God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,570
    "Synes godt om" modtaget:
    13,150
    Point:
    113
    Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  2. Peter F.

Peter F. VIP medlem

Beskeder:
    595
    1,784
    Point:
    93
    Helt enig. Vanlig BT stil :confused:, men det nærmeste om emnet, som jeg lige kunne finde i farten på et dansk medie... sorry. :rolleyes:

Henry "Synes godt om" dette.
  3. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,240
    6,662
    Point:
    113
    Rigtig god morgen på denne skønne dag! En dag hvor fast track et så fast at Aviator ikke har åbnet dørene endnu :eek: IMG_0803.JPG
    Til gengæld har de blinderet stort set alle vinduer så man over kan se det spændende byggerod ude foran
    IMG_0804.JPG

MaleneChristensen, SophieHendriksen, Kristian og 4 andre "Synes godt om" dette.
  4. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Godmorgen fra s toget på vej mod Nørreport, efter knap 3 timers søvn. Jeg fik lidt sent i går en sms, og efter lidt frem og tilbage fandt de en flybillet jeg kunne sige ja til med retur i aften klokken 23 med Luftwaffe. Nu skal jeg hente en pakke, og så går det 9.50 mod TLS via CDG.
    1:10 connection I CDG og 55 i FRA. Det er sjældent jeg håber på at nå sådanne forbindelser, men denne gang har jeg lidt for mange forpligtelser inden det tirsdag går mod Australien..
    Forresten koster sådan en last minute billet godt 11.000, eksl. Bagage på Luftwaffe delen.

SophieHendriksen, isolCBflyer, alexanderln og 5 andre "Synes godt om" dette.
  5. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Vildt der ikke er en øvre grænse for Eco Light billetter. 11.000 kr for et billet hvor du skal betale for bagage og sædevalg

SophieHendriksen, tbh og Henry "Synes godt om dette"
  6. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Helt enig!
    Det var ved at blive rigtig spændende, vi fik slot tid 1:10 efter planlagt afgang og jeg havde samme tid til min connection. Jeg var i gang med alle mulige nødplaner for at komme retur fra TLS inden tirsdag, hvis jeg kom forsinket frem, hvilket viste sig ret besværligt, men en lejebil til 3.300 kroner og ca. Samme pris for fly gva-xxx-cph kunne have fået mig hjem i morgen kl 14..
    Heldigvis fik vi i sidste ende en lidt bedre slot tid og kom afsted kun 40 min forsinket, hvoraf vi hentede 20 i luften og så er der ingen problemer.
    Dog skal det siges at CDG T2F ville jeg betale en del for at undgå igen... Adis Ababa virker jo som en behagelig lufthavn i forhold.
    CDG-CPH var en A318 og det får denne tur til at give 1 ny fly type, 1 ny lufthavn og 2 nye ruter :)

Henry, MaleneChristensen, Jeblin og 5 andre "Synes godt om" dette.
  7. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Så er der jo ikke et øje tørt ;)

God weekend derude - hvem har taget min sol? Nå ja det var egentlig så varmt i går, at jeg næsten nyder det er blevet overskyet. Weekenden er gået med havearbejde, men der var i det mindste belønning i form af en stor grydefuld nyopgravede kartofler af de hjemmedyrkede.

Og så "flottede" vi os og købte en ny cykel til arvingen. Troede sådan nogle brugte børnecykler blev smidt i nakken af en via DBA eller lignende, men ak nej det har været umuligt at finde, så 1300 DKK i T.Hansen i stedet for. Men så fik Forstadsfruen også oplevet at være i T.Hansen :D man kunne få sig nogle sygt grimme fælge!

Ulrik, Kenneth K, THammer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,240
    6,662
    Point:
    113
    Det må være mig. Knap 35 grader i Frankfurt :eek:

Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  9. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Erwin, du skylder en omgang! :mad:

10. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,240
    6,662
    Point:
    113
    Du kigger bare forbi, jeg er tæt på Messe :D

11. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Jeg var i T Hansen i går, men købte dog blot slange til barnevogn. De har nu også smarte hjulkapsler hvis man er typen der kører stålfælge på sine vinterdæk (brrr).

Henry og SophieHendriksen "Synes godt om" dette.
  12. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    #Rudersdalmafiaen flokkes om T Hansen - hvem havde set dén komme?!!!:D:D

Nj4220, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  13. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Så er I da efterhånden ved at være klar til en fieldtrip til Jylland.....:p:p
    Hvordan er trailer-situationen deroppe i forstæderne? Eller fik man én med fra T Hansen?

SophieHendriksen, clager, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Billede af LH832 under pushback.. fra bussen.. pis! :)
    IMG_20170528_214534.jpg

SophieHendriksen, alexanderln, Henrik Olsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Og det blev starten på ombooking?

16. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Yes - opdaterede myflightsapp manuelt og så det, lidt efter kom der også et nyt boardingpass på mail!
    I princippet fungerede det udmærket, bortset fra at da vi så kom ind i terminalen blev vi dirigeret til en service desk der var lukket, og så fik vi et stykke papir hvor der stod at den anden var et eller andet sted, men ingen skiltning og ingen forstod det, så halvdelen af flyet løb frem og tilbage i en stor klump. Det var nemmere i AMS.
    Og så bliver det ikke nemmere når man er besværlig kunde som mig :)

Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  17. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Men dog stadig MEGET sigende for hvorfor man som forretnings rejsende gang på gang vælger Norwegian (og ligesindede) fra, hvis jeg havde fået den behandling var jeg "flejnet skråt" Det der kræver bare ombookning til andre selskaber, og så betaling ved kasse et. Er 200EUR iøvrigt den korrekte kompensation for en flyvning Nice - Oslo?????

/DSGM

18. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Personligt havde jeg trukket firma kreditkortet frem og købt en billet med et andet selskab så må det være firmaets problem at få refusion med DY. Hvis firmaet flyver en med DY og ligesindede må de leve med konsekvenserne... #notmyproblem

Peter F., Henry, Schwert og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. jakobv84

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Det er ikke mange trailere man ser i bybilledet (vent, tæller hestetrailere?) generelt, men jeg har da aftagelig krog på Audien. Og der er vel også mange der bare hiver den store bil frem når der skal handles stort ind...

SophieHendriksen, Baadsgaard og Henry "Synes godt om dette"
  20. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Det er 400 EUR, da det er over 1600 km.

Schwert og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side