Hvad sker der med SAS Gold loungen i CPH?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Frequie, 23/2/16.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,911
    Point:
    113
    Kan du godt lide ristede løg @clager - bare rolig, skal jeg selv lave hottere kommer jeg også for meget på..

Den menu her bliver 100kr hos Steffs på den anden side...

jefi99, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  2. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,722
    5,879
    Point:
    113
    Stor fan men der manglende en skål med .rå løg - så det blev dobbelt op af de ristede - og ingen agurksalat tak:D

Ulrik og Kristian "Synes godt om" dette.
  3. lionshield

lionshield VIP medlem

Beskeder:
    315
    512
    Point:
    93
    Hvorfor findes det aldrig når jeg er der...:(

clager "Synes godt om" dette.
  4. AMJ

AMJ VIP medlem

Beskeder:
    182
    446
    Point:
    63
    enig de er guld værd når man ikke rigtig føler at have rene hænder efter en håndvask på de små flytoiletter. Men de har været væk længe nu - i hvert fald siden juleferien.
    I går sad jeg i OSL og her havde de rigeligt med wet-wipes, pinligt at de ikke bare smider en kasse på flyet så alle lounges har samme standard.
    Enig! en frokostafgang er bare den bedste, en tur forbi Mash burger + kold fad og se ud på B og C så den indre flyspotter også bliver forkælet.
    det er et meget relevant spørgsmål, jeg er selv skyldig i de små hyggeture, men alternativt havde jeg vel taget de ture med Norwegian/Easy eller det der er værre? omvendt rejser jeg også til Nice 1-2 gange om året med familien (3) på Plus.

jeg var denne uge en tur i Reykjavik og kunne således nyde OSL guld lounge to gange, i efteråret var jeg i ARN (dog inden guld var færdig) og kunne konstatere at CPH lounge er jammerlig sammenlignet med de to andre. Faktisk skulle der ikke så meget til, hvis nu man skiftede de mest nedslidte møbler ud, smed et par ekstra folk på vagt så der altid var pænt og rent og sidst men ikke mindst gav buffet og bar et løft ville det igen være en ok lounge.
    i OSL oplevede jeg bedre møbler, bedre belysning og bedre mad. Nåja så gjorde det bestemt ikke noget at man kunne få en god drink når nu det var fredag og 1-1/2 time skulle fordrives på turen hjem.
    Jeg tog nogle billeder til Loungebuddy og har vedhæftet de 3 første er fra fra Plus/Biz lounge
    2016-02-23 07.15.13.jpg 2016-02-23 07.15.49.jpg 2016-02-23 07.16.09.jpg 2016-02-23 07.26.18.jpg 2016-02-23 07.27.29.jpg 2016-02-26 16.08.58.jpg
    Kom nu SAS i kan godt...

Senest redigeret: 13/3/16
    Kenneth K, mhsalv, Rikke Haugen Olsen og 8 andre "Synes godt om" dette.
  5. AMJ

AMJ VIP medlem

Beskeder:
    182
    446
    Point:
    63
    Kom lige til at tænke på denne tråd da vi Lørdag morgen spiste morgenmad i lounge inden SK935 - orangejuicen var udrikkelig da personalet tilsyneladende ikke kunne læse blandingsforholdet...

Kom så SAS, selv fruen bemærkede den pinlige standard. image.jpeg

Kenneth K, obs, Kristian og 7 andre "Synes godt om" dette.
  6. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,451
    2,976
    Point:
    113
    Tjah, de skal sikkert lige nå at åbne nogle flere city lounges og café lounges rundt omkring før de når til CPH...

7. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,838
    Point:
    113
    Cafe Lounge ude i nærheden af A og B please!

PENSIONISTEN, Nicki Lolk Sørensen og Ulrik "Synes godt om dette"

Del denne side