iOS: Vil du teste min app? Track din vej til guldet

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Rollercoaster, 21/2/26 at 16:08.

1. Rollercoaster

Rollercoaster Aktivt medlem

Beskeder:
    68
    "Synes godt om" modtaget:
    162
    Point:
    33
    Hej forum :)

Jeg har udviklet en app der skal gøre det nemmere at tracke din status hos EuroBonus og søger nu hjælp til test og feedback inden release.

Highlights:
    - Indbygget pointtabel (kun SAS fly pt): indtast dine billetoplysninger og app'en viser hvor mange niveaupoint du optjener
    - Fleksible kategorier: track alt fra shopping, lejebiler, hotel, kampagner, kreditkort og SAS upgrades
    - Hold styr på point der endnu ikke har ramt kontoen endnu
    - Intet login påkrævet. Bygget til fly-tilstand

OBS!
    - Alle features kan benyttes gratis under test. Ved release vil kategorier udover flyrejser være låst bag et abonnement.
    - Din data kan blive slettet ved endelig release, men vil efterfølgende altid blive behandlet med omhu.
    - Android version? Nej, beklager... Hvis der er stor interesse er det noget jeg kan kigge på i fremtiden.

Lidt screenshots fra app'en:
    Simulator Screenshot - iPhone 17 Pro - 2026-02-21 at 15.46.42.png Simulator Screenshot - iPhone 17 Pro - 2026-02-21 at 15.47.53.png Simulator Screenshot - iPhone 17 Pro - 2026-02-21 at 15.46.28.png Simulator Screenshot - iPhone 17 Pro - 2026-02-21 at 15.48.36.png

Hvis du er interesseret i at prøve det af, så send mig venligst en privat besked med din email og så sender jeg en invitation til test så snart jeg har de sidste detaljer på plads.

Senest redigeret: 21/2/26 at 16:13
    jespersm, danielbirch, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side