God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

1. kc1829

kc1829 VIP medlem

Beskeder:
    117
    "Synes godt om" modtaget:
    438
    Point:
    63
    God torsdag fra Manila hvor turen om ca 5 timer gaar mod CPH via Istanbul sammen med familien. Flyver Turkish Business class og har raekke 1 med bassinet til vores 10mdr gamle datter. Krydser fingre for at boernene faar sovet ordentligt

PENSIONISTEN, tbh, Rikke Haugen Olsen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,747
    27,063
    Point:
    113
    God torsdag fra Scandic i Sydhavnen, hvor jeg er til en Mobility konference. Det blev lidt sent i går aftes, da jeg skulle have lagt sidste hånd på den præsentation jeg skal fremlægge over middag - altid i god tid :)

Ellers er det at kigge lidt på hoteller til næste uges tur til Hawaii med SAS via San Francisco i Plus. Skulle nok igen have været tidligere ude, men har længe overvejet at annullere den. Men nu skal jeg afsted så må finde et par gode hotel deals i denne uge :)

God tur hjem med Turkish i Business Class - det lyder som om det kan blive en fin tur :)

Kenneth K, PENSIONISTEN, isolCBflyer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,838
    Point:
    113
    Stakkel. Hvilken ø?

4. Rikke Haugen Olsen

Rikke Haugen Olsen VIP medlem

Beskeder:
    309
    705
    Point:
    93
    Sidder i sk909 på 8D og venter på at komme i luften. Vi har et teknisk issue. Hvor længe er det, vi skal være forsinkede, før vi begynder at få erstatning? Vi nærmer os to timer og jeg snart ikke mere strøm. Rookie mistake. Hvis der er nogen fra is ombord med en iphoneoplader, jeg må låne, så sig til.

PENSIONISTEN, Kristian, RasmusH og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,747
    27,063
    Point:
    113
    Bare HNL denne gang.

PENSIONISTEN og clager "Synes godt om" dette.
  6. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,722
    5,879
    Point:
    113
    Så I er godt på vej - derfor nok ingenting at hente i modsætning til en af mine bekendte der
    fik 7 timer i SFO i fredags 27.5 mens der var tekniske problemer med SK936 hjem til CPH og ankomsten var også 6,5 timer for sent så har sagt til ham har har ret til €600. Det eneste sas gjorde var at udlevere en $15 voucher som jo som bekendt ikke rækker langt i SFO

PENSIONISTEN og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  7. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,572
    5,710
    Point:
    113
    Absolut IKKE god torsdag her fra sandkassen...

Skulle ned og have attesteret min eksamensbevis hos MOFA (ministry of foreign affairs). Første sted jeg blev sendt hen, var helt forkert. Helt anden bydel. Så der røg lige et par timer.

Nå men i taxi til det rigtige sted.

Ankom det rigtige sted (dagens eneste positive oplevelse er at jeg nu ved hvor det ligger).
    Fik et nummer. Der var kun 42 i kø foran mig!
    Så blev det min tur. Afleverede mine papirer, som både var stemplet af Udenrigsministeriet i København og det Danske Konsulat i Dubai, men han han ville hellere se "brevet"!
    Øhhh...brev?? Jeg viste ham fint min arabiske oversættelse af mit eksamensbevis, men det var heller ikke det han ville se!
    Det viste sig at der netop var trådt nye regler i kraft og nu skulle man, udover sit (attesterede) eksamensbevis og oversættelse også fremvise et statement fra sit uddannelses sted!

For ind i h........ da hvor skal tingene bare nogen gange være unødvendigt besværlige.

IMG_0048.JPG

PENSIONISTEN, Ulrik, Henrik Olsen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  8. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,451
    2,976
    Point:
    113
    For flyvninger uden for EU skal man over 4 timers forsinkelse, før man får ret til erstatning efter EC 261/04 forordningen.

Kenneth K "Synes godt om" dette.
  9. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,406
    5,893
    Point:
    113
    Aarrr dem fra "is" har det med at sprænge i luften - så hold dig fra dem! ;)
    Go tur under alle omstændigheder:D

Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  10. john christensen

john christensen TripFlyer

Beskeder:
    143
    363
    Point:
    63
    Pyha.. jeg ska godt nok love for der er varmt i AAL loungen. Godt der er lidt koldt at drikke.. sidder og venter på at komme til OSL og derfra videre i morgen tidlig til SAN med lufthansa F.. behøver jeg sige at jeg er i skønt humør .. god torsdag til alle..

