God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hvor er du sød ved dine forældre, det må være lidt af en oplevelse for dem :) Ville gerne gøre præcis det samme for min mor, da det er noget de aldrig selv kunne finde på at betale for (selvom de har råd), men de ville helt sikkert nyde det.
     
    PENSIONISTEN, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Lad os bare sige at de nyder det lige nu.... det bliver svært st få dem hjem i Go om 4 dage... :)
     
    PENSIONISTEN, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Er det nu jeg skal minde om at jeg fløj mig selv, min kone og børn på biz men svigermor på økonomi sidste uge? :)
     
    Ulrik, Kenneth K, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Men hvordan tog barnet det? :cool:
     
    jakobv84 og Henry "Synes godt om" dette.
  5. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God torsdag fra lufthavnen

    Snart på vej mod VIE og væk fra snestormen med SK695. Kæresten rejser Europas laboratorier rundt på sin PhD så må tage den hårde tjans og komme på besøg ;)

    Sjovt at SAS har taget konkurrencen op med Austrian på denne rute, selvom de kun flyver 2 gange ugentligt. Det er i øvrigt en af de få ruter fra CPH til Europa med SK der opereres af B737-800... er der nogen kloge hoveder der ved hvorfor de gør det? De har jo kun maintenance af 737 i OSL og ARN, amiright?? :)
     
    Senest redigeret: 23/2/17
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    VIE er en moneymaker for Austrian. Jeg flyver den ofte og det er helt latterligt efter Norwegian og Air Niki / Air Berlin begge trak sig. Var billigt for 5-7 år siden...

    I går fik jeg skiftet oliefyret ud med en varmepumpe så det er spændende... 100k+ brugt så håber greenpeace er glade og det ikke larmer for meget.
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, alexanderln og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    De fik dog ikke mig som kunne især fordi SAS kunne fås for 399 (inkl skitaske og kuffert!) og derudover fordi Austrian (og Streikhansa group) ikke gider at sælge oneway billetter til menneskelige priser...
     
    PENSIONISTEN, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  8. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Som lokalbeboer i reservatet sætter vi pris på dit nye fyr. Så undgår vi sod når vi sidder på den solfyldte terrasse og nyder en kold Sancerre inden tjenestefolkene serverer aftensmaden :)
     
    clager, alexanderln, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Sod kommer når Weberen og Smokeren er i gang alligvel....
     
    alexanderln, SophieHendriksen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God torsdag til alle

    Stille hjemmedag, da helbreddet ikke er på toppen endnu og jeg ikke vil risikere at smitte nogen på arbejdet. Det er et klart princip for mig at blive hjemme til jeg er helt på toppen.

    Men keder mig lidt ved at ikke være på toppen og vide at arbejdet ikke står stille i denne uge - en uge hvor cheferne var på ferie og jeg virkelig havde regnet med at komme et et eller to foran :)

    Når fredagen er overstået, så skal familien til Ferie for Alle i Herning og se lidt på hvad der byder sig af spændende ting. Nogen andre der finder vej derover om søndagen?
     
    clager, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har to brændeovne så skal nok gøre mit for at holde luftkvaliteten konstant...
     
    Ulrik, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  12. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Det er jo noget helt andet:)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Markedet er lidt stille for tiden, så efter min tur til Lapland i sidste uge er tiden gået med rejseafregninger og opfølgning på min tur til Australien og New Zealand tidligere på måneden. Har bestilt en forårstur med fruen på halv bonuspoint til Athen og annulleret min bonustur til FAE, bestilt en ny med halvt pointforbrug. Ellers er det lidt kedeligt som tydeligt ses af mit eksperimenterende "dagens udsigt", venter på at køre hjem inden den varslede snestorm kommer - lugter det af en hjemmearbejdsdag i morgen?
    20170223_133352_004.jpg
     
    MaleneChristensen, Henrik Olsen, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Smart trick med at afbestille FAE åbningstilbud, hvis det her er et bedre tilbud der er ude pt...

    Men med hensyn til arbejde, jeg husker, sådan mange år tilbage om et fænomen der hedder "Pig Cycle", så du behøves vist lidt mere end en hjemmearbejdsdag...
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God torsdag derude!

    Det er jo kun halvvejs inde i skisæsonen, så jeg sidder og fedter lidt med om der (økonomisk) kan klemmes lidt mere ski ind :cool: Påsken er jo desværre sen i år, men et højtbeliggende sted evt. med gletcher kunne måske alligevel gå. Manden skal jo desværre arbejde engang imellem, og så er Påsken god, da man kan spare lidt feriedage.

    Ellers er jeg ved at lave køkkenhave-drivhus-plan, og det har taget lidt overhånd, så jeg er vist efterhånden på dag 5 uden at være færdig :eek:

    @Ulrik Intet optræk til noget som helst heroppe, bare utrolig gråt og kedeligt (måske bare smog fra @jakobv84's brændeovne :p)
     
    Henry, Ulrik, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    God torsdag fra 'Nawlins'. Ved et rent tilfælde er jeg røget lige ind i deres Mardi Gras-festligheder, så jeg var til parade i går med en masse glade mennesker.

    De seneste Tier Points er røget ind på kontoen, så jeg nu har 300, og dermed er bronze sikret for endnu et år - troede jeg. For jeg har kun fløjet American, og BA forlanger udover de 300 TP, at jeg også skal flyve to gange med dem. Det når jeg først til juni, hvor jeg til gengæld er oppe på 600 TP og dermed bør nå op på sølv.

    I dag skal jeg på sumpetur - altså med en båd rundt i sumpen. Dog er det booket gennem Viator, som jeg har haft svingende held med, så jeg må se, om det lykkes...

    Jeg lurer lidt på Norwegians nye ruter. Er lidt bange for, at det bliver en fiasko, fordi folk ikke gider den lange ekstra transport fra lufthavn til by. Men jeg kunne selv være fristet til at tage en køretur rundt i New England - måske med en afstikker til Halifax i Canada.
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Husk det er 4 flyvninger for sølv mener jeg
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    Jep. ARN-LHR-HKG-BNE-HKG-LHR-ARN - jeg når det lige :)
     
    Jeblin, Henry, Peter F. og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    IMG_1445.JPG
    IMG_1442.JPG
    God torsdag fra Nice.
    Promenade des Anglais og Vieux-Nice.
    Tidligt forår. 18 grader og høj sol.
     
    asf, MaleneChristensen, klausbm og 6 andre "Synes godt om" dette.
  20. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    God torsdag med blæst, tåge og... frisk sne!

    IMG_0558.JPG
     

Del denne side