Hej alle aktive forumbrugere! InsideFlyer er i gang med en større brugerundersøgelse, og i den forbindelse vi vi gerne bede jer - vores mest aktive brugere - om at dele jeres mening med os, ligesom vi gerne vil høre lidt om jeres rejsevaner! Spørgeskemaet tager 5 minutter at gennemføre, og man kan endda være heldig at vinde et InsideFlyer bag tag, hvis man deltager. Find spørgeskemaet her: https://docs.google.com/forms/d/e/1...pvtg7HAjTb__kA/viewform?usp=sf_link#responses På forhånd tak!
Men næste gang synes jeg at I skal konsultere en person med kendskab til spørgeskemaundersøgelser (jeg kan godt nævne en ) Skemaet har nogle strukturelle fejl der gør at mange ikke kan besvare det uden at afgive 'falske' svar, som vil reducere værdien af undersøgelsen. Eksempler kan gives, hvis det har interesse..
Jeg synes IF er begyndt at te sig lidt anderledes efter der er kommet endnu et menu punkt på øverste bjælke, dels fylder den på den der "SAS irriterende måde" (for mange og for store ligegyldige flader) for meget på mit skærmbillede selvom jeg har et stort vindue på Mac'en. Og dels, hver gang jeg klikker på en ny forum post er den mere eller mindre dækket af benævnte bjælke. Den norske side er endnu 'normalt' fungerende. Det begynder at gøre mig små grumle-irritabel nu, måske er jeg blot nærtagende, men er der andre med samme problem??
Super input - det var en test for at hvordan det virkede. Jeg fjerne det med det samme, da det ser skidt ud på Mac. Jeg havde ikke samme issue på min PC og tablet. Jeg finder på noget andet i menuen
Det er gå' nåk' hurtig respons & action!! Takker Men den er nu stadig på når klikker seneste forum poster!? EDIT: Væk er den, glæden er stor
Jeg har nu stadig problemet, og har haft det lige siden designet blev ændret for længe siden. Nu er det blot blevet forstærket af den 2. linje i menubjælken: (Android på Samsung Galaxy Tab 2).
@isolCBflyer kører du med en skærm fra det forrige årtusinde? Med dine pilotaspirationer eller hvad man må kalde det, kan du da ikke have så dårligt et syn at du har måtte køre med laver opløsning for at få det til at hænge sammen? På en tablet tror jeg godt på at opløsningen er lav nok til at den ikke kan klare alle menupunkter i horisontal stilling. Anyway, @Henrik Olsen det har nok mere noget med opløsning at gøre, end operativ system.
Hva'ba' unge mand, der er da farver på! Det er da rimelig crazy moderne når man går fra ZX-81 til en ny Mac Book Pro!? Arj, det skal siges, det er kun et udklip af min skærm, ikke fuldskærm dog. Men @Henrik Olsen took the bait - og fiksede det og sparede dette storslåret forum for endnu en sur midaldrende mand! Lidt nærsynethed hos en pilot er vel ingen skade til - altså de store fly skal jeg nok flyve udenom, de små må sgu flytte sig!