Hvorfor er vi altid langt bagefter i DK?

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Oletjala, 13/5/17.

1. Grisefod

Grisefod VIP medlem

Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Norsk support har sagt det var en fejl det kom ud. Det skulle først komme 1. Juli. Spændende om der kommer noget for Danmark.
    Gad vide hvordan det ser ud for os med både dansk og norsk kort. :eek::D

Henry "Synes godt om" dette.
  2. HenrikAmby

HenrikAmby VIP medlem

Beskeder:
    93
    327
    Point:
    53
    Jeg modtog faktisk et spørgeskema fra SAS fornyligt, hvor der blev spurgt til, hvilke ting jeg helst så inkluderet i et Eurobonus kreditkort.
    Man kan jo håbe, det betyder, at de nye ting også kommer til DK.

Fandt lige teksten fra mailen:
    Hej,

Hos SAS EuroBonus arbejder vi konstant med at udvikle produkter og tjenester, som kan gøre dit liv lidt nemmere. Nu undersøger vi, hvordan vi kan forbedre vores kreditkortsortiment, og vi vil derfor gerne høre din mening. Klik på nedenstående link for at komme til et kort spørgeskema. Det tager ikke mere end fem minutter at besvare skemaet. Din deltagelse er helt anonym.

På forhånd mange tak for din deltagelse!

Hilsen SAS EuroBonus

3. Claus Heine

Claus Heine VIP medlem

Beskeder:
    172
    460
    Point:
    63
    Ja, hvis mange nok har udfyldt det, så vil det vise sig om SAS lytter til os, når de nu spørger os.

4. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Og til de der tror på den: "Jeg har et Eiffeltårn BILLIGT til salg"!!! o_Oo_Oo_O

5. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    586
    1,421
    Point:
    93
    Hvis nu man bor i Sverige, har et kredit kort og man så flytter til dk. Hvad sker de så? Bliver ens kredit kort indraget?

6. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    13,451
    Point:
    113
    Ved det ikke - men jeg har haft mine kort i mange år. Også hvor jeg har været udstationeret i Polen, Rumænien, Serbien og nu Moldavien. Der har ikke været problemer.

Men gennem alle årene har jeg haft kortene tilmeldt betalingsservice - og jeg har beholdt min danske bank.

Kenneth K "Synes godt om" dette.
  7. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Og det er nok det sidste punkt, der tæller. :cool: Det afgørende er ikke postadressen, men bankforbindelsen.
    Så du kan godt som dansker have et 'svensk' kreditkort, men det kræver et kundeforhold til den svenske kortudsteder - i tilfældet SAS MasterCard SEB bank.

Mange danskere, der arbejder en årrække i udlandet - f.eks. som udsendt til udviklingsprojekter - beholder deres danske bankforbindelse og dermed også de danske kreditkort.

SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Grisefod

Grisefod VIP medlem

Beskeder:
    348
    1,060
    Point:
    93
    Henry, Kristian, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,838
    Point:
    113
    OK ikke uinteressant men klart noget der skal regnes på... som diamant med fly premium giver det måske god mening.

Bemærk iøvrigt... "Hvis det kan sandsynliggøres at en række af transaktioner er uden reelt indhold og hovedsageligt er gennemført med det formål at optjene EuroBonus point, er kortudsteder berettiget til at se bort fra transaktionen ved tilskrivning af bonus point."

Peter F., Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  10. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,980
    7,542
    Point:
    113
    Du er jo eksperten udi værdi af point, jeg er meget interesseret i at høre hvad du finder ud af .

Peter F. og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    13,451
    Point:
    113

Del denne side