Husk nu den rejseforsikring - du må ikke rejse uden

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 21/11/16.

  1. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Jeg rejser kun privat, og rejser inden for verden :D:D:D altså både europa og udenfor. Den kan både være tillæg men også seperat. Bare ikke kort forskring. Orker ikke flytte bank osv
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Ja:rolleyes: jeg sad faktisk og tænkte på det samme da jeg skrev indlægget. Altså det med bagage delen og flyforsinkelse er mere bonus. Den rigtige forsikring er nok mere hvis man kommer til skade eller bliver syg i udlandet. Men kender du det, det var lidt uoverskueligt og mindre sjovt at læse om. :oops::oops::oops::oops:

    Men jeg burde bide i det sure æble og læse de vigtige paragrafer
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Det kommer selvfølgelig helt an på hvor meget du lejer bil, når du rejser. Men jeg ville til enhver tid foretrække en forsikring der også dækker de første 2500. De gange jeg lejer, dækker eks Avis også fra omkring 7-8000kr og op, så der er ofte ingen grund til at have en så høj maks på selvrisiko. Men man skal selvfølgelig være opmærksom på, om det er dækket.

    Man skal også være opmærksom på de forsikringer, hvor ridser ikke er dækket af forsikringen (bl.a. Topdanmark), da det ofte er de skader man kommer ud for med lejebiler.
     
    Henry og Ali Taran "Synes godt om" dette.

Del denne side