Ja det varer nok lige midt tid man får sådan en rigtig hotter igen. Ja hvis man næste gang lige kan få et lidt længerer varsel...bare evt så jeg lige kan aftale det med mine kollegaer også
God fredag folkens! Jeg er på vej i seng, efter at have studeret færdig til Kemi og Spansk terminsprøve senere på dagen. Sidste dag i "helvedesugen"! Det bliver godt med lidt weekend, som skal fordrives med at bygge kulisser til Musicalen "In the heights" som har skandinavisk præmiere inden længe ;-)
Min fredag er startet fint. Ankomst til Conrad i Singapore og blev inviteret på morgenmad på ankomstdagen nu hvor jeg var så tidligt fremme (kl 0845). @Kristian - Det er hvad vi rigtige mænd spiser på farten ikke ?
Godmorgen fra QR180. Lige fået sat mig godt på plads i sæde 2A og ser frem mod en super tur mod Doha. Nogen timers venten der før det bærer videre mod Singapore. Glæder mig til dette God fredag til jer alle
Dagens ret i Landbrugsministeriets kantine i Ankara: Stegt Lever med salat. Det er næsten min livret - især, når alternativet er en tom tallerken.
Her startede dagen i Cph guldstuen klokken alt for tidligt - boarding til Oslo var kl 7, og skulle inden da nå både lidt morgenmad og køb af bælte, da jeg havde glemt det derhjemme.....hvilket de morede sig noget over i Security. Boarding til tiden, men sent slot, så vi ville blive lidt forsinket - og vågnede så igen lige før landing. I Oslo en tur omkring guldstuen der og få lidt kaffe og nogle mails ud af butikken, så ned til Flytoget ind mod byen - billetter købt i appen aftenen før incl Eurobonus nummer. Fint møde, retur med Flytoget til middag, fly retur til Cph var lidt forsinket, så en tur i guldstuen igen, hvor de serverede ingefær sild......pas.....og så ned til gaten, hvor vi blev yderligere forsinket. Alt i alt endte vi med lille time forsinkelse - sov fra det meste - så hurtigt med metroen ind på kontoret et par timer inden det så gik med bilen til udkanten. Dagens billede må være af det her snerydningscirkus i Oslo, hvor de nærmest kørte paradekørsel med alt hvad de havde der kunne køre med blinklys......
God fredag Fra lidt varmere himmelstrøg end du kan frembringe, Monsieur @Baadsgaard med dine sne-maskiner.
hvor ser det bare godt ud - det er rart at vi har vores egen golf reporter som er med live rundt i hele verden
God dag fra SAS kantinen i Stockholm - dagens overraskelse er at der ikke er langs i kantinen Til gengæld er der Gammel Dansk @Kenneth K og jeg sidder nu og venter på @frankbrix som er i liften fra København. Info: Der er pølser i den svenske kantine om torsdagen
Klag til en-eller-anden. - at udskifte laks med svensk pølseret - sic! Den eneste fordel ved slige pølser er at de også kan spises af vegetarer, fordi indholdet kan ikke betegnes som kød.