Vi skulle have været i Barcelona i weekenden fra Fredag - Mandag, men blev desværre forhindret grundet sygdom.
Vi skulle være fløjet med Norwegian, og har så i dag modtaget nedenstående SMS:
We're sorry to inform that your Norwegian flight D85576 from Barcelona (BCN) to Billund (BLL) 06.05.2019 18:25 is cancelled due to technical issues. You can rebook or refund your ticket free of charge online. If you're unable to reasonably return home and you need accommodation, please contact our airport representatives to arrange hotel. To read about your rights visit www.norwegian.com/rights. For support, please call us on +34 900 838 065. Other conditions may apply to tickets booked as part of a package or booked through a travel agency.
Så det var heldigt nok vi ikke kom afsted, så vi havde stået dernede. Nu kommer spørgsmålet så. Er det muligt at søge kompensation?
Vi fløj jo heller ikke med dem derned i fredags, hvor vi blot blev væk. (Vi havde dog checket ind) og jeg modtog også en SMS tidligere, hvor de skrev:
Velkommen om bord på D85576 06. Maj
Barcelona - Billund
Afgang: 18:25
Terminal: 2
Gate: Se informationsskærmen
Din billet: https://www.norwegian.com/
Jeg havde egentlig forventet de annullerede retur rejsen, men jeg tror Norwegian modsat andre laver det som to separate bookinger, så reelt set kan de jo ikke vide om vi er kommet derned på anden måde, bor dernede og har været i DK eller 117 andre scenarier der gør at vi har ret til kompensation?
Hvad tænker I? Er der noget at hente eller skal jeg droppe ideen.
Click to expand...