De gængse danske røde pølser kan vist komme tæt på betegnelsen 'vegetar' - sammensat som de er af AA (animalske affaldsstoffer ) ..duk og væk..
Så havde jeg i afmagt sat mig på gulvet og læst i det svenske magasin "os med hytter", som var i nogle udgaver i loungen ..... #magasinermanikketroedefandtes
http://altomhaandarbejde.dk/ får premiere i næste måned, først på businessclass på Chicago som test og dernæst i Guldstuen i CPH. Ikke i businessloungen downstairs, da man ønsker en hvis eksklusivitet og hype omkring magasinet. Dette gælder også "pomerske ogrody" (Haver i Pommern) til de polske guldkunder.
Onsdag d. 14. Guldstuen CPH 6.45 - 08.00 Torsdag d. 15. CDG 9.45 - 10:30 Guldstuen ARN 13:15 - 15:00 Anyone??? /DSGM
Har netop bedt dem reservere 2 pladser ved pejsen til et par halvsure, halvgamle mænd, samt sørge for, at der er er ternede tæpper klar i stolene til i morgen tidligt......
Rigtig god idé med forhåndsreservering, da det ellers er ganske umuligt at finde en siddeplads i det slidte, rumænske cafeteria....øhh, jeg mener Guldstuen.
Nu hvor SAS ikke længere har aftale med King Amlet, kom jeg til at tænke på noget. Jeg flyver om 14 dage med Lufthansa fra Billund. Giver mig Eurobonus Guld adgang til King Amlet når jeg flyver med Lufthansa? Der står på skiltet nedenfor under Lufthansa skiltet at der er adgang for star alliance gold Anyone?
Til info er SAS' lounge i EWR under ombygning hele juni måned. Så den er pt. endnu mindre end normalt. Derudover består "forplejningen" af lidt sandwich/cookies og drikkevarer placeret i en spand med is - dvs. endnu mindre imponerende end normalt. Konklusion; gå over gangen til Luftwaffe.
Et nyt magasin til den travle forretningsrejsende og andre gallop interesserede - @SophieHendriksen ?