God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

  1. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    194
    "Synes godt om" modtaget:
    753
    Point:
    93
    På en tur i maj (CPH-IAD-CPH) fik jeg at vide, at alle bakker ville forsvinde fra Business per 1/6. Lykkedes det for dem? Menuen dengang var i øvrigt fuldstændig identisk med en rejse ARN-ORD i marts, så jeg er også spændt på, om de har benyttet lejligheden til at opfinde nogle nye retter :)

    I øvrigt står der på de nye amnity kits, at det er en serie på tre. En pung, en pose til vasketøj og en pose til sko (tror jeg nok)?

    Jeg selv fik en pung på vej ud og en pose magen til din på vej hjem. Indholdet lader ikke rigtigt til at være fornyet, men sponsoren er Dux. Mon Hästens er på vej ud? Jeg lagde i hvert fald mærke til, at "lagenet" var forsvundet på de seneste ture og at der kun var dyne og pude.

    [​IMG]
     
    T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  2. mikkelhk

    mikkelhk VIP medlem

    Beskeder:
    303
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    Simple Flying har en lille artikel om det nye amenity kit: https://simpleflying.com/sas-new-business-class-amenity-kits
     
    T4L, HenrikM, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,114
    "Synes godt om" modtaget:
    4,767
    Point:
    113
    Maden blev ikke serveret på en bakke, men fra en serveringsvogn som i de gamle dage. Jeg fine at vide at det var en ny menu som startede for ca. 1 uge siden. Her er et uddrag af menukortet:
    5947068F-08D6-4440-B9EF-F4D23A114D10.jpeg 98700F0C-6E26-45CB-A5A1-03CE07DB6A40.jpeg AA9B3B7E-48DC-4FFB-AA1F-EE7EB5852931.jpeg 4054C867-31E7-4A63-B3CC-1E065A3316A8.jpeg

    Jeg valgte laksetataren som forret som var kanonlækker.
    02856794-3B21-4401-ABC7-FB113E84EEA2.jpeg

    Derefter faldt mit valg på retten med oksekød.
    D738C467-69DB-4074-AB41-20DF4B4DFB64.jpeg

    Kødet var enormt mørt og havde meget smag. Det var en rigtig god ret. Jeg blev bestemt ikke skuffet af denne oplevelse, tværtimod. Kan det være at SAS er på vej tilbage?
     
    Henrik Olsen, THammer, jespersm og 9 andre "Synes godt om" dette.
  4. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, LH Senator, Thai Gold

    Beskeder:
    1,636
    "Synes godt om" modtaget:
    4,715
    Point:
    113
    Henrik Olsen, T4L, Jeblin og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    939
    "Synes godt om" modtaget:
    2,773
    Point:
    93
    Det lyder meget spændende. Jeg har selv fire LATAM flyvninger senere her i oktober og november - så er spørgsmålet hvor hurtigt det går igennem. Men lidt ærgerligt med den relativt høje fee...
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, LH Senator, Thai Gold

    Beskeder:
    1,636
    "Synes godt om" modtaget:
    4,715
    Point:
    113
    True, men med Black får du 8 opgraderings kuponer longdistance og ubegrænset upgrades i syd amerika, som må have en noget højere værdi end 94$
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    939
    "Synes godt om" modtaget:
    2,773
    Point:
    93
    Såvidt jeg kan se er det $199 for Danmark?
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, LH Senator, Thai Gold

    Beskeder:
    1,636
    "Synes godt om" modtaget:
    4,715
    Point:
    113
    Så lang trykkede jeg slet ikke, du har nok ret. Måske det kan løses med vpn?
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    939
    "Synes godt om" modtaget:
    2,773
    Point:
    93
    Tror jeg giver det et forsøg når jeg er tilbage i Chile i næste uge. Der er prisen vist kun $80.
     
    Henrik Olsen, T4L, Nj4220 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,157
    "Synes godt om" modtaget:
    4,541
    Point:
    113
    Har I andre problemer med SAS hjemmside, jeg få hvis jeg søger denne fejlmeddelse hvor SAS tror jeg er en robot selvom jeg er logget ind. Skærmbillede 2023-10-19 kl. 15.13.04.png
     
    Henrik Olsen, abelincoln og Henry "Synes godt om dette"
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,176
    Point:
    113
    Nej, det problem har jeg ikke lige nu
     
    Henrik Olsen og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  12. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    194
    "Synes godt om" modtaget:
    753
    Point:
    93
    Jeg har oplevet det, når jeg (af andre årsager) har haft en VPN i brug.
    Mange brugere på samme IP/kendt proxy = CloudFlare og lignende systemer rynker på næsen.
     
