Godt nytår

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af jefi99, 31/12/15.

  1. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Fuldstændig rigtigt. Filippinere er måske ikke så dygtige til særligt meget, men de laver skam antændig øl.

    [​IMG]
     
    jefi99 og clager "Synes godt om" dette.
  2. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Inden denne tråd vælter totalt off-topic i cola-favoritter og andre drikkevarer:D, så vil jeg også benytte lejligheden til at ønske godt nytår forummet rundt.
    Idag for 1 år siden loggede jeg på første gang, efter at have snust lidt rundt i nogle måneder inden da. Det er en fornøjelse at læse indlæg og artikler, næsten dagligt, og ofte flere gange dagligt. Ja, det var jo helt kold-tyrker-agtigt, da omlægning fra BF til IF ikke gik helt så smooth, som planlagt:eek:. Men nu kører det ganske godt igen, om end min gamle Samsung Tablet hoster lidt, hvergang den skal indlæse en IF-side. (Ku' være man sku' købe en ny:rolleyes:).
    Bortset fra min store interesse for emnet i dette forum, så glædes jeg over den uovertrufne gode tone, her er. Ikke noget "gakkelak.dk" hér med uintelligente bøvser eller perfide ytringer. Alt foregår sobert, vidende, venligt OG humoristisk. Så tak for det allesammen, ikke mindst til de særligt aktive, og GODT 2016!
     
    Ali Taran, THammer, Henrik Olsen og 9 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side