Argentina er rimeligt billigt med fly for tiden f.eks. kan du flyve Iberia med et stop til Buenos Aires altså CPH-MAD-EZE-MAD-CPH i Y for 6200 (Mar 21-Mar 28 dvs. henover påsken)
Ja, det er en stærk pris, men ofte synes jeg, at Iberia er med et meeeget langt layover i Madrid. Har set Lufthansa over Frankfurt gør det for under 8000,- i Economy Saver, hvilket jeg også finder rimeligt, og med et layover på under 2 timer. Og så flyver de med den nye 747-8...
Ja AF/KL gør det for ca. 7000 med et par timers layover i CDG/AMS så det er absolut muligt... ellers kan troldmanden sikkert strikke noget skarpt sammen.
Tillykke med det nye job - hvor er du heldig. Sig lige til, hvis I mangler en rejse- og eventyrlysten jurist og projektleder (ja mig nemlig ) i det nye firma. Jeg har heller aldrig været uden for Europa (endnu)
Fra tråden Medlemspræsentation Det ville være sjovt at se din "Been" ved lejlighed Meget imponerende med 131 lande!
Fik lige besøgt Island her i weekenden. Det ændrede min Europa med 2 % til 28 men Verden ligger stadig stabilt på 10 %
Efter reference fra en anden tråd lægger jeg lige mine tal ind: Verden: 20% Europa: 47% Asien: 22% Nordamerika: 18% Sydamerika: 0% :-o Oceanien: 20% Afrika: 0% USA: 72%
Der er meget at se endnu Der er dog tre nye planlagt i den kommende tid: - Luxembourg - Marokko - Liechtenstein Derudover er jeg begyndt at se hvor mange lande jeg kan nå det højeste punkt i. Her er listen indtil videre: - Argentina (Aconcagua - 6.962m) - Italien (Monte Bianco - 4.810m) - Frankrig (Mont Blanc - 4.810m) - Spanien ( Teide - 3.718m) - Monaco (Chemin des Revoires - 162m)