L.A. og Vegas

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af Ali Taran, 11/11/14.

  1. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    Så svare jeg dig lidt generelt, jeg har været der jeg kedede mig, husker faktisk ikke meget fra LA, har dog billeder af stjerner og et billede af HOLLYWOOD skiltet fra 3-400 m afstand.

    Trafikken er syg, Ring 3 kl 8 mod Hørsholm er en allé sammenlignet med deres galskab, en af deres highways/freeways er til ære for alle de aupair der er i området.

    Kan udgive et single lydbånd om LA :mad:

    Men god tur :D det lyder dejligt.
     
    Henry og SophieHendriksen "Synes godt om" dette.
  2. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    8 år er måske lige lidt for lille til universal. Var arvingen 12 ville arvingen være vild med det.
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Så, bare badeferie i stedet for? :) Det er jo også et svar! Sådan ret seriøst, har jeg været meget i tvivl om vi overhovedet gider noget i LA.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Dejligt at se, at de forbedrer den offentlige transport. Min erfaring med tog til Anaheim er to år gammel.
     
    Henry og SimonFraLolland "Synes godt om" dette.
  5. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Vi boede på Hyatt Newport Beach sidste år, og det var fint, uden at være helt oppe og ringe. Store værelser og gode pools, men også godt 5min i bil fra stranden. Dog også kun 5min fra Fashion Island, et stort shopping-område.

    Vi spiste i øvrigt frokost på Kimpton Shorebreak lige ved Huntington Beach. Hotellet ligger lige ved stranden og det virkede til at være ret lækkert . Det kræver dog, at man er til den generelle Kimpton-stil, hvilket kan være hit and miss. Men generelt får det ret gode anmeldelser.
     
    PENSIONISTEN, Henry og SophieHendriksen "Synes godt om dette"
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Tak, dem checket jeg ud! Ellers noget at sige om området, er det fedt eller ligrgyldigt?
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  7. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Kender mest til Newport Beach, hvor området omkring molen og ude ved stranden er ret hyggeligt med masser af restauranter og andre butikker. Perfekt til et par gode strand-dage.
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,823
    Point:
    93
    Besøgte Los Angeles i november måned sidste år og jeg er VIRKELIG vild med LA ;)

    Jeg kan anbefale følgende lækre hoteller:
    - Hotel Shangri La Santa Monica
    - Loews Santa Monica Beach Hotel
    - The Fairmont Miramar Hotel & Bungalows
    Disse hoteller ligger alle med kort afstand til strand i Santa Monica ;)

    Skal du have lidt luksus så kan jeg også meget varmt anbefale:
    - Mondrian Los Angeles i West Hollywood.

    Alle af de ovenstående er for det meste også indenfor et ganske fornuftigt budget.

    Vi valgte at være “dovne” så vi nappede en Mustang hos AVIS mens vi var derovre :p:D
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Super, tak skal du have! Og ja vi har også bare lejet bil - manden vil også have en Mustang men jeg sidder vildt dårligt i fem så det gør vi ikke igen :D
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  10. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    193
    "Synes godt om" modtaget:
    750
    Point:
    93
    Det er altid sjovt at høre om andres oplevelser i de forskellige områder, for jeg har endnu ikke fundet fidusen ved L.A.!
    Disneyland/Universal Studios får en klokke til at ringe hos mit indre legebarn, men oplevelser/afslapning i øvrigt... der vil jeg til enhver tid pege et par timer længere sydpå (San Diego og omegn) :)
     
    Henrik Olsen, Henry og SophieHendriksen "Synes godt om dette"
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ja det er nok langt hen af vejen mere oplagt. Men vi lander i SFO og har et ærinde i Santa Barbara efter et par dage, så jeg tror ikke jeg gider køre helt derned denne gang. Lugter vist mest bare af et rart hotel ved Santa Monica!
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, HenrikM og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Og ellers er der jo Insideflyer værelser på både Hilton LAX og Hilton Curio LAX..... :D:D Bare vis medlemskortet, så fikser de resten ;-)
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Mange der opholder sig i Las Vegas i flere dage tager på en tur til Grand Canyon. Det er en fantastisk oplevelse. Da vi var i Las Vegas for nogle måneder siden, besluttede vi os dog til en anden tur i stedet for, Antelope Canyon. For mig var det en fuldstændig storslået oplevelse. Godt nok er det en lang vej fra Las Vegas. Antelope Canyon ligger i Arizona. Det tager ca. 4 1/2 time at køre dertil. Vi tog af sted kl. 4 om morgenen og kom tilbage kl. 7 om aftenen. En lang dag, men jeg ville gøre det igen, med stor glæde!

    Vi bookede både en bådtur og en guided tur gennem selve Canyon. Her er et billede fra bådturen.
    IMG-4410.JPG

    Landet er ejet af Navajo indianerne. Man kan kun komme at gå rundt i Antelope Canyon ved at booke en guided tur. Alle guider er Navajo indianere. Vores guide var helt sublim. Hun kunne fortælle mange interessante historier og så havde hun et fantastisk kendskab til forskellige tips og tricks for at tage billeder inde i Canyon på de helt rigtige steder. Jeg er ikke særlig dygtig til at tage billeder, men dem her er jeg faktisk ret stolte af. :)
    IMG-4431.JPG

    IMG-4451.JPG

    IMG-4474.JPG

    IMG-4478.JPG
     
    SophieHendriksen, RasmusH, René Riisgaard og 18 andre "Synes godt om" dette.
  14. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Ser godt ud - god inspiration.
    Vi har sammen med nogle venner en billet til LAX til marts. Det kan bare ikke gå hurtigt nok med at komme væk fra LA i min bog, så tror det bliver til nogle dage i Vegas området (har ikke leget turist der i 20 år).Men 280 miles hver vej er godt nok en sjat. Tænke tænke. Hvem bookede i igennem?

    Når man er ude i de distancer så er Bryce Canyon også oplagt. Mere end 15min væk fra parkeringspladserne og så har du området for dig selv.
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, T4L og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Vi var derovre i August og bookede gennem Ken's Tours.
    I samme ombæring kan i se Horse Shoe Bend, som ligger lige i nærheden.
     

    Attached Files:

    SophieHendriksen, Henrik Olsen, T4L og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Sjovt. Vi bookede også gennem Ken’s Tours.:)
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,846
    Point:
    113
    Kør længere væk og tag en nat eller to væk fra Las Vegas. Der er så meget at se på, hvis man kører mod Salt Lake City eller Denver.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Yes - har været i området tidligere, bla. Horseshoe some nævnt ovenfor, Monument Valley. Bridges NP, Escalante NM, etc. Nu er det mest en kort tur med et par venner, så temaet bliver justeret lidt :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side