Jeg er håbløst bagud med 8%. Europa 28% Asien 10% Det skal der vist gøres noget ved. Må prøve det der Amerika alle synes så godt om på trods af dollarkursen...
Jeg er heller ikke så langt men har et mål på 50 lande inden jeg fylder 26... Udover de 14% har jeg Europe: 36 Asia: 23%.
Jeg fik ikke lige billedet med, men jeg fik resultatet: World 3 % og Europe 14 %, så jeg ligger vist lavest på ranglisten her, men jeg har heller ikke (endnu) et job med rejseaktivitet , men det ønsker jeg mig.
Tak Simon det trøstede mig meget Så vi begge to håbe på, at der kan komme noget mere orange på kortet til næste år
Så må jeg hellere være solidarisk og flashe min manglende interkontinentale berejsthed, idet jeg endnu aldrig har været udenfor Europa. Hér scorer jeg så 29%, hvilket tilsyneladende svarer til 6% af verden. (Jeg lykkes desværre ikke med at få upload'et kortet). Under alle omstændigheder glæder jeg mig over, at jeg nu er startet i et job, som giver mulighed for opgaver i øst og vest, så jeg kan få smurt noget mere farve ud over det verdenskort.
Ja, hvor skal man dog starte..? Først og fremmest kunne jeg godt tænke mig at lokke min far en tur til Argentina, hvor han er opvokset, inden han bliver for gammel til så lang en rejse. Så det er absolut drømmedestination #1. Dernæst er jeg betaget af Nordamerika, dvs. såvel USA som Canada. Østover er det nok Tokyo, som lige nu pirrer min nysgerrighed mest. Ja, der er ikke mere eventyrer over mig, end at jeg primært drages af destinationer, som man kunne kalde 'vestlige' eller tilsvarende veludviklede... Mit nye arbejde vil, udover Europa og USA, kunne bringe mig til Indien og Kina. Ja, jeg må se, hvad de næste år bringer af oplevelser.
Startede som barn i begyndelsen af 50´erne : Norge, Sverige, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrig, Schweiz, Italien, Spanien, Algeriet, Tunesien, Tyrkiet, Grækenland, Cypern, Israel, Libanon, Iran, Thailand, Japan, Hongkong, Singapore, Australien, New Zealand, Fiji, USA, Mexico, Bahama. Taget min alder i betragtning er det ikke så meget, og i vore dage rejses der betydelig mere.
28 % af Europa og 20% af USA joo man er vel tryghedsnarkoman ;-) samtlige 2016 rejser samt nuværende er gamle kendinge