.
    Min hit rate på kænguruer blev 1/3 af dem der var på vejen, eller jeg tror egentlig mere den ramte mig, for den nåede ikke ind foran bilen men det lød som om den ramte siden på bilen, fik også bremser ret hårdt... Den var væk bagefter, så mon ikke den overlevede. Ellers kan det ses at det ikke er unormalt at have sammenstød med dem, for der går ikke mange km mellem hver død kænguru der ligger på vejen, men ikke nogen der har været friske nok til at vi skulle have en bøf med.
     
    SophieHendriksen, Jeblin, Henrik Olsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Fredag morgen... morgenstunden har guld i mund... ikke det store i dag, men tænker om briterne er selvdestruktive eller noget? Først Brexit og nu et valg med et ikke let resultat...

    IMG_2887.JPG
     
    Senest redigeret: 9/6/17
    SophieHendriksen, tbh, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God fredag morgen :)

    Jeg var i lufthavnen klokken 06:00 så tidligt oppe. Nu sidder jeg godt plantet i et Norwegian på vej til Oslo. Senere venter London og så weekend i Bangkok.

    IMG_1220.JPG

    Hvordan ser jeres fredagsudsigt ud?
     
    SophieHendriksen, clager, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side