God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

  1. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,193
    "Synes godt om" modtaget:
    6,487
    Point:
    113
    Ikke det store herfra indtil sommer, nu skal der jo arbejdes!
    En dagstur til Billund (enkelt billet, man kan jo ikke komme hjem derfra om aften)
    Og så et par dage i Moskva og Panama City kan det blive til. Det er vel også på tide at få bestilt lidt til sommerferien.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Sidder på AI158 til Delhi efter en skøn solskinsdag i København - næsten lidt ærgerlig over at gå glip af de 25 første sommerdage i Danmark - men ikke helt ;)

    Næsten helt tomt fly og alle har tre sæder selv, ud over forældrene med en grædende baby på skødet, fem rækker fremme. Blev tilbudt business upgrade I gaten til 2600 kr, men med tre sæder og så 3000 EB point til SAS lounge, som alligevel udløber om to uger, så synes jeg ikke det var prisen værd ift. min hjemmebrygget premium economy :p
     
    Daniel K, asf, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    177
    "Synes godt om" modtaget:
    533
    Point:
    93
    Har ikke rigtigt forstået det der med "upgrade i gaten":

    - Er det noget du selv spørger ind til, eller tilbyder de det uden opfordring?
    - Tilbyder de dette til alle passagerer i køen?
    - Kan man "handle" og sige jeg vil give 2000 kr f.eks.?
    - Hvad hvis man køber, har de så et kasseapparat ved gaten, så man så skal opholde hele køen ved at fumle med f.eks. kontanter?
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    God torsdag herfra. Ikke det mest spændende på programmet for tiden, dog går turen til London med kæresten om 3 uger, så det bliver dejligt med en forlænget weekend, hvor vi pt. Prøver at få billetter til Chelsea - Liverpool... billetterne ligger dog på 2k+, så måske må vi bare se den på en engelsk pub :cool:
    Der er ikke nogen der tilfældigvis kender AC i Chelsea eller har en god kontakt? ;):rolleyes::D
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg arbejder for et rejsebureau, og nogle gange kan man få ekstra gode priser på upgrades og agent fares, så jeg spurgte selv ved check in.

    Fordi der ikke var Air India personale til stede ville de undersøge og vende tilbage til mig i gaten. Normalt koster en "upgrade for sure" som Air India kalder det, 3600 kr.

    Da jeg kom til gaten kom de og fortalte at der ikke var agent discount på denne rute, men at prisen for en opgradering kun var 2600 kr, nok fordi vi var ca 80 mennesker til en hel dreamliner Men ja, du kan betale med kort i gaten, ikke kontant (nok pga hvidvaskning, det kan du ikke mange steder hos flyselskaberne i lufthavnen).
     
    PENSIONISTEN, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Som bekendt vandt Forstadsfruen 5.000 Cashpoint hos Fjeldaberne i IF's julekalender. Dem modtog jeg i går, og de er allerede brugt på en efterårsferie til Dubai. Prisen var ca. 9.300 DKK for 2 voksne og 1 barn (LowFare med baggage), så i bund og grund en rigtig god pris i forvejen taget i betragtning af det er i skolernes efterårsferie. Derfra skulle så trækkes 3.800 DKK (de 5.000 fjeldpenge). Direkte ned lørdag d. 13/10 og retur over Stockholm. Det var 1.000 DKK billigere pr. mand at flyve hjem mandag og ikke søndag, og eftersom mit barns skole holder lukket den mandag, så var det jo fjong og god udnyttelse af hele ferien. Hvad der så lige sker i bookingprocessen ved jeg ikke, men jeg var træt, og endte åbenbart med at bestille returrejsen til tirsdag! :rolleyes: Nå en ekstra feriedag skal vi jo nok blive glade for, men det var nu lige stenet nok lavet af mig.

    Og spændende bliver det jo at følge Forstadsfruen flyve LCC :eek::eek:

    TAK til IF for en fantastisk julekalender, jeg glæder mig allerede til næste år!

    Ellers har Forstadsfruen gang i gryderne, niecen skal konfirmeres i morgen, så der skal laves mad og bages kager til 55 gæster.

    GOD TORSDAG derude! :) og nu skinner solen også, whååp det bliver jo ikke bedre.
     
