Det var fra Twitter i går. Så godt at der er en anden vinkel på det fea Loyalty Lobby - den så jeg ikke
Vel også umuligt at holde styr på, hvis de, som de skriver, tilføjer pointene 10 dage efter man har booket. Desuden er der sikkert mange der har booket billetter i 2019 - hvor pointene alligevel så ikke ville gælde.
Yes Betalte 25€ per billet - og Topcashback har registreret 5 af dem, hvor jeg får 3,5£ tilbage. God deal
Jep, se ovenfor Har du tjekket din konto? Regner med at bruge dem på SGN-NRT i JAL biz for hele familien i forbindelse med en længere Asien-tur.
Måske bare mig der ikke kan finde beskeden om at pointene er på din konto endnu. Iberia login virker ikke pt for mig. Satser på det spiller i morgen! Lyder som en lækker tur. Jeg overvejer Madrid - tokyo og/eller Madrid - Santo domingo
Virker ikke til at de afgiver de point nemt https://livefromalounge.boardingarea.com/2018/07/03/iberia-90000-avios-promotion-dishonoured/ Iflg artiklen går de alle nye konti igennem, hvilket jeg også er omfattet af. Ydermere har de ændret lidt i betingelserne således du nu skal være resident i de lande der var omfattet, ikke kun benytte de specifikke landesider for iberia der var omfattet. Dog virker det til at de refunderer billetterne. Kan man mon charge dem cancellation fee x 10?
Jeg har svært ved helt at tro på den artikel, jeg står som "resident"i DK, som ikke var omfattet de lande de nævnte. Samtdigt har der været mange, mange forskellige beskeder fra kundeservice i alle retninger. Det virker til, at dem med nye konti skal indsende denne https://www.iberia.com/ibcomv3/content/EN/PDF/desbloqueopin.pdf sammen med et billede af ens pas, for at få genåbnet kontoen. Det kan nok svare sig, at ringe derind og snakke med dem.
Tak for tippet. Jeg prøver og krydser fingre. Min spanske kæreste har også fået spærret hendes over 2 år gamle account. Så det kan ikke ku være nye konti de har blokeret.
Efter laaang ventetid har jeg endelig fået point tilført kontoen. Har I fundet nogle sweet spots ift Danmark?