Er der andre der har problemer med at bookinger på sas.dk. Selv om jeg er logget ind får jeg besked på jeg skal logge ind for at se bookinger Og så må jeg lide det nederlag, at min datter har været flere gange igennem CPH end jeg har i år. Det er skidt - eller også er det god opdragelse. Ved det ikke helt
Torsdag er begyndt og det med en lidt irriterende nyhed fra SAS: https://insideflyer.dk/sas-fjerner-gratis-wifi-fra-kunderne-rejsende-i-sas-plus/ Nu rammes jeg ikke da jeg har status, men ved at flere kollegaer kommer til at savne det at kunne streame når de rejser i Europa.
Har samme problem. Det har stået på nogle dage nu, og følger min profil, og ikke browser/device. Workaround er at bruge den engelsk sprogede udgave på flysas.com.
Hvor mange rejsende i plus har ikke status? Jeg synes, at mange på disse klasser har et rigtigt fint bagagemærke på deres håndbagage? Og resten betaler vel bare med deres firma-kredit kort. Firmaet dækker vel arbejdsrelaterede udgifter? I øvrigt har jeg fløjet med Turkish Airlines fra Istanbul til København, hvor jeg betalte for at få adgang til internettet. Blot for at kunne konstatere, at der ikke var forbindelse. Det er sådan set mere irriterende end ikke at have adgang.
Jeg vil tro, at omkring 90% af mine ture i år har været ramt af "Desværre, vores wifi virker ikke ombord", så jeg har næsten opgivet af komme online. Men jeg har dem nærmere mistænkt for bevidst at have slukket for anlægget for at spare penge.
Vi er også nogen der rejser arbejdsrelateret for det offentlige - der betaler man ikke "bare" med firmakortet Men din anden pointe vil jeg give dig ret i - har selv status så det betyder ikke noget for mig (og det er givetvis det samme for mange andre i Plus).
Er det indenfor Europa eller på de lange ruter? For jeg har modsatte oplevelse. Synes altid det virker rigtig fint, bortset fra ude midt i Nordsøen til/fra UK eller Færøerne... EDIT: Har kun fløjet med SAS enkelte gange de sidste 14 måneder.
Absolut godkendt torsdag på Færøerne . Er landet til blændende vejr og skal de næste dage være en del af projekt Closed for Maintenance - er sikker på det bliver godt!
Ser lækkert ud i Bøur! Kan anbefale den lille strand hvis du får lyst til en kold dukkert God arbejdslyst! Og god torsdag fra Cambridge, MA, med godt vejr (dog koldt), men mindre god udsigt..
Har kun oplevet, at de ikke har tændt for wifi på Europa-ruterne. Til og fra USA har det virket hurtigt og upåklageligt.
Hvilke ruter snakker vi om? Jeg går ud fra, at der ikke er wifi på ruter, der betjenes af andre selskaber (X-fly etc.)
Jeg har netop booket en rejse i Plus få dage efter den forventede dato. Nu overlever jeg nok at undvære wifi i al den tid det tager mellem ARN og CPH, men af princip mener jeg det er forkert, at man fjerner noget, som jeg mener, jeg har betalt for.
Seneste måned - hvor personalet har beklaget, at wifi lige netop i dag ikke virker: EI-SIF Berlin EI-SIE London EI-SIA London EI-SIR London EI-SIC London
Iflg check-in.dk opgraderer Norwegian deres WiFi og det jo som bekendt gratis (næsten da), så SAS går i modsat retning hvad angår betaling
EI- SIE Barcelona i dag ingen wi fi, wi fi kortet var fjernet fra stolelommen , så det er nok ikke kun denne og din afgang
Oplever I andre problemer med at logge ind på SAS hjemmeside. Har stået på hos mig i en 2 - 3 uger nu hvor det simpelthen har været on and off om man har kunnet logge ind og bestille flybilletter.
Samme her. Kan ikke logge ind på hjemmesiden. Der har været problemer den sidste måned. Men appen virker.
Kan godt logge ind - men kan ikke få vist bookinger eller foretage andre handlinger. Hvorledes kan et flyselskab acceptere at man i så mange dage ikke kan logge ind på deres side, det forstår jeg ikke