    Senest redigeret: 26/4/18
    Erwin Lansing, Baadsgaard, PENSIONISTEN og 9 andre "Synes godt om" dette.
  7. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    598
    "Synes godt om" modtaget:
    1,827
    Point:
    93
    Her står torsdagen i "studiernes tegn" med efterfølgende hygge hos noget familie i det nordjyske.

    Nevøen skal konfirmeres imorgen så må hellere få jagtet en gave senere og sidst men ikke mindst forhåbentlig gøre et kup i dagens NON :oops:

    Rigtig god torsdag every 1 :)
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    https://www.norwegian.com/dk/booking/bookingoplysninger/juridisk/lowfare-ticket-conditions/

    Du kan da ringe og ændre indenfor 24 timer ifølge link..

    • Hvis du har booket forkert dato/tid/destination/navn, kan du ringe til vores kontaktcenter inden for 24 timer efter det oprindelige køb (12 timer, hvis du har booket mindre end 24 timer før afgang). Vi booker en ny billet til dig til den aktuelle pris og refunderer din oprindelige billet.
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, jakobv84 og 5 andre "Synes godt om" dette.
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ohhhh 1000 tak Kristian!!

    EDIT:
    Talte med en meget sød og venlig kundeservicedame, som gerne ville hjælpe. Problemet i mit tilfælde blev dog, at jeg ikke kunne betale den nye billet med mine fjeldpenge. Fjeldpengene ville blive refunderet og sat retur på min konto, men jeg var nødt til at betale rigtige menneskepenge for hele den nye billet. Og så ryger hele ideen jo, så vi må snuppe en ekstra dag dernede. Det er jo heller heldigvis ikke den største ulykke :)
     
    Senest redigeret: 26/4/18
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det lyder som en HUCA
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Tænker:

    Hvor længe tager det, at overføre til din Cashkonto? hvis kun en dag eller 2, så stiger prisen vel næppe?

    Jeg ville, som @jakobv84 også foreslår, ringe igen og høre, for det lyder ikke rigtigt...
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  12. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    @Kristian og @jakobv84 - jeg gider ikke helt bøvle mere med det. Det er ikke vigtigt :) Vi snupper en dag mere, det er helt okay. Det skal siges at hun overhovedet ikek virkede hverken inkompentent, ligeglad eller ikke inde i hvordan man kunne gøre det. Så jeg tror heller ikke et nyt opkald ændrer noget.
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,008
    Point:
    113
    Det havde jeg også gjort - no more bøvl. Rigtig god tur.
     
    Henrik Olsen, Henry og SophieHendriksen "Synes godt om dette"
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hvor skal du bo? Det løste vi jo aldrig sidste år.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Nej, det gjorde vi jo ikke! Så det har vi et par måneder til at finde ud af;) Det kommer nok også lidt an på hvad vi ender med at gøre med sommerferien. Pt. ligner det noget med en mellemlanding i Dubai med to overnatninger, hvor jeg regner med vi snupper dem på Atlantis så arvingen kan komme i vandland. Så gør vi nok noget helt andet i efterårsferien. Måske Fairmont Fujairah, som jeg tidligere har talt om. De har også fået åbnet en ny beach club og har en sjov vandforhindringsbane.
     
    Henrik Olsen, clager, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ser ikke tosset ud og lidt alternativt med vandforhindringer på åbent hav. Cool nok men da lidt stridt det skal betales for separat. Du kan også overveje lave marriott tricket vi snakkede om sidste år på det her nye Ritz Carlton... http://www.ritzcarlton.com/en/hotels/uae/al-hamra-beach
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ja jeg har det anstrengt med hoteller hvor man skal betale *alt* separat. Samtlige former for aktiviteter skal afregnes separat. Og ja det var da en god idé at overveje dit Marriott-trick :) Nå jamen vi plejer jo at skulle det samme, så nu ved du hvor du skal hen på efteråsferie :D
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Så blev det torsdag og samtidig starten på ramadanen.
    Sidder i en tørlagt og meget tom og stille Al Mourjan lounge. Godt man skal boarde om 30 mins, så man kan få drukket sig en sovepille og forhåbentlig få nogle timer på øjet på vej til Hong Kong.
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    And we are onboard...
    88761461-9927-4EEF-8D73-C22ACA800F6C.jpeg
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Henrik Olsen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,603
    "Synes godt om" modtaget:
    26,663
    Point:
    113
    Godt at fly ud af Doha ikke også er tørlagte :)
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.

Del denne side