Hvem rejser med SAS til Houston?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 25/5/15.

  1. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Kommer man op i C eller D klassen hvis man bestiller Optiontown?
     
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Det plejer at være Z
     
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    kan da vist ikke betale sig, at opgradere fra Z til C/D? - det tror jeg vil gøre billetten alt for dyr.. - fik du handlet @tbh

    Skal vi ikke snart høre lidt hisotier eller se billeder fra jeres Houston ture? @Christian Løn @THammer
     
    Flemming Poulsen og clager "Synes godt om" dette.
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg har bestilt, men 7 timer endnu til at bestemme mig.. 8.500 for en oplevelse, 2 Guldkortet til familie, 30.000 point, soft landing og hvad fordele der ellers må være som diamant.. God value, men stadig en del penge.
     
    alexanderln og Kristian "Synes godt om" dette.
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Min billet er allerede i Z, så jeg tænker at jeg ikke vil få meget ud af at ansøge Optiontown?
     
  6. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Fedt! Rejser du så ud fra BRU?
     
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @obs - min tru fra CPH var på "Business Saver" med de restriktioner de har..

    Min rejse så således ud pointmæssigt:

    Capture.JPG

    og hvis du ser på earningschart er det 25% oven i de 9.000 point man tildeles på Houston ruten:

    Capture1.JPG
    det er selvfølgelig fra CPH, hvis din tur fra BRU ser ud til, at være i Z, så er det jo en MEGA god deal!
     
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    jep, fra BRU! Men den er stadig teoretisk, godt 4 timer endnu til at afbestille


    Ahh og nu forstår jeg hele optiontown pointen fra @obs .... Nej det var ikke ment som optiontown til denne tur, men på en europæisk tur, da jeg helt sikkert har nogle flere af dem inden udgangen af august :)
    Beklager, det kunne have været formuleret mere klart!
     
    alexanderln "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @tbh er din tur også i på Z?
     
  10. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg har booket CPH-OSL-SVG-IAH så det giver jo lige et ekstra nordisk segment (1.000 point) uden at skulle ud på en omvej. Samme vej retur.
     
    Senest redigeret: 27/7/15
    alexanderln og Kristian "Synes godt om" dette.
  11. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jep!
     
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Nå... Så er det for sent at gøre noget ved det! 13-16 august, BRU-CPH-SVG-IAH R/T
     
    jakobv84, bertil storr og Kristian "Synes godt om dette"
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Kom op til Austin og få en øl! Eller kom med på OW MR AUS-DFW :)
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Nu har jeg lige sikret mig EBD, så er det vist nok bonusprogram lige pt :p Austin kunne bestemt godt være værd at overveje, jeg må i gang med planlægning! De har desværre ikke Sixt, havde ellers set frem til deres rimelig young driver surcharge samt 2 klasses opgradering....!
     
  15. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Måske lidt OT, men er der nogen der har gode forslag til car rental? Jeg er 23 år, hvilket giver et problem i størrelsesorden $25+ per dag de fleste steder.

    Jeg har fundet frem til at Enterprise 'kun' tager $30 for de 3 dage (13-16 aug 19:30 begge dage), så i alt bliver det ca $150 for perioden, for den mindste møjspand de har... Alamao ville give mig en chrysler 300 for $300 inkl $75 young driver surcharge, men det virker ikke som bare tæt på at være pengene værd... Hvis der er et sted man kan matche til (fra EBG, sixt platinum, eller HH Guld) kunne det også være interessant, men det kan godt være jeg bare skal indse at enterprise har den bedste pris
     
    klausbm "Synes godt om" dette.
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Normalt ville jeg foreslå Silvercar, hvor man får en Audi A4 og der er en del $50 rabatkoder på første rental på nettet -- og de opkræver ikke young driver surcharge. MEN desværre findes de (endnu) ikke i IAH :(

    Jeg mener man kan blive medlem af USAA (gratis) og så leje med deres rabat... jeg er ikke 100% sikker på om man kan uden at være US citizen / have et US SSN men måske værd at undersøge. Ligeledes kan du hvis du arbejder hos et større selskab ofte benytte deres corporate codes til at undgå det. Ellers er det jo så at finde dem der har laveste samlet pris.
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Rent a Wreck? :eek::cool:
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  18. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Tak for råd! Kiggede på USAA sidst jeg var derovre, men mener jeg læste for mange skrækhistorier om folk der ikke havde medlemskortet (som man vist skal være resident for at få) og det så ikke gik, men kan være jeg lige skal undersøge det igen...
    IAH er da et kedeligt sted uden det og sixt!

    Jeg arbejder i et firma med 4 personer mig selv inklusiv og min chef har altid været imponeret over de priser jeg har lejet bil til, så der er nok ikke meget hjælp at hente :(

    Og jeg skal ikke have et lig uden garanteret aircon i den varme!!!
     
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    OK. Jeg synes egentligt ikke $153 er galt for Enterprise for en Full Size bil i 3 dage for at være helt ærlig... Jeg har lutter positive erfaringer med Enterprise...
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  20. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Tak! Havde været ved at spørge om erfaringer men søgte mig frem til at det måtte være fint ud fra hvad du skrev under erfaringer med avis! Så er det hotel tid (i aften) og mon ikke de 3 stays for at opretholde HH guld kan klares :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side