Halv erstatning, er det fair???

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ali Taran, 26/2/15.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hkg skal vist have de nye fly...
     
  2. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Så fik jeg også afsluttet min sag. Men ingen travel voucher til mig:

    "Det er rigtigt, at vi tidligere har tilbudt SAS Gift Vouchers på det dobbelte beløb, men det gør vi desværre ikke længere.
    Jeg har netop overført Jeres EU kompensation til din konto, så den burde være tilrådighed inden for de næste 7 dage."
     
    Ali Taran, alexanderln og Frequie "Synes godt om dette"
  3. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg er i gang med at søge på vegne af min mor, der tilbage i 2010 måtte vente syv timer på en weekend tur til Barcelona. Hvilket jo er en hel dag.

    Mit spørgsmål er bare, om man kan se hvorfor flyet var forsinket så lang tid tilbage? Logs etc...?
     
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Er den ikke faldet for en forældelsesfrist? Eller hvad er reglerne for det? getairhelp siger 3 år, men et andet sted står der 6 år i UK, og at det kommer an på det enkelte lands lovgivning.
    Flightawara har dataen, men det er dyrt for ældre end 4 måneder, tror også man skal slå det op med KVS (kræver subscription, men måske Flemming eller Henrik har det?)
    Kan ikke lige overskue om man kan med expertflyer, de skriver bl.a. "Shows in-depth on-time and reliability information for most flights worldwide as well as US domestic airport delay information and TSA Security Line Historical Wait Times", men der er 5 dage gratis premium trial, så du kan prøve det til at starte med.
     
  5. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jo det er et godt spørgsmål, men hvor intet vover intet vinder.
    Jeg ved ikke hvad forfalds dato på sådan nogle søgsmål er i Danmark, kunne umiddelbart ikke lige finde noget om det
     

Del denne side