God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Torsdagsudsigten er egentlig helt okay:
    IMG_2321.JPG
     
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God torsdag fra Comwell Borupgaard.
    Lækker spa, god mad og desværre kun 1 overnatning i forbindelse med en "center retreat". Kunne godt tænke mig flere arbejdsdage som disse :)
     
    Henrik Olsen, Ulrik, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    God torsdag fra SK1423 på vej retur til CPH (på jorden endnu), nu i NEO. Det var vist også på tide jeg fik prøvet sådan en! Check in damen i et CPH kunne ikke tjekke mig ind på ARN-CPH, men godt CPH-NRT "når jeg lavede sådan nogle tricks". Må indrømme jeg synes mere det er dem det laver tricks når det er billigere at flyve CPH-ARN-CPH-NRT-CPH-ARN-CPH end CPH-NRT r/t. Nå ja og så sagde hun at jeg jo kunne have købt det hele på en billet, men hun måtte bekræfte at det ikke kunne gøres til samme pris.
     
    Jeblin, clager, PENSIONISTEN og 9 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Hmmmm - Sikken en dame du lige mødte der :)
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God torsdags fra "marken" i dag :)
    IMG_6017.JPG

    Der er fokus på Mobility løsninger i dag. Vi har lanceret vores 4th Generation DriverApp og skiftet 2000 Windows Mobile enheder (6.5 til nørderne) ud med nye Android enheder. Stor økonomisk beslutning da en enhed koster over 1000,- euro stykket. Så spændende at følge :)

    Det er også det emne jeg skal være speaker på i Las Vegas om halvanden måneds tid. Så skal til og igang med den præsentation :)

    God torsdag til alle hvorend I er henne :)
     
    Kenneth K, Jeblin, Henry og 6 andre "Synes godt om" dette.
  6. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Så er det blevet torsdag i Melbourne og dette er dagens udsigt. I går var den en halvanden time fra Sydney til Melbourne med Qantas på monkey A330. Fik scones, med whipped cream og syltetøj. Jeg må sige at forplejningen indenrigsflyvningerne hernede er væsentlig bedre end hjemme i Europe. God onsdag og torsdag.
    20170201_073032.jpg 20170201_032520.jpg
     
    Nicki Lolk Sørensen, Jeblin, tbh og 10 andre "Synes godt om" dette.
  7. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Indenrigs er også liige en kende længere end AAR-CPH:cool:. Sydney-Melbourne er vel en af de korteste, de kan byde på.
     
    Henry, Henrik Olsen og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  8. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    jep den er kort, men hvor er de vildt hvor mange afgange der er.. Både Qantas og Virgin har fly hver halve time og i peak bruger de også A330. Ja, det er kende længere end AAR-CPH, men tænker at selv på intra-Europa får man da ikke så god mad. Dem der stadig har forplejning serverer ofte en tør bolle eller deromkring.
     
    Henry, Henrik Olsen og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det er meget sjovt med de her "God X dag" tråde, her i Vail er vi på Mountain time så det er ikke engang torsdag endnu mens @Ulrik vel snart skal have aftensmad!

    Her får benene lidt træning:
    IMG_2682.JPG
     
    Jeblin, MaleneChristensen, Calle77 og 9 andre "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    I Hua Hin skinner solen og ca 30grader så ikke noget at brokke sig over. Når fruens spa/massage (jeg hørte ikke efter) er klaret skal vi til skrædder. Jeg (har fået at vide at jeg) skal have hvide skjorter og fruen skal vist have en stribe jakkesæt. De har allernådigst tilbudt at køre os frem og tilbage fra hotellet....... Fruen var begejstret, jeg følte ikke vi havde trukket det længste strå i den handel, men whatever.
     
    SophieHendriksen, Jeblin, MaleneChristensen og 12 andre "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Sådan så min kontorudsigt ud til morgen :)

    IMG_6301.JPG

    En god tur hjem fra New York, hvor load ikke var stort overhovedet. Så havde en fri plads ved siden af mig i Plus. Fik sovet 4 timers tid og er nu på vej på arbejde efter et bad i SAS Loungen.
     
    jtraveler, SophieHendriksen, Jeblin og 6 andre "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Fedt fedt... - Nummer 2 kunde jeg besøgte i UK for 2 uger siden lagde lige en PO i dag, måske jeg skulle til, at rejse noget mere... 2 spritnye kunder på nye produkter på 2 uger, det er slet ikke dårligt... selvfølgelig kunne PO'erne godt være større, men det skal nok komme..

    Udklip.PNG

    Ved at finde ud af, hvordan jeg skal til Barcelona på det årlige show i slut februar, det plejer jo, at være svært at finde fly og overnatning...

    Men så er det vel bare en god NoN som vi skal have i hus i dag.. - nå ja, så jeg havde 16,5 feriedage tilbage, så har travlt med, at fyre nogle dage af i februar/marts/april.. gode forslag til destinationer?
     
    Henry, clager, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Opdatering: Det blev 4 jakkesæt med 8 par bukser og 5 skjorter for 50k THB / 10k DKK. Er jeg blevet snydt?
    Påskeferie i Tanzania eller måske ørkenen nord for Dubai (flyv evt til Ras istedet)? Har et par fif til skarpt prissatte hoteller... Eller måske på tide du kommer til SLL?
     
    MaleneChristensen, Henry, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Uden tvivl - kan man undgå det?:confused::confused:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    På kvantiteten er du ikke, men min erfaring gennem de sidste 10 år med skrædder fra Asien er at sykvaliteten, finish og især stoffets kvalitet er der forskellen ligger. Så jeg har prøvet nogle stykker men er nu "fast" ved Harry, som kommer til DK 2 gange om året og har DK skrædder tilknyttet. Der er den tekniske kvalitet i orden og jeg kan selv vælge stofkvalitet. Det er for mig nok derfor det er svært at sige om prisen er OK eller ej, da stoffet betyder ret meget, men for den pris så tror jeg stoffet ikke er topkvalitet - men sikkert fint til arbejdet.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tog det dyreste stof de havde men hvem ved... Om ikke andet lidt fyld i garderoben til dagligdagen. Har brugt Mr Prince der kom til CPH men var ikke voldsomt imponeret. Kan være jeg skal prøve Harry
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg giver lyd når han kommer igen - han har lige været her før jul, så er nok lige før sommerferien.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Nogle dage i SLL?? Har skrevet en ny artikel om den nye Hilton-kampagne. Bor du 5 nætter i SLL kan du bo på Hilton for 2.000 points/nat ;)
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  19. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    A propos skræddere, der er vel ikke tilfældigvis nogen der kan anbefale en i Hong Kong? Ud over noget som The Armoury som er liiiige en smule over budget :D

    Overvejer kraftigt at besøge Sam's...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    @jakobv84 Enig med @Henrik Olsen her, det kan være svært at sige før man ser det færdige om man er snydt eller ej. Synes nogen gange man også kan ende med et old School snit i tøjet - ikke fedt.
    Har også en Ravi Sehgal der kommer til Kbh han er fin til habit og skjorter men resten skal man holde sig fra.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side