I min jagt på efterårsferie var vi meget tæt på at satse lidt og tage til hhv. Miami/Bahamas. Selvom der er en måneds tid til ferien, så er jeg nu ret tilfreds med, at vi ikke bookede noget den vej.
Fredagen er grå i Holte, så dét der med at ordne ting i haven bliver SÅ meget ikke i dag. Jeg hygger mig i stedet indenfor med kaffe og planlægning af efterårsferien, der nu går til Singapore i stedet. Der kom mange gode forslag i min Singaporetråd herinde, så jeg er ved at sortere i hvad jeg tænker vi skal og hvor det derfor giver mening at bo. 5 dages badeferie på Bintan på The Sanchaya Bintan er bestilt men resten af turen pt. åben. Overvejede om vi skulle forsøge os med Legoland Malaysia en times tid nord for byen - om ikke andet fordi det ville give 3 lande (stempler) i passet på turen. Det ville da være lidt cool
I aften skal både manden og jeg til Wine and Cheese halløj på arvingens skole, og så er det vist også noget med vi har bryllupsdag i dag. Jeg glemmer det notorisk hvert eneste år indtil min mand eller min mor husker mig på det, men i år har jeg husket det - fordi jeg så en alert på min mands telefon om i går aftes

Ha' en forrygende fredag derude, jeg ser frem til fler opdateringer og nyheder omkring opvaskemaskinens tilstand i SAS' lounge i CPH og servicens beskaffenhed (eller mangel på samme)

Click to expand...