en rigtig god morgen fra det norske. 2 uger til ferie, så nok ikke meget andet valg end bare at smøge ærmerne op og komme på arbejde.....
God formiddag her fra sandkassen... Kan se frem til at skulle arbejde fra i aften og forhåbentlig kun 20 timer frem...og igen lørdag aften og cirka 20 timer frem. Så er det bare at krydse fingre for at alt går som det skal, ellers bliver det en rigtig lang vagt!
God torsdag fra Hedehusene, hvor udsigten ikke er den mest spændende: Hvordan er udsigten set fra jeres kontor i dag?
Lige kommet hjem fra mit ene arbejde, der var ikke så meget at lave idag . Skal om nogle timer op, og have en prøve vagt, på et andet arbejde, så må vi se hvordan det går. Siden jeg ikke har et arbejde på et kontor, eller er på arbejde lige nu, kan i få udsigten fra mit værelse.
Her går det ikke så godt. Skulle have været kørt til Frankrig på ferie i tirsdags, og det er så blevet udskudt først til torsdag, så fredag, og nu kommer vi nok tidligst afsted lørdag. Har været lidt syg siden Roskilde Festival, men min rejsemakker har været meget mere syg, og nærmest været dagligt til læge. Planen var at vi skulle lægge ud med et par dage i Alsace (hvidvin), derefter over og se EM-finale i Paris, så Champagne-distriktet, derefter Tour de France, bl.a. på Mont Ventoux, og så Rhone (rødvin). Indtil videre er hvidvins- og champagneprogrammet strøget...
Damn - Jeg håber at I kan komme i form og genoptage hvidvins og champagneprogrammet.... men det bliver snært om I skal nå det inden søndag. God bedring og håber I kommer afsted lørdag, så I når Paris til finalen.
Jeg prøver alligevel: Hvis man kigger godt nok er det det højeste vandfald (hvor langt fandet falder) i Reunion. Og også i Frankrig tror jeg nok. Jeg skal formentlig lidt tættere på, på søndag, men det bliver en anden form for oplevelse der nok også kommet et par billeder fra. Til venstre er det Piton des Nieges (3070,5m) som jeg regner med at nå toppen af i løbet af de næste uge! Det afhænger dog lidt af vejret om det er muligt.
Håber dælme I kommer til Paris nu.... Det ser ud til at Frankrig lige napper en finaleplads ved at sende Tyskland hjem..... Så bliver Paris nok en fest i en kamp mod Portugal på søndag.
Da det jo næsten er torsdag kan jeg opdatere med at jeg i dag modtog mit EBG kort som udløber 02/18 og altså var indeværende periode + følgende + 3mdrs grace så det var som forventet/håbet!
God torsdag fra SK939, slummer den i plus da jeg forærede business sæddet væk til den bedre halvdel Tjener i stil med 16850 basis point i dag hvilket for mig til at mangle ca. 300 for diamant
God torsdag fra Furnas Design Hotel på Azorerne. Det spiller bare! KL og S4 i C var begge en rigtig fin oplevelse, og nu venter så 4-5 dage på Azorerne før de tager os tilbage. Her er en af de bedste hotel-pooloplevelser jeg længe har set med vand fra 3 forskellige termiske kilder, og så koster en bajer ca 1 € inde i byen. Tror lige jeg klarer det.
God torsdag fra Bornholm. Jeg har snart fået drukket mig igennem de sidste øl fra de lokale mikrobryggerier på øen. Så lørdag er det snuden hjemad. Sidste batch var fra Beerhere (eller Penyllan) fra Tejns. Jeg må sige at det er ret lækkert at komme til Bornholm med fokus på Gastronomi. Der er mange gode steder at spise og ganske mange lokale produkter. Dette krydret med daglige gåturen diverse steder og mange højdemetre gør vel at jeg kan kalde turen en "aktiv ferie" Søndag morgen starter arbejdet hårdt med en tur med SAS til Los Angeles ud af Arlanda. Der er en uges arbejde i Medford og Grand Rapids. Det er bestemt nye steder og ikke lige "alfavej"