Hjælp mig med at forstå min Avis-regning

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af miri90, 30/3/16.

1. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,171
    "Synes godt om" modtaget:
    8,309
    Point:
    113
    https://www.nationalcar.com/en_US/car-rental/loyalty/enrollment/welcome.html

Nemt at være bagklog, men måske også en ting til overvejelse om det ikke kan betale sig altid at fylde bilen op inden man aflevere den, med mindre man bevidst har købt en benzin pakke med (har aldrig hørt om at det skulle kunne betale sig).
    Og selvfølgelig se tallet når man skriver under. :)

miri90 "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,838
    Point:
    113
    National har så afgjort en klub og den er bedre end Avis! Som basic Emerald medlem vælger du selv din bil ude på pladsen (så længe du mindst lejer en mid-size), sætter dig ind, kører op til bommen og så ordner de det sidste og du er på vej. Ikke noget med at skulle stå i kø på et kontor. Når du optjener status (jeg er Executive) kan du så frit vælge mellem endnu bedre biler. Jeg optjener free rental days hos dem; ikke points andre steder men selv uden points optjening ville jeg leje hos National fremfor Avis/Hertz.

miri90 "Synes godt om" dette.
  3. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,722
    5,879
    Point:
    113
    National & Alamo & Enterprise - ejet af samme kapitalfond
    Avis & Budget - ejet af samme koncern
    Dollar & Thrifty - ejet af samme koncern
    Hertz - bruger mig bekendt kun dette brand
    Sixt - bruger mig bekendt kun dette brand
    Så i USA henter man bilerne i mange lufthavne fra de samme skranker men generelt
    er serviceniveau forskelligt - f.x. kan man forvente bedre service hos Dollar end hos Thrifty.
    National er en lille smule dyrere end Alamo og Enterprise hvis man booker hos billeje mæglere.

Senest redigeret: 6/4/16
    Kristian "Synes godt om" dette.
  4. lionshield

lionshield VIP medlem

Beskeder:
    315
    512
    Point:
    93
    Jeg bruger Fox i USA. Altid ekstremt gode priser og fantastiske biler.

5. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Sådan er erfaringer (heldigvis) forskellige..

Vi har brugt Avis 5-10 gange (ikke meget her på siden, jeg ved det godt :)) i DK, Italien og Canada.
    Og har aldrig oplevet problemer af nogen art. Jo en punktering på en varevogn, men da Avis i DK har abb. ved Falck var det et spørgsmål om et telefonkald og lidt tålmodighed..

6. miri90

miri90 VIP medlem

Beskeder:
    412
    809
    Point:
    93
    Tak for anbefalingen af National!

Vi kunne frit vælge bil fra Emerald-aisle og var ude af garagen på mindre end 5 minutter. Bedst af alt, så var regningen ikke en krone højere end den på forhånd oplyste pris. Og med en benzinpris i Canada på ca. 5,50 kr pr. liter, var det en overskuelig udgift sammenlignet med de $140 AVIS tog sig betalt for en tankfuld benzin, da jeg lejede hos dem.

Peter F., jakobv84, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side