Jeg er mega meget i tvivl.... budgettet er ikke for stort, så det lægger lidt en dæmper på fornøjelserne. Skulle jeg vælge uden at skele til økonomien, så ville jeg vælge et af One & Only hotellerne. Vi har været på deres Maldiver-udgave to gange og det er FANTASTISK.
Umiddelbart tror jeg, at jeg hopper på dit forslag med Ajman eller Sharjah. Barnet er på det tidspunkt startet i skole (første år), så jeg formoder vi alle trænger til at starte med at slappe af. Dvs. jeg ser ingen årsag til at betale en hel masse ekstra for at ligge ved en pool nede på Palmen, når det kan gøres til det halve i Ajman. Men jeg erindrer noget om, at I herinde skrev at Sharjah var fuldkommen tørlagt, altså ikke så meget som et eneste glas vin til maden, ikke? Det er måske lidt trist trods alt. Så tror det bliver Ajman.
Har også overvejet lejlighed. F.eks. Fairmont på Palmen, men det ser ud til det er lidt et lotteri at finde en ordentligt. Kiggede på en lejlighed i Oceana Residence, der er sågar en "lazy river" og noget der ser ud til at være en udmærket restaurant.
Vi har onsdag-lørdag ugen efter, så jeg tænker 5-6 dage badeferie på f.eks. Fairmont eller Ajman Saray (SPG) og derefter et eller andet i centrum (med engod pool), hvor man er tæt på malls mm. Det sidste er jeg slet ikke nået til.
Habtoor ser lidt charter-agtigt ud på den øv måde, så jeg er enig (igen) med dine kone her

Click to expand...