    Henrik Olsen, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  13. abelincoln

    abelincoln Medlem

    Beskeder:
    12
    "Synes godt om" modtaget:
    30
    Point:
    13
    Ja på safari iOS, både iPhone og iPad giver den også mig den fejl. Ikke på PC.
     
    Henrik Olsen, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  14. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,157
    "Synes godt om" modtaget:
    4,541
    Point:
    113
    Jeps, det er også Safari jeg sidder på. SAS mener jeg bare skal bruge Google Chrome, men jeg foragter alt hvad der bare lugter af Google da de er storslemme til at høste data fra brugerne, hvilket åbenbart ikke bekymrer SAS.
     
    Henrik Olsen, Erwin Lansing, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    939
    "Synes godt om" modtaget:
    2,773
    Point:
    93
    God torsdag fra United Club lounge i MEX. Flyver med avianca (nu med lille a tilsyneladende) til SCL. Forsøgte at spørge indtil opgradering ved check in (efter anbefaling fra @Peter Krogh Frausing), men de var meget afvisende, og henviste til at man kunne lægge bud ind online op til 48t før - og ellers betale sig til et opgraderet sæde ved check in. Flyver med to stk a320, hvor business blot er frit midtersæde, så ikke den store forskel. Har allerede sæde på deres såkaldte Plus sæder, da jeg flyver deres L fare.
    20231019_124832.jpg
     
    Senest redigeret: 19/10/23
    Henrik Olsen, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  16. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,242
    "Synes godt om" modtaget:
    6,668
    Point:
    113
    God torsdag! Jeg kan se, hvad SAS har brugt alle deres nyvundne milliarder på efter opkøbet. Tilbage til de gamle gloriedage:
    IMG_2834.jpeg
     
    PENSIONISTEN, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,655
    "Synes godt om" modtaget:
    26,817
    Point:
    113
    Syntes ikke lige regnskabet viser at der er så mange dollars i SAS kassen endnu. Men sjovt fortsat at se legacy fra Radission SAS tiden.
     
    Erwin Lansing og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    939
    "Synes godt om" modtaget:
    2,773
    Point:
    93
    Lang tid siden nogen har haft gang i Torsdags-tråden, så herfra God torsdag fra hjemmekontoret i Santiago, Chile! :)

    Har netop booket en tur tilbage til Medellin - havde et kort stopover i sidste uge, men er stor fan af byen, og der skulle være fint pyntet op til jul - og Copa var meget billige. Så nupper en uge i december. Desværre går pointene til min LH konto og ikke EB som i gamle dage, der ellers altid gav 100% for alle bookingklasser...

    Desuden har jeg netop fået svar på min klage til Delta vedr. manglende point. De har svaret helt utroligt hurtigt, og er nu villige til at give mig 600 Euro i kompensation - hvilket jeg ikke mener jeg er berettiget til, så ved ikke helt hvad jeg skal svare dem. Klagen går på, at jeg blev ombooket fra CDG-ATL-SCL til CDG-SCL i oktober, hvilket betød 2t forsinket ankomst. Jeg henvendte mig selv ifm. boarding på CDG-ATL, fordi jeg kunne se, at jeg ville misse connection i ATL, og derved blive 24t forsinket. Jeg fik point for CDG-SCL, hvilket jo er mindre end oprindelig rute, så det klagede jeg over. Delta kan så ikke give mig flere EB-point, men skriver, at de kan give kompensation ift. EU261, som de vurderer til 600 Euro. Men 2t forsinket ankomst berettiger vel ikke til dette?
    Anyhow, jeg skrev i klagen, at havde det ikke været for mig, så havde de have betalt hotel + EU261 fordi min oprindelige rejserute havde betydet 24t forsinket ankomst grundet missed connection i ATL. Lidt i tvivl om hvad jeg skal skrive til dem...
     
    Erwin Lansing, Henrik Olsen, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Offlyer

    Offlyer SK937 will be back

    Beskeder:
    1,279
    "Synes godt om" modtaget:
    4,241
    Point:
    113
    Take the money and run. Du er ikke beretiget til de EUR 600 - og de ekstra point du kunne være bertiget til er næppe EUR 600 værd for dig. Nyd Medellin - den del af verden er stadig en sort plet på mit landkort
     
    Erwin Lansing, Henrik Olsen, Jeblin og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,176
    Point:
    113
    Nu ved vi ikke, hvad selskabet tilbyder i sidste ende. Men de 600 Euro er du vel sikker på. Skulle du forsøge at få en voucher på et højere beløb (og i givet fald: Hvor meget?. Nogle selskaber tilbyder også point i deres loyalitetsprogram. Er det en mulighed for dig?
     
    Erwin Lansing, Henrik Olsen og Jeblin "Synes godt om dette"

Del denne side