Lounge tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Kristian, 7/3/14.

  1. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Godmorgen fra SilverKris Loungen i BKK.

    Wake up call kl 0600....det er nok alligevel det tidligste jeg har stået op de sidste 14 dage.
    Det tog ca 1 time at nå fra Sukhumvit Soi 24 til lufthavnen. Ikke dårligt taget morgentrafikken i betragtning.

    Ved siden af SilverKris Loungen er der ved at blive indrettet en OneWorld Lounge. Ud fra skriften på væggen i baggrunden og det er et OneWorld selskab, så kunne man jo gætte på om det et QR, der endelig får deres egen lounge her i BKK?

    IMG_4896.JPG
     
    Beaglen, tbh, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det kunne man da håbe, den man kunne bruge sidste år med QR biz var jeg ikke meget imponeret over :eek:
     
    tbh og Henry "Synes godt om" dette.
  3. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    QR benytter pt TGs lounge. De er, for at sige det pænt, godt benyttede. Trænger virkelig til en opgradering. Så ser SKs guldstue pludselig ikke så slem ud!

    Sidder pt i DXB Ahlan First Class Lounge, som ligger lige op til QRs lounge...eller dvs det gjorde den.

    IMG_4932.JPG
     
    Beaglen, Henry, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Til jer der kommer forbi Dublin lufthavn og har Diners eller Priority Pass, så er den nyrenoverede DAA lounge i T1 ikke så ringe endda. Tanten har jo opsagt 3.partslounger.

    Der er kommet bar betjening, barista og maden har fået et løft i både udvalg og kvalitet- vil påstå at den er bedre end både Kastrup og Arlanda Guldstuer - det måske heller ikke så svært.
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Tak! Det vil jeg huske når jeg er i de omegn senere på året (dog ikke med Tanten). Jeg har en tidlig morgenafgang, men der må findes tid til baristaen :)
     
    tbh, SophieHendriksen, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Skal med SK559 til CDG i morgen kl. 15.55. Mit påhæng har valgt en noget tidligere AF afgang. Jeg overvejer at være flink og tage med derud og lukke hende ind i Aviator/Aspire loungen (EuroCard).
    Så hvis der er nogle der skal afsted i morgen, så er jeg nok at finde et sted i CPH det meste af eftermiddagen :)
     
    Henry, Kristian, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Aviator loungen var ikke ligefrem et hit, alt for proppet, lidt brød med skinke/salami/ost var nærmest hele udvalget. Dog havde de aviser på papir til låns, så slipper jeg for at læse dem i app'en :)
    Nu er påhænget sendt afsted, og så er jeg i guldstuen, der virker rolig og rummelig indtilvidere. Mon ikke det ændrer sig i løbet af de næste par timer.. Desværre er jeg ikke en fan af maden her i dag - ørred. Det værste er det hele er at det er fredag efter middag, men jeg skal afsted 15.55 og hotdogs er kl 16!!!
    Derudover har der været equipment swap fra 32A til 320 :-(
     
    Kristian, isolCBflyer, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Guldstuen i CPH i morgen tidlig sandsynligvis. En kaffes tid omkring 7:20ish.
    Nåååååårrrrrgggg :mad::mad: - hvis ikke der er snegle fremme!!!!!
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Der er mini-croissanter, men snegle skal du ikke sætte næsen op efter ;-) Det er efterhånden længe siden, de blev enhancet
     
    PENSIONISTEN, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  10. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Nej nu.... altså for pokker... :rolleyes::rolleyes::(:(
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Der plejer vist at være snegle i Aspire loungen, hvor jeg kan findes søndag formiddag :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    En lounge der *IKKE* kan anbefales... :eek::eek: på vejen fra CPH til SIN havde vi ca. 1,5 time i DOH. Da vi kun fløj biz på første leg, var der desværre ingen mulighed for at hoppe i den ellers herlige Al Mourjan business lounge.

    Mandens Priority Pass gav adgang til Al Maha Transit Lounge. Den var åbenbart proppet, så vi blev anvist "Business Lounge". Den var så også propfyldt og virkelig ikke særlig spændende madudvalg. Det skal siges at de ansatte virkelig knoklede for at holde det nogenlunde kørende, men det var en ret umulig opgave. Loungen var i øvrigt ret trøstesløs og hverken spændende eller hyggelig.
     
    Nj4220, Ulrik, banditten og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    Havde ikke set der også var en lounge tråd, men det er dåreskab fra min side, hvor der er fly er der jo også lounge.

    Har ikke fået skrevet de sidste dele af mine lange færd til US og tilbage, men af alle lounge jeg har været i, så er AUA lounge i Wien den ringeste af dem alle, den har mindre sjæl en SAS klubben i CPH og den er placeret røv elendig, på min morgen tur VIE CPH var jeg tidligt afsted så regnede med en god gang morgenmad i lounge NOT, der var sgu ikke noget rigtigt.

    Nogle møllehjul så små og tørre som de rundstykker Coop sælger under eget fattigmands brand, smør og våd røræg, ikke skyggen af ost eller svinebug, ikke engang lidt maskine kylling eller andet fraskåret kød presset sammen til en pølse, jeg måtte vente med morgenmad til jeg var ombord.

    Også mindede det om en store kantine, hvor køleskabene var de store med glasdøre som i kiosker, havde den ikke være 5-6 stykker havde jeg søgt trøst i noget humle.
     
    obs, MrJensen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    En lounge som ikke kan anbefales er CPH Guld lounge, var deroppe igår ved middagstid og man måtte jo nærmest stå op, så proppet er den efterhånden.
    Valgte at smutte igen og i stedet få mig en kop kaffe andetsteds..
     
    Henry og asf "Synes godt om" dette.
  15. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Gå nedenunder, der er ofte bedre plads, men den guldstue er håbløs på mange parametre.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Tror det skyldes efterårsferie - det var helt håbløst både her til morgen og i går morges - normalt er det ikke så slemt
     
    Nj4220, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  17. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Nedenunder var lige så umulig, ingen siddepladser.
    Nå, men nu skal jeg heldigvis arbejde hele efterårsferien, så slipper man da for alle de mennesker :)
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  18. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Jeblin og Ulrik "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    er de stive eller hvad, men havd er ændret, da samme møbler, indretning osv.. - kan ikke lige se om nede bagers stadigvæk er det samme, men det ser da meget meget ens ud...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Nye farver på nogle af møblerne og entre-desken har flyttet sig? Ja, det er ikke ligefrem en gennemrenovering...
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side