Hvordan tjener du dine point?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Jannik, 4/8/15.

  1. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Hvis du køber noget noget til 50.000 kr fx. Og dit månedlige beløb til SASMC er 20.000 kan du bare dele betalingen op i to. En ven har lige købt en ny cykel til 20.000 kr. Han betalte 10.000 på SASMC og 10.000 på sit visa dankort. :)
     
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Du kan om nødvendigt også indbetale penge inden du bruger dem, hvis du skal bruge mere end din kredit tillader.
     
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Jannik - Godt være det er mig!

    Men hvis man køber en bil på kreditkort til 200.000kr, så får man 20.000 point. Jeg er sikker på, jeg kender ikke ikke gebyr, men lad os sige det er 2%, at disse 2% ville du ihvertfald kunne få som rabat på bilkøbet og altså 4.000kr! Så er 20.000 point værd 4.000kr? du kan købe 20.000 point for 500€, som er ca. 3.800kr..- https://www.sas.dk/eurobonus/optjen-point/kob-point/ - så uden det andet besvær, ville min konlusion være, at få en bedre rabat på bilen, skriv en check/dankort og så købe pointene, hvis du stod og manglede dem!

    Det bedste ville jo være, at du fik rabatten på bilen og hev dit MasterCard op til sidst, jo ikke sikkert, at sælgeren er opmærksom på det gebyr, så du fik rabat OG dine point.. - hvis han er, så siger du bare, at det på døren er der jo et MasterCard skilt, så det betragter du da som en gængs betaling som alle andre og så går rabatkarrussellen en gang til..
     
    jakobv84 "Synes godt om" dette.
  4. Jannik

    Jannik Medlem

    Beskeder:
    61
    "Synes godt om" modtaget:
    27
    Point:
    18
    Tak for jeres svar - ja, det kan ikke svare sig :)

    Det skal selvfølgelig være gebyrfrit, hvis det er.

    Har fået 28.000 i rabat.

    @Kristian - det var godt du lige pointerede det, for det andet ville være tosset :)
     

Del denne side