Fik lov at stå i kø i tarvelig madbod sammen med Christopher (og kæreste) i ARN. Hold nu op han havden fed Hermès sportstaske-type-ting
SK613 cph-gva lige landet med fagforeningernes boss madam Li. Ri. o/b med følge, så Plus havde xtra mange rækker. Jeg sad heldigvis helt oppe foran. Umiddelbart må man gerne tænke, hvad skal alle disse i kapitalisternes land, men ILO har en meget stor konference i disse dage, så de er måske lovligt undskyldt .
Anede ikke denne tråd fandtes, så jeg vil gerne lige lave en retro-claim Jeg så hele FC Nordsjælland og FC København (minus de spillere der var på landsholdstjeneste) i CPH i slutningen af juni 2018, da begge hold var på vej på træningslejr. Indrømmer gerne at jeg blev rimelig starstruck, også selvom det ikke var Brøndby
For nogle dage siden, BA813 - The Beach Boys Tror også jeg lurede TV2 reporteren Jesper Steinmetz på samme fly
Netop hjemvendt med SK540 sammen med Mads Pedersen, verdensmester i cykling. Han sad bagerst, men blev velfortjent rykket op i plus undervejs (da crew blev opmærksom på, at de havde en nykåret verdensmester ombord..?). God modtagelse i CPH med vandsalut.
Det er altså sejt gjort og tænker at han fik vand nok i går på turen Men fed oplevelse - nogle billeder?
Absolut - det var en meget våd oplevelse - stod selv derude og heppede hele eftermiddagen. Meget vådt! Desværre - men fik lykønsket ham da han traskede ned ad midtergangen.
Denne her tråd havde jeg da glemt alt om Vores danske astronaut Andreas Mogensen var ombord på CPH-FRA med Luftwaffe tilbage en gang i juli. Han sad, modsat den nykårede landevejsverdensmester, oppe foran helt fra starten
Astralis var med på SK902 i nat.. ved jo der er mange gamle nisser her på sitet, så det er nogle unge fyre der spiller computerspil for et hold, sjovt nok, der hedder Astralis...
Denne her landede i CPH her til aften. En Bombardier 6000 private jet med amerikansk registrering, men intet synligt på Flightradar24. Har en formodning om at det kunne være Arianda Grande gør hendes koncert i København i aften.
For ca. 2 uger siden : Anders Breinholt (Natholdet) cph-arn row 1, jeg på row 2 + arn-lax han på 1A, og jeg på 1H.