God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Nå - fredag - MiniO syg i nat - ikke planlagt - anderledes nat og start på dagen...

    Så i stedet for en meget planlagt dag og Skt. Hans er dagen nu meget ad hoc :)

    Ellers kigger jeg på hoteller i Tokyo om 14 dage og det er nu en dyr. Ender nok med en eller to Hilton properties og dermed mangler jeg kun 9 stays resten af året til Diamond næste år.

    God fredag hvorend I er :)
     
    Henry, Ulrik, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Så er det historie tid, fra når offentlignatsport i Danmark er best.
    Kommer gående i god til stationen, for at tage 06:46 toget hjemad, har været ude hele natten, kigger op på afgangs skærmen, nøj hvor fantastisk det tog er KUN forsinket til 07:52 :mad:, det samme med de 2 efterfølgende tog :(.
    Men så, går det op for mig, nårh ja, det jo hverdag (ferie er rart), så jeg kan da bare tage den første bus 07:42. Den er både hurtigere en toget, og kan smide mig af tætter på hjemmet, dog køre den kun på hverdage og 6 gange i døgnet.
    Guess what! Den er så også lige 20 min forsinket, fordi en eller anden bro er lukket, så den skal køre en omvej. :mad::mad::mad:
    Besluttede mig bare for at vente på bussen, som fik mig hjem lidt i ni, istedet for kvart i otte, som toget skulle have toget. :(

    Konklusion: Bliv 18 og få anskaffet mig en bil.

    Nu er det tid til en omgang velfortjævnt ligge i sengen og se Netflix hele dagen session.

    God fredag der ude :)
     
    Henry, clager, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Du fik (endnu en gang) bekræftet mig i hvorfor jeg ikke kører med offentlig transport.... :cool::cool:
     
    clager, Nj4220, jakobv84 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Min lille dreng, fik studenterbeviset i dag og vi var nummer et på vognturen, så det var hurtigt hjem. 11 pizzaer bestilt hos den lokale pusher og 10 1/2 spist og gud ved hvor mange Rekorderlig og øl. Men det var jo også første stop.

    Næste uge bliver lidt mere normal bl-a med en tur til Irland igen. Skulle bestille i går og alt booket. Må via Oslo ud og via Amsterdam hjem.
    20170623_114305.jpg 20170623_120733.jpg
     
    THammer, Henrik Olsen, jakobv84 og 10 andre "Synes godt om" dette.
  5. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Det obligatoriske fredags hotter-foto fra guldstuen i CPH.
    IMG_2940.JPG
     
    THammer, Henry, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    jeg må snart få en udgående fredagsflyvning fra CPH!
     
    Henry, Kristian og jakobv84 "Synes godt om dette"
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Som jeg vist også sagde sidste fredag, vi må vist have en fredagsflyvning.. - @Ulrik - du som diamant har jo også adgang til Loungen efter en SAS flyvning...

    @Baadsgaard - du forstår at fikse en god pøller sammen, men vand til ?
     
    Henrik Olsen, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,800
    Point:
    113
    Er det IKEA hotdogs (saml selv)?
     
  9. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    kører sparkling water indtil fyraften - har jo også en køretur i den anden ende af flyveturen
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  10. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Jep - og bemærker, at der er nogen knap så dansk talende, der kommer chili osv i - det forstår jeg ikke.....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Så festligt :) Er overrasket over I får lov at slippe med købepizza, den var sg' ikke gået i min klasse :rolleyes: men herligt at være tidligt på turen, tror ikke altid det er så sjovt at være de sidste. Jeg havde både mistet betrækket til min hue og knækket en fortand (og været til tandlæge), da vi nåede til min mor o_O
     
    THammer, tbh, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,489
    Point:
    113
    Den var nemt gået på Vestsjælland :)
     
    Ulrik, SophieHendriksen og jakobv84 "Synes godt om dette"
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg husker intet fra besøget hos min mor. Tror det var et sted midt i tyverne... those were the days
     
    clager, Ulrik og SophieHendriksen "Synes godt om dette"
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tillyke. Hvilken pizza pusher bruger du? Jeg køber normalt buonesera...
     
    clager og Ulrik "Synes godt om" dette.
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg erindrer min mor var glad for, at tandlægen ikke havde knækket hele tanden af, som han ellers foreslog, så der var et stort hul :confused:
     
    clager og Ulrik "Synes godt om" dette.
  16. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Da jeg boede i Holte/ Øverød var Buonesera klart den foretrukne, lidt dyrere men også bedre. Uden at lyde for fremmedfjendsk, så er de "ægte" italienere. Ivørigt kan jeg godt anbefale Le Grill i midtpunktet til burgere, bagte kartofler og den slags men pizza er hos italienerne. Kager er hos @SophieHendriksen .

    I Nærum er det min søn der bestemmer og det er Cantinos på hovedgaden, der er en god kinesisk take away med den originale navn NiHao.
     
    SophieHendriksen og clager "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Vi overnattede ved mine forældre.... Det var en aften, nat og morgen som mine forældre forsat taler om :)
     
    SophieHendriksen og clager "Synes godt om" dette.
  18. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Overnatning?? Dine forældre havde simpelthen 28-eller-noget gymnasieelever til overnatning der havde kørt studenterkørsel? #onlyinjylland
     
    jakobv84 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Heps - vores tur var på to dage, da vi jo skulle besøge mange forældre og folk boede med vel en radius på 40+ km fra selve gymnasiet. Så dag en var fest og gang i gryden ved mine forældre og dag to var så fest på gymnasiet :)
     
    SophieHendriksen og clager "Synes godt om" dette.
  20. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,051
    "Synes godt om" modtaget:
    4,472
    Point:
    113
    For et par måneder sider var der et rigtig godt businessclass tilbud med LOT fra Stockholm til Tokyo. Jeg snuppede 2 billetter til $1375 stykket. I går gik turen så til Stockholm for lige også at opleve denne by lidt. Det var første gang jeg fik EB point på en svensk restaurant med en frokost på 19 Glas http://www.19glas.se/sidor/ Det er en hyggelig bar/restaurant i Gamla Stan og hvis man kommer tidligt nok, kan man lige fange nogle solstråler inden de forsvinder bag tagene. Frokost serveres til en fast pris på 139 skr. Aspargessuppe som forret og et valg mellem 3 hovedretter, allesammen med nye kartofler. Der stod sommer over det hele mens det øsregnede hjemme i København.

    Der var tid til at mødes med venner og aftenen stod på middag på Agnes http://restaurangagnes.com/. Ingen EB point, men kanonlækker mad og et helt fantastisk vinkort!

    Nu er det snart tid til at tage tilbage til lufthavnen. Det bliver første gang jeg får lov at prøve LOTs businessklasse og det ser jeg rigtig frem til. Nogle erfaringer hvad der kan forventes? Rigtig god fredag til alle!
     
    Senest redigeret: 30/6/17
    tbh, Peter F., PENSIONISTEN og 6 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side