Her kan SAS lære af United

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Frequie, 25/8/18.

1. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Var på en tur i USA hvor jeg fløj med United indenrigs og skift til SAS i EWR. Jeg går ind i United loungen, hun tjekker mit boarding kort til EWR og alt er ok. Jeg går videre ind i loungen i min egen verden, men den flinke dame råber efter mig om jeg har bagage med.

Hmm hvad er der NU galt? Lidt irriteret nærmest går jeg tilbage til skranken.

Hun ville skam høre om ikke hun skulle ombooke mig til et fly en time tidligere fordi min connection i EWR var tight (1h 15 min). For "du vil jo ikke risikere at overnatte i Newark hvis du misser dit fly til København"

Helt begejstret tager jeg imod tilbuddet og takker hende mange gange for PROAKTIV nærmest at råbe efter mig for at hjælpe mig

Hvorfor skriver jeg dette?

Jo fordi jeg havde samme situation for et års tilbage med SAS hvor jeg fløj til USA over Stockholm og havde en meget tight connection. Jeg havde en cash Plus billet hele vejen og var Diamond. Jeg gik i SAS loungen i København og spurgte om hun kunne ombooke mig til et tidligere fly til Stockholm. Jeg var i god tid.

Jamen det kunne jeg godt og der var god plads. Det ville bare koste mig omkring 1500 kr så vidt jeg husker. Det gad jeg ikke.

Nogle gange er kundeservice en by i Rusland for SAS (især overfor deres frequent flyers)

SophieHendriksen, obs, Erwin Lansing og 12 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side