God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

1. OIB

OIB VIP medlem

Beskeder:
    207
    "Synes godt om" modtaget:
    660
    Point:
    93
    Jeg ser ikke USB-outlets o_O

Var det kun på A320neo der skulle være det? Ikke på de gamle A319/A321?

Henry "Synes godt om" dette.
  2. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,406
    5,893
    Point:
    113
    Pokkers, havde faktisk slet ikke regnet med at være i loungen men ville gå direkte til flyet, bla bla, men VAR i loungen og fik et rundstykke. Nå det kan jo lære en at skrive i lounge tråden!
    Go tur hvormed du flyver hen :)

Kristian, Henry, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,406
    5,893
    Point:
    113
    Ja det gik også op for mig da jeg postede billedet. Hva fan' SAS???o_O

Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,751
    27,072
    Point:
    113
    Glæder mig til at læse om TAP turen - Safe Travels

Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,751
    27,072
    Point:
    113
    Interessant info - er de helt væk de USB?!!?

6. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    God fredag i solskinnet!

Forstadsfruen er tidligt på færde, der skal kokkereres hele formiddagen. Jeg begik den fejl, at jeg sidste år lovede medarbejderne i mandens firma, at jeg ville stå for forplejning (grillmad) til dette års DHL. Det var på daværende tidspunkt en rigtig god idé, men jeg har faktisk ikke helt haft tid til det i denne uge, så nu er det blevet lidt presset i stedet for hyggeligt.

MEN solen skinner, det bliver hyggeligt og jeg skal heldigvis ikke løbe ;)

Andre i Fælledparken i dag?

PENSIONISTEN, clager, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,751
    27,072
    Point:
    113
    En dejlig fredag morgen. Tidligt igang og fik i går snakket med SAS og den 29. september holder forsat. Der er forventet startet omkring 12:00. Jeg opretter en tråd om det i weekenden, hvor tilmelding også kan ske (der vil være begrænset pladser forventer jeg).

Super med hjemmelavet mad - Det er da en forkælelse :)

DSV var der i onsdags, så kommer ikke lige forbi i dag.... Er der ikke også noget med der er noget i Parken i aften? I så fald kommer der 25000 til DHL og måske samme antal i Parken.... Avs hvor en trafik i dag i det område....

Weekenden kommer tæt på og lørdag er der god mad ved et vennepar - det bliver så dejligt. Ellers afslapning før en september som muligvis kan byde på rejser til USA, Vietnam og Mallorca. Så det bliver en meget travl måned.

SophieHendriksen, PENSIONISTEN, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,406
    5,893
    Point:
    113
    De var i hvert fald ikke ombord frøken KBE! :(

9. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Jo, jeg er dybt presset ved tanken... personligt satser jeg på det alligevel bliver OK, for jeg skal jo derind tidligt for at komme ind med varer. Så mon ikke jeg kan finde en plads kl. 15.30.

Henrik Olsen, clager og Henry "Synes godt om dette"
  10. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,980
    7,542
    Point:
    113
    Måske jeg kigger ned og får en bøf, jeg løber et par ture for Mikkeller, med party bagefter

SophieHendriksen, Henrik Olsen, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,838
    Point:
    113
    Hva griller du? Jeg skal lave teres major i aften for første gang og så skal der serveres brisket for naboerne søndag så der bli'r gang i udstyret

Henrik Olsen, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  12. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    13,451
    Point:
    113
    Slutter lige ugen paa en lokal restaurant.

Har nu haft en del timers sprogundervisning. Var derfor ret sikker, da jeg bestilte en kop kaffe og vanilleis med frugter hos den ikke engelskkyndige tjener.

