Hej forum Jeg har udviklet en app der skal gøre det nemmere at tracke din status hos EuroBonus og søger nu hjælp til test og feedback inden release. Highlights: - Indbygget pointtabel (kun SAS fly pt): indtast dine billetoplysninger og app'en viser hvor mange niveaupoint du optjener - Fleksible kategorier: track alt fra shopping, lejebiler, hotel, kampagner, kreditkort og SAS upgrades - Hold styr på point der endnu ikke har ramt kontoen endnu - Intet login påkrævet. Bygget til fly-tilstand OBS! - Alle features kan benyttes gratis under test. Ved release vil kategorier udover flyrejser være låst bag et abonnement. - Din data kan blive slettet ved endelig release, men vil efterfølgende altid blive behandlet med omhu. - Android version? Nej, beklager... Hvis der er stor interesse er det noget jeg kan kigge på i fremtiden. Lidt screenshots fra app'en: Hvis du er interesseret i at prøve det af, så send mig venligst en privat besked med din email og så sender jeg en invitation til test så snart jeg har de sidste detaljer på plads.