Som bekendt vandt Forstadsfruen 5.000 Cashpoint hos Fjeldaberne i IF's julekalender. Dem modtog jeg i går, og de er allerede brugt på en efterårsferie til Dubai. Prisen var ca. 9.300 DKK for 2 voksne og 1 barn (LowFare med baggage), så i bund og grund en rigtig god pris i forvejen taget i betragtning af det er i skolernes efterårsferie. Derfra skulle så trækkes 3.800 DKK (de 5.000 fjeldpenge). Direkte ned lørdag d. 13/10 og retur over Stockholm. Det var 1.000 DKK billigere pr. mand at flyve hjem mandag og ikke søndag, og eftersom mit barns skole holder lukket den mandag, så var det jo fjong og god udnyttelse af hele ferien. Hvad der så lige sker i bookingprocessen ved jeg ikke, men jeg var træt, og endte åbenbart med at bestille returrejsen til tirsdag!
Nå en ekstra feriedag skal vi jo nok blive glade for, men det var nu lige stenet nok lavet af mig.
Og spændende bliver det jo at følge Forstadsfruen flyve LLC
TAK til IF for en fantastisk julekalender, jeg glæder mig allerede til næste år!
Ellers har Forstadsfruen gang i gryderne, niecen skal konfirmeres i morgen, så der skal laves mad og bages kager til 55 gæster.
GOD TORSDAG derude!
og nu skinner solen også, whååp det bliver jo ikke bedre.
Click to expand...