Men noget gik galt.
    Jeg fik en kop kaffe, et glas is-te med ingefaer og appelsinskiver samt en lille tallerken med syltede kirsebaer.o_Oo_Oo_O

Det bliver vel til at betale sig fra;););)

Schwert, Ali Taran, asf og 15 andre "Synes godt om" dette.
  13. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Det skulle du ha' gjort :) @jakobv84 det var en "nem" omgang med oksefilet, marinerede svinekoteletter og grillpølser. Ville ikke have noget der var for bøvlet derinde, hvor der ikke er et køkken. Men godt var det. Satser på weekendtråden får billeder af dit grilleri?

clager og Henry "Synes godt om" dette.
  14. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,980
    7,542
    Point:
    113
    Jeg fik jo ikke at vide hvor! :) Der var jo lidt telte og vælge mellem

15. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Flot ja... :rolleyes:

Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  16. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,308
    7,077
    Point:
    113
    Qatar er klar med et godt fredagstilbud i Google Ads her på siden:

qatar.PNG

Henry og Baadsgaard "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,751
    27,072
    Point:
    113
    God fredag :)

Dagen startede med at ombookede min dyrer SAS Go billet om til Boston i stedet for Raleigh NC. Grunden er noget med Irma og blæsevejr og følgende statement:

"The Governor of North Carolina has declared a State of Emergency"

Så godt med en dyr, men fleksibel billet :)

Ellers skal jeg forberede det sidste til min brors bryllup i morgen. Har lige en tale, som skal være færdig og nogle andre praktiske ting :)

Jeg har en bekendt som er i Miami lige nu og han er kommet hjem fra Cruise. Han kan ikke komme hjem med SAS før tidligst tirsdag og rederiet har så taget alle der ikke kan komme hjem med ud på havet igen i et par dage for at komme væk fra Miami - de vil jo heller ikke have deres skib liggende i havn når det starter. God stil af dem faktisk.

Er der andre som er "Storm ramt"?

God dag og weekend til alle hvorend I er :)

Henry, clager, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    I min jagt på efterårsferie var vi meget tæt på at satse lidt og tage til hhv. Miami/Bahamas. Selvom der er en måneds tid til ferien, så er jeg nu ret tilfreds med, at vi ikke bookede noget den vej.

Fredagen er grå i Holte, så dét der med at ordne ting i haven bliver SÅ meget ikke i dag. Jeg hygger mig i stedet indenfor med kaffe og planlægning af efterårsferien, der nu går til Singapore i stedet. Der kom mange gode forslag i min Singaporetråd herinde, så jeg er ved at sortere i hvad jeg tænker vi skal og hvor det derfor giver mening at bo. 5 dages badeferie på Bintan på The Sanchaya Bintan er bestilt men resten af turen pt. åben. Overvejede om vi skulle forsøge os med Legoland Malaysia en times tid nord for byen - om ikke andet fordi det ville give 3 lande (stempler) i passet på turen. Det ville da være lidt cool :)

I aften skal både manden og jeg til Wine and Cheese halløj på arvingens skole, og så er det vist også noget med vi har bryllupsdag i dag. Jeg glemmer det notorisk hvert eneste år indtil min mand eller min mor husker mig på det, men i år har jeg husket det - fordi jeg så en alert på min mands telefon om i går aftes :D:D:D

Ha' en forrygende fredag derude, jeg ser frem til fler opdateringer og nyheder omkring opvaskemaskinens tilstand i SAS' lounge i CPH og servicens beskaffenhed (eller mangel på samme) :cool:

Baadsgaard, Henry, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,838
    Point:
    113
    Det er virkeligt gråvejr i 2840. Har tændt op i pejsen for første gang i sæsonen med håb om jeg så kan trække den lidt længere med at tænde for centralvarmen...! Her har jeg booket backup hotel i Doha (Ritz Carlton) til hvis jeg ikke kan blive enige med QR om en fornuftig routing til DXB i efterårsferien. Opdagede også at uge 41 koster cirka det halve af hoteller end uge 43 så det var lidt ærgeligt jeg ikke valgte den istedet for da ferien blev booket i januar. Live and learn.

Henry og SophieHendriksen "Synes godt om" dette.
  20. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Kig også på St. Regis, det syntes jeg så en tand bedre ud (så vidt jeg lige husker) end Ritz, det var til en fornuftig pris i uge 42.

PS. Jeg er bare bitter over, at jeg tog en beslutning om at holde ferien i uge 42, flybilletterne er irriterende dyre :(

Del denne side