Lifetime Diamond

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af T4L, 19/11/25.

1. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,451
    "Synes godt om" modtaget:
    2,976
    Point:
    113
    Og nu bliver jo så spørgsmålet, om man skal forsøge at gå efter livstidsdiamant...

Har indtil videre to år i træk, og det bliver dyrt at fortsætte med at jage LTD. Men flyve skal jeg under alle omstændigheder, så det er mere et spørgsmål om, hvorvidt man skal lægge nogle ekstra penge på at skrabe endnu flere point sammen (købe dyrere billetter frem for de billigere).

Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    13,451
    Point:
    113
    Du skal vel kun gøre det, hvis diamant giver mening hvert af de næste 8 år.

obs og Offlyer "Synes godt om" dette.
  3. Offlyer

Offlyer SK937 is back :-)

Beskeder:
    1,422
    4,680
    Point:
    113
    Jeg har fire år i stræk ( har haft flere, men havde et dyk ned til Guld for nogle år siden). Jeg fornyer ikke Diamant i år. Jeg skal med de nye regler skrabe væsentligt flere point sammen - og jeg synes simpelthen ikke gevinsten står mål med indsatsen her. Fordelene ved Diamant er for begrænsede (bruger ikke same day change, flyver mest til USA/Asien, de 25% ekstra point er gode, men de kan jo reelt ikke bruges pt, gratis drikkevarer - det bliver nogle meget dyre colaer. Den eneste jeg bruger at give guldkortet væk). Og de Diamon upgrades - sidst jeg stødte på en var vist da SAS fløj med DC3 :)

Rungsvej, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  4. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    13,451
    Point:
    113
    Jeg kan tænke på tre flere fordele:
    • Point udløber ikke
    • Lounge adgang ved ankomst
    • Status match med Scandic.
    Men igen: hvis de fordele ikke har betydning for dig, skal der ikke kastes mange penge efter et diamant kort.

CHIP "Synes godt om" dette.
  5. Offlyer

Offlyer SK937 is back :-)

Beskeder:
    1,422
    4,680
    Point:
    113
    Scandic : Meget få reelle fordele og bor der sjældent
    Lounge ved ankomst: Hvorfor i alverden skulle jeg gå i lounge frem for at tage hjem?
    Point der ikke udløber - tjaa, hvis man ikke kan bruge dem, er det vel en fordel. Måske

Den eneste grund jeg kan komme på er når EB bliver FB, så giver LTD life time Platnium.

frank123 og Henry "Synes godt om" dette.
  6. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN SK/LTG - LH/Senator - TG/Royal Gold

Beskeder:
    1,664
    7,016
    Point:
    113
    - Diamond status har jo ikke eksisteret i lang tid, når man taler om 10 sammenhængende år til at opnå LTD.
    - Diamond ´s eksistens 2014 til nu 2025.
    - Jeg havde EBD status 2014 - 2024.
    - Kan det tænkes at SAS vælger at tildele LTD til alle dem, som har haft 10 år
    sammenhængende status indenfor denne periode uanset hvornår i perioden, at man havde de 10 år ?

- Jeg spurgte guldmail´en og fik et lynhurtigt svar :
    " Vi har ingen information om LifeTime Diamond status og SAS opfordrer til at holde øje med SAS Webpage de kommende måneder".
    -Der kom jeg i et dilemma, skal jeg nu fortsætte med at benytte Swiss Airlines eller skal jeg gå tilbage til SAS !! Som en gammel Madame som jeg nu en gang er, så kunne det være ganske sjovt at slutte mit lange fly liv af med ** LTD *.
    Jeg, en lille skolepige, fløj første gang i 1956 RNN-CPH-THR med SAS DC3 og DC6, og blev hurtigt en lille frequent flyer. Min storebror og jeg gik på kostskoler i Danmark og Schweiz og vi pendlede uafbrudt med SAS, og det fortsatte langt op i en høj alder. Jo, jeg kunne rigtigt godt tænke mig et ** LTD ** som afslutning.
    - Spændende, hvad SAS kommer frem til med Diamond status.

jespersm, CHIP, Erwin Lansing og 6 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side