Attached Files:

asf, Kristian, PENSIONISTEN og 8 andre "Synes godt om" dette.
  11. kc1829

kc1829 VIP medlem

Beskeder:
    117
    438
    Point:
    63
    Burde nok være i hej-fra-luften tråden men... Status denne torsdag aften er at den mindste sover og den store ser disney mens konen og jeg drikker taittinger champagne.

Maden er normalt det svage punkt på turkish business så jeg venter spændt på min seafood tallerken og håber de har oppet sig

Business under halv fuld så bassinet er ikke kommet i brug
    image.jpg

Rikke Haugen Olsen, Christian Larsen, Kristian og 7 andre "Synes godt om" dette.
  12. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,308
    7,077
    Point:
    113
    Jamen, god torsdag. Er ved at pakke til i morgen, hvor jeg rejser til Sydamerika. Er væk i to uger, men det bliver kun med håndbagage, og så må jeg finde ud af det...

Så jeg undersøgte om jeg kan vaske tøj undervejs, hvilket bragte mig til denne side:

upload_2016-6-2_18-3-19.png

Jeg tror ikke jeg har fået tilbud 'Additional oxygen' på et hotel før :)

Og så er jeg godt nok i tvivl om linjen med coca. Nogen bud?

Kenneth K, asf, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,308
    7,077
    Point:
    113
    Jo, det går fint :D

upload_2016-6-2_18-7-24.png

asf, Peter Krogh Frausing, PENSIONISTEN og 5 andre "Synes godt om" dette.
  14. Rikke Haugen Olsen

Rikke Haugen Olsen VIP medlem

Beskeder:
    309
    705
    Point:
    93
    Vi endte med ca tre timer fordi der var tung trafik vew EWR så vi hang i luften i 30 minutter. Men jeg så en super sjov film om at være single i New York så det var intet problem :D

Baadsgaard og obs "Synes godt om" dette.
  15. Peter Krogh Frausing

Peter Krogh Frausing Tidl. Co-Editor

Beskeder:
    1,288
    2,171
    Point:
    113
    Noget med at der er gratis Coca-the (the med blade fra coca-planten) døgnet rundt... Pas på med det lige før du skal sove ;)

Skal du kun til CUZ, eller er der andre destinationer på listen også?

Og hvis du flyver med Avianca ud af CUZ, og har A*Gold, så spørg pænt om upgrade - der kender de ikke til reglen om at det kun er egne guldmedlemmer de må sætte på upgrade-venteliste :)

PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  16. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,911
    Point:
    113
    Ser ud til, at blive en fin torsdag! Dejlig PO i går, den kan man godt leve på dagen efter.. Men ellers kommer dagen til, at gå med administration af næste halvårsbudgetter, suk, samt planlægning af aktiviteter med kunderne.. - møde sin træner i eftermiddag og se, at tage cyklen frem og tilbage på arbejdet, når nu vejret er sådan ok, men vist sidste dag det kan give sig sådan! Selvfølgelig have et øje på om der er strejke eller ej hos SAS, så se om man skal tage turen til Spanien i weekenden eller ej..

clager, asf og Ulrik "Synes godt om dette"
  17. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,838
    Point:
    113
    Godmorgen fra OS308 med retning mod VIE (hvor jeg skal videre til Bratislava). Har en lille pige siddende bag mig så bordet er blevet slået op og ned et "par" gange. Oh well kunne være værre -- jeg kunne sidde ved siden af Fogh som sidder på den anden side af midtergangen. Pinden var i øvrigt med afgangen sidst jeg fløj den så må være populær med V-politikere ;)

PENSIONISTEN, Ulrik og tbh "Synes godt om dette"
  18. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,980
    7,542
    Point:
    113
    God morgen fra Düsseldorf, hvor solen skinner, desværre ingen kendte.

Havde næsten et sammenstød med Morten Messerschmidt i Kastrup i går. Han var på vej ud af flyet fra Bruxelles talende i mobiltelefon og jeg var på vej hen til gaten også på mobilen, men vi nåede begge at stoppe op før det store sammenstød (også af meninger ☺).

Er på vej op i LH Senator loungen for at få noget at spise.

clager og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  19. SimonFraLolland

SimonFraLolland Udkants VIP

Beskeder:
    247
    1,172
    Point:
    93
    Det var så den sidste eksamen klaret i folkeskolen, god sommer! (eller torsdag.):D

*flyer, asf, PENSIONISTEN og 5 andre "Synes godt om" dette.
  20. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,838
    Point:
    113
    Vi burde næsten have en kendis spotting tråd også (ingen billeder...) ja. Måske vi ville få mere spænende indlæg end danske politikere...

*flyer, Kristian og Ulrik "Synes godt om dette"

Del denne side