God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    St Regis pool ser for kedeligt ud -- leder efter noget mere børnevenligt. Overvejer også banana island. Satser dog stadigt mest på Four Seasons... :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Tog et hurtigt peak på Banana Island, det ser da ret perfekt ud til børn i den alder du har? Jeg kiggede på Four Seasons igen for nylig, jeg tror, de har dumpet prisen lidt, så prøv at trykke dem på maven.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Overvejer kun om børnene er lidt for små til rigtigt at få glæde af det. Altså er det mere 5 år end 1,2,3, år...

    Mht Four Seasons er vi pt på at en Executive Suite i 7 nætter online koster 12,000 QAR eksl morgenmad og de tilbyder den for 9,800 inkl morgenmad. Måske jeg skal prøve at se hvad de kan lave et almindeligt rum inkl morgenmad for... bum bum bum.
     
    Senest redigeret: 8/9/17
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Dagens ret i SAS loungen - hvilket må betyde at det er fredag..... #opvaskegate ser også ud til at være overstået for denne gang, så alt i alt er det nok svært at bevare pesimismen. Det også lidt fordi der var flæskestegssandwich i kantinen i dag - kantinen som ellers er notorisk kendt for at være et sted, der fungerer bedst hvis man har 4 maver....

    God weekend

    IMG_3238.JPG
     
    Flyvefisken, Henrik Olsen, SophieHendriksen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,402
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    Store portioner? :confused::confused::confused:

    (drilsk kommentar fra landbrugskonsulenten :p:p:p)
     
    SophieHendriksen og Flyvefisken "Synes godt om" dette.
  6. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Planter :) fra halv-landmanden ;-)
     
    SophieHendriksen, jakobv84, Flyvefisken og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,402
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    Koen har 4 maver :)
     
    Flyvefisken "Synes godt om" dette.
  8. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    God fredag morgen fra guldstuen....endnu ingen lune mini croissanter... jeg har lige været hjemme at vende og er nu klar til en weekend med verdens elitens kvindelige golfspillere i Evian.
     
    SophieHendriksen, Ali Taran, Baadsgaard og 5 andre "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Du er nok desværre for tideligt ude i forhold til varme croissanter eller snegle. Syntes tit de først kommer ud lidt sent på morgen.

    Ellers god fredag morgen til alle. Hjemme fra USA turen og så et par dage hjemme inden turen til Mallorca søndag morgen.
     
    SophieHendriksen, clager, Baadsgaard og 5 andre "Synes godt om" dette.
  10. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    God fredag morgen her en lettere skyet Oslo. Et par herlige dage nærmer sig. I aften går det med tanten til CPH hvor vi lørdag håber at kunne sælge lejligheden. Søndag middag tilbage til Norge og et par timer med ungerne.
    Mandag står jeg så op før børnene :)eek:) for at tage med DY til Barcelona. Efter 3 travle dage med job er det tilbage med KLM onsdag aften. Rammer sengen en gang efter midnat. Ikke siden jeg stoppede med at pendle er det blevet til så meget flyveri. :cool:
     
    SophieHendriksen, Kristian, PENSIONISTEN og 6 andre "Synes godt om" dette.
  11. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Så har man set det med. Er i Irma for at få lidt til nerverne fredag aften. Ind stormer en busfuld asiatere (muligvis kinesere) og guiden spør en irmapige: "indkibsposer - indkibsposer!" Så står de alle i kø og køber nogle lyse indkøbs net med Irma pige logo på:
    IMG_2194.JPG

    Tænk det er blevet en turistattraktion, den havde jeg ikke set kommme - den lille havfrue har fået konkurrence :D:D
    Go fredag i regnen :p
     
    SophieHendriksen, Jeblin, Kristian og 9 andre "Synes godt om" dette.
  12. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Se, @Henrik Olsen, naar man er for tidligt i guldstuen til mini croissanter, saa kan man altid satse paa Swiss morgenfly LX1267
     

    Attached Files:

    SophieHendriksen, tbh, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Et par af mine japanske kunder beder os altid tage "genbrugsposerne" med, eller hvis de er DK skal de forbi Irma. Læste på Berlingerens hjemmeide i går at Irma (Coop) har lavet en aftale med kinesiske Koala.com om at sælge Irma varer online.
    http://www.business.dk/detailhandel/coop-sender-irma-til-kina-efter-vaekst
    '
     
