KLM / SAS integratikn

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Bacher, 2/3/24.

  1. Molle

    Molle Aktivt medlem

    Beskeder:
    66
    "Synes godt om" modtaget:
    191
    Point:
    33
    Fik de så også en forskellig vurdering af samme rejse? Vi fik 3x 50% af minimum kompensation og 1x 100% af minimum kompensation. Det ville KLM heller ikke bruge tid på at forklare logikken i! Synes dog stadig det er en anelse mærkværdigt at mine 14 årige piger selv ville skulle oprette et claim? Så jeg måtte lave 4 claims, med præcis samme bank, email osv - totalt latterligt!
     
    Beaglen, Jeblin og Henry "Synes godt om dette"
  2. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,588
    "Synes godt om" modtaget:
    4,573
    Point:
    113
    Vi fik alle samme kompensation
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,888
    Point:
    93
    Det er fuldstændig korrekt. Kompensationssatserne er reguleret ved lov og har ikke noget at gøre med, hvor meget man har betalt for billetten, men man skal dog have betalt noget.

    Jeg har ingen erfaringer med at flyve med KLM endnu. Jeg ville gerne have fløjet med KLM i juli sidste år til AMS fra CPH, men billetterne var for dyre, så det blev EasyJet i stedet for, som jeg så fik fløjet med for første gang. Min veninde kalder spøjst nok KLM for "kuffertknuserfirmaet":D og mågerne i Aalborg Lufthavn bryder sig heller ikke meget om KLM, eftersom der har været bird strikes et par gange.:eek: Jeg har haft et par kundesager mod KLM og eftersom jeg intet hørte, fik jeg på to forskellige rejsemesser prøvet at eskalere sagen til direkte adspurgte medarbejdere. Begge undersøgte sagen og vendte tilbage med samme svar: Opret sagen forfra og se om det hjælper. Ej seriøst??????:eek::confused::mad: KLM har jo i forvejen sagsnumre på sagerne, så hvorfor lave flere sager? Det bliver jo skruen uden ende....:mad:
     
    Pep, Erwin Lansing, Offlyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,588
    "Synes godt om" modtaget:
    4,573
    Point:
    113

Del denne side