Er der nogle Connoisseur's udi LHR Lounges der kan anbefale lounge der? rejser med SAS til aften, og der er tre muligheder (Plaza, LH eller UA) Prøvede LH sidste gang, hvilket var ok - men er de andre værd at at besøge istedet?
Ja helt klart. Singapore Airlines er jeg personligt lidt pjattet med, pga. asiatisk mad + frisklavet singpore slings Air Canada ligger jo ved siden, den har andre som favorit - when in doubt - do both! De ligger jo så i lidt gå afsted fra terminalen hvor SAS afgår fra, men det ved du sikkert eftersom du har prøvet UA. Faktisk er Plaza i Terminal 2 valgt som en af de bedste priority pass lounger verden over - Jeg kan bare ikke huske eller finde hvor pokker det er udråbt Men har ikke prøvet den, så kan ikke sige noget udfra det.
@asf @isolCBflyer tak for tips - jeg skal styre bilen hjem fra CPH, så denne gang må det være maden og ikke cocktails'ene der bestemmer, så tester Singapore.
Det er en pænt lang tur fra section A (SAS terminalen), men hey så får man da bevæget sig lidt sådan en dag.... tilgengæld er Singapore Airlines loungen min. en klasse over LH loungen som jeg normalt lander i. Men det er nok 10-15 minutters xtra gang hver vej (vel ca. det brændstof der i en af deres små brownies....)
Jeg har endnu ikke gidet gå turen sidst på aftenen mens man venter på den sene SK flyver så bliver altid LH loungen for mit vedkommende...
Guldstuen om en lille time... På vej mod NZ via PVG. ~40 timer I Auckland, ikke ringe men vejret ser noget trist ud.
Du skal nok få en kopi leveret personligt næste gang jeg er afsted, om to uger. Håber bare at Gallop ikke er revet væk, der er jo trods alt en de helt store kioskbaskere
Jeg skal afsted i næste uge så sig frem hvad du ønsker fra guldstuens righoldige udvalg af underlødig underholdning og vi bytter blade med hjemmebag
Nu må du ikke rippe det hele, jeg vil også gerne bringe et magasin i bytte for kage #duløbermeddethele