LH billetter køb hos United - nogle ulemper?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af john christensen, 18/8/17.

  1. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    LUFTHANSA # UNITED
    --------------------------------
    LUFTHANSA siger haps og følger med i mangt og meget, skal jeg sandelig love for

    1. Jeg har en profil hos LH.
    2. Skulle lige checke mine LX reservationer i LH´s system (LX ryger automatisk ind på min LH profil - det kan man forstå for det er LH GROUP).

    …. men....

    3. Så ser jeg til min store overraskelse, at min UNITED bonus pnr for sfo-hnl-sfo også er registreret i LH´s system. Den pnr har ingen connect til LH overhovedet, for den er kryds refereret til en SAS pnr for cph-sfo-cph.
    - Lufthansa har da vist fingre i alt.
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  2. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Up Update!
    Så lykkedes det simpelthen at få tildelt sæder.
    Endda helt gratis, så der sparede vi de 3-400kr vi sidste gang betalte gennem direkte booking hos LH.

    Se vedhæftet

    Har vedhæftet en pdf med pladserne også, udemærket sæder til den pris synes jeg :)
     

    Attached Files:

    Senest redigeret: 13/7/18
    Beaglen, jtraveler, Nielspg og 5 andre "Synes godt om" dette.
  3. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Tak for svaret, har talt med United og de har ligesom i dit tilfælde sendt en request over til LH.
    Kontaktede så LH nu her, og de nægtede at dette kunne lade sig gøre, og meddelte at så længe det var UA coach.
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  4. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Okay, lyder underligt, eftersom jeg netop lige har gjort det og har fået bekræftelse på mail fra Lufthansa selv.

    Jeg ventede 5-6 timer til efter United havde smidt requestet ind og så ringede jeg og sagde at United havde lagt et request og at jeg godt kunne tænke mig at vide hvilke sæder de har tildelt. (Da min kone har flyskræk er vi nødt til at sidde sammen, den er værd at nævne :) )
     

    Attached Files:

    Beaglen, DanielBahn, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    HUACA.. Hang Up And Call Again...
     
    SophieHendriksen, Peter F., Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    En anden fordel ved at booke hos United, men flyve med Lufthansa udover prisen er, at vi får gratis bagage. Noget som jo desværre er blevet taget fra os hos SAS, på trods af status.
     

    Attached Files:

    Beaglen, DanielBahn, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Syntes også det lød meget underligt, men forstod ikke om det var fordi vores booking både indeholder Brussels Airlines, United, Lufthansa og Silver Airways flyvninger at det var et problem. Er jeres udelukkende LH men bare booket ved UA?

    Hun sagde bare "Så længe der står "Operated by lufthansa" så kan du ikke, United har fortalt dig noget forkert". Og jeg prøvede jo med "Jaa, men en jeg kender har lige gjort det osv osv.." Den med flyskræk er måske værd at prøve.

    Vil også prøve igen, men ved ikke om det er bedre at vente til på mandag, hvis man nu er utilfreds, så er chancen for at blive stillet videre måske lidt større end her i weekenden.

    Det var i går aftes jeg talte med UA, så den request burde være gået igennem nu. Men hende jeg talte med hos LH nægtede også at UA overhovedet kunne sende beskeder/request til dem på den måde.
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  8. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Alle mine flyvninger er Lufthansa, hvis dine indeholder Brussels, United og Silver vil jeg formode det er grunden, da de nok ikke har adgang til seats på deres flyvninger..
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side