Lang tid siden nogen har haft gang i Torsdags-tråden, så herfra God torsdag fra hjemmekontoret i Santiago, Chile!
Har netop booket en tur tilbage til Medellin - havde et kort stopover i sidste uge, men er stor fan af byen, og der skulle være fint pyntet op til jul - og Copa var meget billige. Så nupper en uge i december. Desværre går pointene til min LH konto og ikke EB som i gamle dage, der ellers altid gav 100% for alle bookingklasser...
Desuden har jeg netop fået svar på min klage til Delta vedr. manglende point. De har svaret helt utroligt hurtigt, og er nu villige til at give mig 600 Euro i kompensation - hvilket jeg ikke mener jeg er berettiget til, så ved ikke helt hvad jeg skal svare dem. Klagen går på, at jeg blev ombooket fra CDG-ATL-SCL til CDG-SCL i oktober, hvilket betød 2t forsinket ankomst. Jeg henvendte mig selv ifm. boarding på CDG-ATL, fordi jeg kunne se, at jeg ville misse connection i ATL, og derved blive 24t forsinket. Jeg fik point for CDG-SCL, hvilket jo er mindre end oprindelig rute, så det klagede jeg over. Delta kan så ikke give mig flere EB-point, men skriver, at de kan give kompensation ift. EU261, som de vurderer til 600 Euro. Men 2t forsinket ankomst berettiger vel ikke til dette?
Anyhow, jeg skrev i klagen, at havde det ikke været for mig, så havde de have betalt hotel + EU261 fordi min oprindelige rejserute havde betydet 24t forsinket ankomst grundet missed connection i ATL. Lidt i tvivl om hvad jeg skal skrive til dem...
Click to expand...