God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Torsdag - første dag på kontoret efter miniferien i New York og en hjemmearbejdsdag i går. Det gør lige med 2 dage på kontoret inden Pinsen rammer os :)

    Vejret ser også godt ud til Pinseturen, som er klan samling i Ry. Det skal nok blive godt med lidt kolde øl og snaps :)

    Ellers ikke mere på rejsekontoen i resten af maj måned. Først i juni sker der noget igen. Men med det gode vejr gør det ikke noget og resten af året begynder at blive booket godt op med blandt andet foodie tours til NYC og SFO og ferie i oktober til Thailand på Conrad Koh Samui. Så stille og roligt bliver det til et godt rejseår som gerne skulle slutte med det faktum at jeg genkvalificere mig til 10. år som minimum EBG og dermed Lifetime Gold hjemme :)

    Så her godt midtvejs på året ser det ud til at følge planen med Hilton Diamond og EBG (muligvis EBD) igen, og så nok sølv i Executive Club (napper Guld om jeg kan finde et super godt TP run i løbet af de næste 10 måneder).
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, jakobv84 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Bedste kontorudsigt i dag? Vis mig din! IMG_1673.JPG
     
    Erwin Lansing, Henrik Olsen, Jeblin og 6 andre "Synes godt om" dette.
  3. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Det er store GDPR-dag, og her til aften er det væltet ind med mails fra virksomheder, der i 11. time lige vil berolige mig med, at de selvfølgelig tager persondatasikkerhed alvorligt, og at de vil gøre alt for at beskytte netop mine personfølsomme oplysninger.

    Noterer i al fred og fordragelighed at jeg endnu ikke har hørt fra Google, Apple, Twitter, Dropbox, etc. Wonder why... :mad:
     
    Offlyer, Henrik Olsen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Apple har da lavet en fin side, hvor du kan læse om det og også få dine data.

    Privacy.apple.com

    Så de er langt fremme i forhold til mange andre tænker jeg.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Skal så sige at jeg modtog over 100 mails i går fra diverse selskaber omkring dette.....
     
  6. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Kender i den følelse man har, når man lige har bestilt flybilletter til en rejse, man virkelig glæder sig til. For så at opdage, at man i billetten har kaldt sin kone for Rasmus, og derefter bruger en halv time på at snakke med en kundeservicemedarbejder i Indien, der for 380kr kan annullere billetten, man lige har købt for 5 min siden. :rolleyes:
     
    DanielBahn, PENSIONISTEN, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    æv hvor drøn ærgeligt at der ikke var name change muligt :-(
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God torsdag.

    Jeg fik en god nyhed ved at min points upgrade fra Go til Plus på morgendagens tur til Chicago gik igennem for kun 14.300 point. Det var fin værdi i min verden når der tænkes på at jeg få ekstra basispoint ind på kontoen.

    Vejret er lidt sjovt - det er knaldgodt vejr i DK og i Chicago er det lige over 20 grader og mulighed for regn - ikke så tit at man kan forlade DK og sige at mange andre steder er vejret dårligere :)

    upload_2018-6-7_10-32-7.png

    Men håber på at kunne komme lidt rundt trods regnen - lidt ligesom @Kristian har gjort i dag i Hong Kong :)
     
    Henry, PENSIONISTEN og AaB_CPH "Synes godt om dette"
  9. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    God tur @Henrik Olsen. Stay safe in Chiraq! Hvad står programmet på?
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg har et møde lørdag downtown. Ellers ikke noget fast. Men skal kigge på en burger og noget godt øl lørdag aften tænker jeg.
     
    Henry, Ulrik, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,472
    Point:
    93
    God torsdag fra guldstuen, flyver til Boston på biZ på en award ticket der kostede 60.000 point.