    SophieHendriksen, Kristian, tbh og 5 andre "Synes godt om" dette.
  14. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Det var lige godt satans - der findes jo svar på alle spørgsmål her i livet! :D
    Tak for svar!:):)
     
    SophieHendriksen, Kristian, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  15. nicolajpaaske

    nicolajpaaske Aktivt medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    Øv, hvor kan jeg som studerende være træt af flyselskaber og gebyrer. Skal til Oslo næste fredag (22/9), og havde billet til SK 1920 AAL—OSL (der i øvrigt åbenbart har skiftet flytype fra ATR 72 til CRJ700 - vidste ikke, at SAS havde dem). Det blev i første omgang den afgang, fordi jeg havde sen undervisning på universitetet, men da den nu er aflyst var det muligt med et tidligere fly. Selve forskellen på billetprisen var 201,- hvilket jeg synes var fair - så blev ruten AAL—CPH—OSL istedet, men så var der ombookinggebyr på 335,-. Ikke desto mindre, måtte jeg betale det - for ville gerne tidligere frem, nu jeg havde muligheden. Øv, at det blev næsten så dyrt som en helt ny flybillet på ruten (gav 599,- for den originale), men det går.

    I øvrigt, så er den ene flyvning sat til 0.40 og den anden 1.05 - har været vant til 0.45 og 1.10, hvilket det er på returrejsen. Men mon ikke de når det alligevel :rolleyes:
     
    Kristian, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  16. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    er det ikke fair at det koster at ændre en ikke-fleksibel billet?

    og det havde nok været billigere bare at afbestille og bestille den nye billet igen. :)
     
    Frequie, SophieHendriksen, jakobv84 og 3 andre "Synes godt om" dette.
  17. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Så blev det sgu endelig fredag - og WEEEEKEEEND! (Den har været meget tiltrængt.....):cool:
    Chefen har været i DK siden igår morges, så det er blevet til to meget lange dage i butikken... Igår endte vi på Scottish pub for at se fodbold og få en "enkel" øl.. En enkel øl bliver altid til flere og jeg var hjemme kl. 05:30. Fik lige et par timers søvn inden den stod på arbejde kl. 09:30..Har stadig en smule ondt i håret, men tror mest det er fordi jeg ikke har sovet så meget, eller noget... Thank god for Burger King forresten ligger lige på den anden side af gaden.;)
    Resten af fredagen står på mega maks afslapning! Har inviteret mig selv hjem til mine forældre og spise (for kunne ikke lige overskue at skulle ud og handle nu) og så skal jeg ellers gøre klar til i morgen hvor jeg får en masse gamle kolleager på besøg til mad og hygge.... :D
    God fredag - og god weekend herfra! ;)
     
    Henry, klausbm, Erwin Lansing og 6 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God fredag :)
    En fredag som startede noget tidligt, da MiniO ikke mente der skulle soves til mere end 05:30. Men så er man også klar :)
    Dagen starter rigtigt med et møde med Singapore Airlines, hvor vi skal opdatere hinanden lidt på hvad som sker i øjeblikket.
    Derefter tilbage til DSV HQ og færdiggøre ugen med et par møder og en opdatering på gårsdagens besøg ved IBM.
    Glæder mig til weekenden, som er i familiens tegn - ingen aftaler så ren hygge.
     
    SophieHendriksen, Kristian, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  19. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Morn fra SK939, smooth transit, gik direkte, igennem pas, og bom boarding gik igang som jeg stillede mig op i gaten. Effektivt. Havde håbet på et lille bip v gate, men PLUS er også ok :) God fredag. Beware, CPH står i efterårsferie tegnet. o_O
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  20. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jetlagget rammer hårdt men der er bahelige omgivelser at pleje dem i:

    98F13C6B-E393-41C6-9B51-5C60804C5A40.jpeg
    Vi bor på Mandarin Oriental med udsigt til Marina Bay Sands og Fullerton. Det er indtil videre et fantastisk godt valg. Lækker poolscene og usædvanlig god service. Efter at have slummet den på eco har Forstadsfruen fået genoprettet troen på livet :cool:

    God fredag derude!
     
    banditten, MaleneChristensen, Baadsgaard og 6 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side