Hilton i statusmatch

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Henrik Olsen, 26/11/15.

  1. HrKrogh

    HrKrogh Aktivt medlem

    Beskeder:
    28
    "Synes godt om" modtaget:
    116
    Point:
    28
    Ja, jeg er blevet status matchet en gang.

    Jeg skrev, at jeg i Januar 2016 var blevet status matched fra BW til HH Diamond frem til 31/3-2017. Men at jeg i 2016 kun "nåede" Gold, og ville derfor høre om de stadigvæk tilbød "HH Diamond Challenge", da jeg har en del reserverede nætter de næste 3 måneder.
    Og, så skrev jeg selvfølgeligt lidt om hvor super glad jeg er for HH :)
     
    Henry, Kristian og Ekeren "Synes godt om dette"
  2. HrKrogh

    HrKrogh Aktivt medlem

    Beskeder:
    28
    "Synes godt om" modtaget:
    116
    Point:
    28
    Så kom der en bekræftelse fra HH:

    Hi Thomas,

    Thank you for getting back to us.

    I please to confirm that we are happy to extend a special one-time offer to fast track to Diamond tier level. If within the next 90 days, from the date of your enrollment January 17, 2017, you record 21 eligible nights at any participating HHonors hotel, your account will be automatically upgraded to the Diamond tier status through March 31, 2019.

    Please be advised that if your posted stays did not meet your current tier level requirements, the status is adjusted to the appropriate level to correspond with the posted activity. Furthermore, reward stays count toward your tier qualification.

    As always, thanks for traveling with us and please let us know if you have any other questions. You can reach us any time at [email protected].

    Happy travels


    Så nu er jeg gået HHonors amok på mine rejser de næste 3 mdr ;)

    21 Jan 2017 - 25 Jan 2017 Hampton Inn Muscatine
    25 Jan 2017 - 26 Jan 2017 Hampton Inn & Suites Mason City
    26 Jan 2017 - 28 Jan 2017 Hilton Minneapolis/St. Paul Airport Mall of America
    28 Jan 2017 - 02 Feb 2017 Hilton Baton Rouge Capitol Center
    07 Mar 2017 - 08 Mar 2017 Hilton Garden Inn Fairfax
    08 Mar 2017 - 11 Mar 2017 Hilton Garden Inn Richmond Innsbrook
    11 Mar 2017 - 16 Mar 2017 Hilton Seattle
    03 Apr 2017 - 07 Apr 2017 Hilton Amsterdam
    (25 nights indtil videre)

     
    PENSIONISTEN, Schwert, Ekeren og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    @Kristian - du som ved så meget : skal man selv tage initiativ til at gøre Hilton opmærksom på, at nu har man haft så og så mange stays, skulle det ikke gå automatisk ? - Jeg har et hav af ophold på bl. a. CPH Hilton og er stadig kun HH basic !
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Er de alle registreret på dit hilton medlemsnummer? Det plejer at ske helt automatisk.....
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Du skal tilmelde dig & matche en anden status. Såfremt dette er gjort så burde det ikke være nødvendigt at gøre dem opmærksomme på at du opfyldt kravene, det registreres automatisk.
    Dog gælder det nok at dine stays skal være booket direkte gennem Hiltons egne kanaller. Booker du dine ophold direkte?

    Såfremt du ikke har en anden hotel status at matche har denne fremgangsmåde virket, hvis du et interesseret i at booke direkte:

    Match dit EBD til Club Carlson Guld & evt. videre til Best Western. Fordelen ved at matche videre til Best Western er at BW Diamond i hvert fald før har givet match til HH Diamond, hvor Club Carlson guld bliver til HH Guld.

    Alternativt kunne du prøve skrive en mail til dem (vi ved hvor god du er til at formulere det pænt) og fortælle at du ofte bor der, men booker gennem andre kanaler og derfor ikke har opnået status, men såfremt de kunne tilbyde dig dette match som du har set ville du være interesseret i at booke direkte og bo der mere, eller sådan noget :)
     
    clager, Henry, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    @Baadsgaard og @tbh - tak for jeres nøjagtige svar.
    Hilton/CPH og Hilton/MUC lufthavn bekræfter hver gang overfor mig, at opholdene registreres på mit kortnr.
    Ja, det er er nok en god ide at sende en lille mail til Hilton. Jeg har muligvis været lidt naiv og blot ventet på en automatisk upgradering.
     
    Henry, tbh og Kristian "Synes godt om dette"
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Fine svar, du kunne evt tage en Challenge til guld, ihvertfald prøve?
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det er ikke lykkedes mig at finde ud af om min udløber ultimo marts eller ej... nogle der ved om man kan se det noget steds? Jeg fik aldrig en bekræftelses e-mail...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Tror ikke man kan se det nogen stedet. Jeg fandt i hvert fald ikke noget. Men gik hurtigt at få oplyst via chatten
     
    Ekeren og Henry "Synes godt om" dette.
  12. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tak for tippet. Min udløber desværre også ultimo marts. Havde ellers tænkt mig at bo på Doubletree i Dubai i efterårsferien, men om det hænger sammen uden status ved jeg ikke helt... Hmm.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side