    Så bliver det ikke meget bedre
     
    AaB_CPH, Henrik Olsen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Ja, virkelig irriterende. Vil da gerne indrømme, at jeg godt 20 min inde i samtalen, luftede ideen om, at det måske var nemmere hvis min kone bare skiftede navn til Rasmus. Det var hun dog ikke med på:)
     
    DanielBahn, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  13. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det kunne jo også være dig, der skiftede :p
    Når man som en gammel dirigent kan hedde .eks. Hans Peter Åse, så er alle muligheder jo åbne..:cool:
     
    Henrik Olsen, RasmusH og Henry "Synes godt om dette"
  14. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Og Rene er jo både til mænd og kvinder. Mulighederne er mange :D
     
    Henrik Olsen, RasmusH og Henry "Synes godt om dette"
  15. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Læseferie er rart, så kan man sove læææænge :). Har lige færdiggjort min eksamens fremlæggelse til Mandag, så nu bruger jeg tiden på at finde ud af hvor man kan flyspotte i Madrid, da turen går der til på Lørdag :cool:

    Det mindre fede idag er så at der er blevet varslet strejke hos lokalbanerne fra på mandag. Super fedt, når man helst vil bruge toget til at komme til og fra ens eksamen på mandag. :mad:
    Heldigvis har jeg dog en nødplan (en helt almindelig Movia bus). Men det er en smule træls at skulle ankomme 2 timer før prøven starter og først kan komme afsted 4 timer efter den er slut :(.
    God Torsdag!
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  16. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    God torsdag. Kom lige forbi....

    F66A2937-09CF-4682-B3C5-8B1EAF3AA2C5.jpeg

    Fe’ee dyr! :D
     
    tbh, Offlyer, Henrik Olsen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  17. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    Stille og rolig torsdag forude ;)

    Forlader Aalborg Lufthavn om ganske kort tid, turen går mod København hvor jeg crasher til imorgen inden turen går hjem mod Tyskland ;)

    Rigtig god torsdag every1 :D

    Husk Now & Never senere idag, måske der er noget spændende forude.
     
    Henrik Olsen, Ulrik, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Er lige boarded QR163
    Da jeg havde købt en upgrade (ikke til første ledige Biz klasse, men via et tilbud i min booking) havde jeg ikke adgang til den rigtige QR Biz Lounge. Derimod fik jeg adgang til deres OW First Class lounge (via mit BA Gold).
    Den er sådan set fin nok, men meget lille sammenligneted QRs.
    Da der er Ramadan på disse kanter, var Loungen tørlagt.

    071FF9B2-F6DD-47A6-84EF-AC0E36A0C5FA.jpeg FE404653-6EA5-4889-A951-CFB533FFC817.jpeg D22495EE-6447-469A-99AF-B8A83C6F091B.jpeg 575930D5-E567-40B3-AF79-047C57DEA887.jpeg BE1344AA-942B-4E65-AC2E-5827A037289B.jpeg 1C74BC3D-B56B-4D64-B3D1-A45CF040892D.jpeg 007D6728-628B-46F8-A7FA-05931B39DF0F.jpeg 282A6B80-2771-4DFC-8459-C3211CE3A83F.jpeg 429A607F-F8F2-4F70-8135-AEEDEF010735.jpeg 37B656B9-A47B-4A94-8727-46ACAA77C613.jpeg
     
    RikkeD, SophieHendriksen, tbh og 7 andre "Synes godt om" dette.
  19. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    God torsdag til jer derude! Jeg har fået dagen til at gå med at tanke energi op efter Guns´n´roses koncert i odense i går, samtidig med at jeg har hængt i røret med forsikringen om at få sat de årlige kilometer på min bil op, i hånd med mit nye arbejdsmønster som inkluderer RIGTIG meget kørsel - suk, så ble jeg et par tusind fattigere om året ;)

    Men er stadig helt høj på at de gamle Guns-gutter stadig kunne leverer et ordentligt show, kæft det var verdensklasse!!!

    IMG_9201 2.JPG
     
    THammer, SophieHendriksen, SimonFraLolland og 4 andre "Synes godt om" dette.
  20. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ingen strejke foreløbigt: https://www.business.dk/oekonomi/forlig-paa-plads-foer-truende-jernbanekonflikt
     
    SimonFraLolland og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side