Kendis tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af jakobv84, 16/6/16.

  1. Steen_C

    Steen_C Aktivt medlem

    Beskeder:
    42
    "Synes godt om" modtaget:
    103
    Point:
    33
    I lørdags i Marrakech lufthavn:
    Basim
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    For lidt tid siden, Naser Khader i Eventyrloungen og derefter på biz på EK maskinen til Dubai.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Kenneth K, THammer, Grisefod og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    I dag. Turkish Airlines guld lounge i Istanbul. Og senere på flyet Istanbul - København. Jeg er 90% sikker på, jeg så Poul Madsen, tidl. chefredaktør, Ekstra Bladet. Men det kan være svært at se, hvem der gemmer sig bag mundbindet.
     
    CHIP, Henrik Olsen, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Det er altså godt spottet - tror ikke jeg kunne genkende mange bag et mundbind... Måske Amin Jensen :)
     
    CHIP, Nielspg, mifira og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    236
    "Synes godt om" modtaget:
    958
    Point:
    93
    Så må vi have gang i tråden igen. Jeg har fået mig et studiejob i Aviator-lounges (Apartments og Carlsberg), hvorfor jeg opholder mig meget i CPH. Jeg vil ikke (må potentielt ikke, det er jeg faktisk usikker på) fortælle om vores gæster, men der er vel ingen hemmeligheder i hvem end jeg møder på gåture osv;)

    I dag var der en charter-afgang til Thule (eller Pituffik Space Base, som den for fornyligt er blevet omdøbt). Udover rigtig mange amerikanere var der også en lille håndfuld kendte danske oppositionspolitikere ombord. Mon der skal være en omdøbningsceremoni el.lign. oppe i Nordvestgrønland? Undrer mig dog over, at delegationen fra Borgen bestod af lettere fallerede ex-partiformænd og kontroversielle liberalister
     
    asf, Beaglen, Jeblin og 5 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Tillykke. Jeg håber, du får nogle gode dage på jobbet. Hvor mange måneder skal du arbejde i loungen?
     
    CHIP og danielstrandby "Synes godt om" dette.
  8. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    236
    "Synes godt om" modtaget:
    958
    Point:
    93
    Tak!

    Forventer at være her i hvert fald det næste halvandet års tid, omend med noget studieudveksling til næste semester, der giver en lille pause. Jeg har arbejdet de sidste fem år i et konsulentbureau sideløbende med studiet, men jeg sagde op i starten af året for at kunne få lidt ro på. Dermed er det perfekt med et arbejde i lufthavnen, hvor jeg kan hygge mig (primært) i weekenderne og så ellers fokusere på studie og det hårde ungdomsliv resten af tiden. At være omringet af fly og luftfartsbranchen på arbejdet er ikke helt dumt.

    Kom i øvrigt endelig og sig hej hvis jeg sidder der, når I kommer forbi. Jeg er eneste mand (og eneste under ~35 år afaik) der står bag skranken, så jeg burde være til at genkende:p
     
    Senest redigeret: 19/4/23
    René Riisgaard, CHIP, MaleneChristensen og 11 andre "Synes godt om" dette.
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    OK. Jeg troede bare, det var et sommerferiejob, du var begyndt lidt tidligt på.
     
    CHIP og danielstrandby "Synes godt om" dette.
  10. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Tillykke med jobbet! Jeg lover, at kigge forbi. Jeg rejser jo mest med KL/AF eller bruger PP, så det er jo lige en af de to lounges. De næste par rejser er dog mest på ugedage :oops:
     
    danielstrandby, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Tillykke - det er da så perfekt :) Jeg prøver at kigge forbi næste gang det passer og sige hej :)
     
    CHIP, danielstrandby og Henry "Synes godt om dette"
  12. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    236
    "Synes godt om" modtaget:
    958
    Point:
    93
    Tak! Jeg er der hver weekend i ulige uger, de fleste helligdage, og så lidt tilfældigt rundt omkring, så stik endelig hovedet ind; jeg giver selvfølgelig noget vennerabat til mine allerbedsteste forum-venner, hvis I ikke allerede har adgang.

    Nå, tilbage til emnet: Forleden blev min kvindelige kollega i 60'erne starstruck, da vi støtte på Jørgen de Mylius + familie. Genkendeligt kendis-ansigt for mig, men øjensynligt celebrity crush for hende:D
     
    CHIP, PENSIONISTEN, jespersm og 6 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Alder giver noget forskelligt reaktion.... :)
     
    CHIP, danielstrandby, Erwin Lansing og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. Benjamin12345

    Benjamin12345 Skribent

    Beskeder:
    22
    "Synes godt om" modtaget:
    59
    Point:
    13
    I går den 18 Juni sad Ulrik Wilbek på SK1257 til Aarhus lufthavn. Han sad i SAS plus. Lidt sjov at møde en mand der benytter sig af SAS til Aarhus i stedet for at støtte op om DAT til Midtjyllands lufthavn som han jo selv har kæmpet for at kunne beholde i Midjyllands lufthavn...
     
    T4L, Beaglen, CHIP og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. Erobran

    Erobran VIP medlem

    Beskeder:
    140
    "Synes godt om" modtaget:
    415
    Point:
    63
    Ulla Terkelsen. Set i dag i SAS Lounge i København hvor hun sad og drak en kop kaffe og var ligeså også i buffeten på samme tid som jeg selv. Hvad hun tog lod jeg dog ikke mærke til.
     
    Henry og Jeblin "Synes godt om" dette.
  16. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Sjovt nok, når vi af og til møder de kendte på vores vej rundt i Verden. Men skal vi ikke bare lade dem spise og drikke i fred og nøjes med at skrive, at vi har set dem?
     
    klausbm, Nielspg, Nicki Lolk Sørensen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  17. Erobran

    Erobran VIP medlem

    Beskeder:
    140
    "Synes godt om" modtaget:
    415
    Point:
    63
    Det gjorde jeg da også. Jeg sagde ikke et ord til hende og jeg gik tilbage til den længestol jeg sad i efter jeg havde hentet mit rundstykke med ost, samt en portion havregrød ;-). Da ikke min skyld hun vælger at gå op og tage kaffe på samme tid som jeg var der oppe :)
     
    THammer, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side